Zeker dat je een vrouw bent?Nee toch??
Als je supergeil bent ga je toch niet "lik mijn schede(l)" roepen haha ze had gewoon je gezicht tussen haar benen moeten dieuwen dan weet je gelijk wat je moet doen. Niet al teveel woorden aan vuil maken.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker dat je een vrouw bent?Nee toch??
Als je supergeil bent ga je toch niet "lik mijn schede(l)" roepen haha ze had gewoon je gezicht tussen haar benen moeten dieuwen dan weet je gelijk wat je moet doen. Niet al teveel woorden aan vuil maken.![]()
SchedeZeer sexy woordkeuze
"Belieft het u gematigde vingerdruk uit te oefenen op mijn tepelhof?"![]()

Zeker dat je een vrouw bent?

Volgens mij is die 1procent dan hetgeen ervoor zorgt dat ge u wel deftig kan uitdrukken tov mannen.*voelt even*
Jawel hoor, kan met 99% zekerheid zeggen dat ik een vrouw ben. Die overige 1% is ook voor mij een raadsel.
![]()
Tepelstreeltje.ik vond geen goeie wetenschappelijke of droge verwoording voor bijten , knijpen & trekken aan de tepels
Tetteketrek?ik vond geen goeie wetenschappelijke of droge verwoording voor bijten , knijpen & trekken aan de tepels
*voelt even*
Jawel hoor, kan met 99% zekerheid zeggen dat ik een vrouw ben. Die overige 1% is ook voor mij een raadsel.
![]()

Onderwerp 'Parenclub' https://www.beyondgaming.be/threads/parenclub.7222/Mijn vrouw wil zowat dagelijks.
Nu gaan er veel mannen zeggen: "damn, gelukzak!"
Maar geloof mij, het is ook iets
Op vakantie kan ik haar volgen.
Maar in het dagelijkse leven (werk, huishouden, dochtertje,...) heb ik daar zeker niet elke dag zin in.
En dat weet ze ook, tot haar grote frustratie soms
Gulden middenweg dus hier.
2a3x per week. En ja, zij vindt dat niet genoeg
Het heeft ons wel wat aan het denken gezet en sinds kort praten we erover om eventueel eens spannender oorden op te zoeken.
Lees als (parenclub, swingen,...)
Hier iemand ervaring mee?
Een snor is meer dan 1%.. Toch zeker een 30%*voelt even*
![]()
Thx Mulan !!Onderwerp 'Parenclub' https://www.beyondgaming.be/threads/parenclub.7222/
Een snor is meer dan 1%.. Toch zeker een 30%

Durf ik vragen wat een chappie is ?
Ik heb de indruk dat we daar allemaal wel aan voldoen (vooral die laatste definitie).![]()
chappie, sjappie - de betekenis volgens Scheldwoordenboek
(jeugdtaal) iemand die zich niet weet te redden, zielig persoon, sukkel. Soms ook voor een eigenaardig figuur.www.ensie.nl