Hoe vaak seks per week (met vaste partner)?

Hoe vaak vrijen jullie gemiddeld per week?

• 1

Stemmen: 78 18,1%
  • 2

Stemmen: 93 21,6%
  • 3

Stemmen: 43 10,0%
  • 4

Stemmen: 20 4,6%
  • 5

Stemmen: 7 1,6%
  • 6

Stemmen: 5 1,2%
  • 7

Stemmen: 10 2,3%
  • Meer dan 1 keer per dag

Stemmen: 5 1,2%
  • Minder dan 1 keer per week

Stemmen: 142 32,9%
  • Nooit

Stemmen: 28 6,5%

• Totaal aantal stemmers
    431
Nu ik moet zeggen dat ik ook wel vaak geen condoom gebruikte in de periode voor ik met mijn vrouw samen was. Gewoon in the heat of the moment..

De dag erna was het dan van "fuck, wat heb ik nu weer gedaan." Maar nooit niets raar meegemaakt of er lopen kinderen rond van me waar ik niks van weet, dat kan ook.

Nu ik moet zeggen dat ik ook wel vaak geen condoom gebruikte in de periode voor ik met mijn vrouw samen was. Gewoon in the heat of the moment..

De dag erna was het dan van "fuck, wat heb ik nu weer gedaan." Maar nooit niets raar meegemaakt of er lopen kinderen rond van me waar ik niks van weet, dat kan ook.
Héhé, zou anders wel een WTF-moment zijn als er zo meteen ineens een vrouw aan de deur staat met ne kleine die verdacht veel op jou trekt. En dan achter jou horen: "Schaaaat, wie is dat aan de deur?".

Héhé, zou anders wel een WTF-moment zijn als er zo meteen ineens een vrouw aan de deur staat met ne kleine die verdacht veel op jou trekt. En dan achter jou horen: "Schaaaat, wie is dat aan de deur?".
Als ik ooit de lotto win en er staat zo 1 voor de deur zou ik het niet direct durven ontkennen vrees ik :D

Als een condoom goed zit, voelt dat toch quasi hetzelfde als seks zonder condoom? :unsure:
Vind ik toch ook wel. Het verschil is niet ZO groot en het is al zeker niet minder leuk. :) Ik weet niet hoe dat dan zit bij vrouwen, maar ik hoor toch gelijkaardige verhalen.
Ik vind nog steeds dat het grootste nadeel bij condooms hem meer zit in het onderbreken en aandoen (en ook hier kan je idd creatief zijn) dan in het uiteindelijke gevoel tijdens de seks.

Vind ik toch ook wel. Het verschil is niet ZO groot en het is al zeker niet minder leuk. :) Ik weet niet hoe dat dan zit bij vrouwen, maar ik hoor toch gelijkaardige verhalen.
Ik vind nog steeds dat het grootste nadeel bij condooms hem meer zit in het onderbreken en aandoen (en ook hier kan je idd creatief zijn) dan in het uiteindelijke gevoel tijdens de seks.
Als je in een relatie bent en op een bepaald moment besluit om zonder verder te gaan is dat wel een psychologische drempel (in positieve zin), vind ik. Dat speelt toch ook wel een rol.

Hetgeen ik in een relatie wel zou doen zijn van die condooms met ribbeltjes en andere prullaria. Maar een standaard condoom? Meh.

Hetgeen ik in een relatie wel zou doen zijn van die condooms met ribbeltjes en andere prullaria. Maar een standaard condoom? Meh.
Ook niet wanneer de russen parijs binnen gevallen zijn? Ze zeggen wel dat een goede schipper door de rode zee vaart maar ik hou de boot liever proper.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan