Str8_6
Well-known member
De conditie zou het aankunnen, maar ik zou helemaal uitgedroogd thuis komen en toch minstens 2 baxters nodig hebben om weer een beetje mens te zijn.Dat had ik nu niet verwacht van jou.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De conditie zou het aankunnen, maar ik zou helemaal uitgedroogd thuis komen en toch minstens 2 baxters nodig hebben om weer een beetje mens te zijn.Dat had ik nu niet verwacht van jou.

Dat zou pas overkill zijnTussendoor trek je toch nog es 5 keer aan je piet toch?

Niet overdrijven, je kan dat heus wel aan hoorDe conditie zou het aankunnen, maar ik zou helemaal uitgedroogd thuis komen en toch minstens 2 baxters nodig hebben om weer een beetje mens te zijn.

Op zijne leeftijd....Niet overdrijven, je kan dat heus wel aan hoor![]()

Bij mij is na 1, hoogst uitzonderlijk 2, keer toch ook t vat af.De conditie zou het aankunnen, maar ik zou helemaal uitgedroogd thuis komen en toch minstens 2 baxters nodig hebben om weer een beetje mens te zijn.

Op een dag..... Kun je niet meer mee met de rest.Bij mij is na 1, hoogst uitzonderlijk 2, keer toch ook t vat af.
4x of 5x zoals bij sommigen hier en daar nog steeds plezier in hebben: hallucinant.![]()
Dat is het niet, kon blijkbaar nooit mee.Op een dag..... Kun je niet meer mee met de rest.

Ge moet het dan wel spreiden over de dag, anders voelt dat na de 2de keer toch wel aan alsof er je iemand met schuurpapier aan het behandelen is als vrouw..Bij mij is na 1, hoogst uitzonderlijk 2, keer toch ook t vat af.
4x of 5x zoals bij sommigen hier en daar nog steeds plezier in hebben: hallucinant.![]()

Ik heb daar absoluut geen probleem mee mits enkele condities:
- Ik weet het, hoeft niet op voorhand he... maar nadien
- We zijn verliefd op elkaar, er is maw geen liefde gemoeid met de restaurateur, enkel honger
- De omstandigheden moeten juist zijn: op een zatte avond haar laten gaan is iets anders als thuis na een ruzie vertrekken om een minnaar te gaan zoeken
- Evenwicht: als er meer buitenshuis gegeten wordt als thuis dan zouden we ons wel vragen moeten stellen
We kunnen lust van liefde onderscheiden en doen het liefst met elkaar maar het is niet omdat je super graag kookt dat 's op restaurant gaan je niet zou kunnen bekoren
Ah, er is geen wederkerigheid dus het is niet zo dat als zij het 2 keer op een ander heeft gedaan dat ik daarom 2 jokers claim. Bij mij gebeurt het quasi nooit, zij is actiever. Om misverstanden te vermijden: het is absoluut niet zo dat ze op elk aanbod ingaat hoor! Helemaal niet, echter als de mood en de gast juist zitten, waarom ook niet.
Heb nooit gevoeld alsof het met schuurpapier was na 2x of 3x of zelfs 4x of 5x dezelfde nachtGe moet het dan wel spreiden over de dag, anders voelt dat na de 2de keer toch wel aan alsof er je iemand met schuurpapier aan het behandelen is als vrouw..
Alez ja... Van horen zeggen he...![]()

5x met dezelfde?Heb nooit gevoeld alsof het met schuurpapier was na 2x of 3x of zelfs 4x of 5x dezelfde nacht![]()
dat moet nen echten gentlemen geweest zijn, die speken altijd 2x voor ze er aan beginnen.Heb nooit gevoeld alsof het met schuurpapier was na 2x of 3x of zelfs 4x of 5x dezelfde nacht![]()
Ja met dezelfde ... wat denkt ge 5 verschillende in ne nacht ofwa?5x met dezelfde?

Toch minstens 3 andere. Anders zal ik moeten denken dat die mens zware testosteronboosters misbruikt.Ja met dezelfde ... wat denkt ge 5 verschillende in ne nacht ofwa?![]()
Kan ook aan de omvang liggen natuurlijk én de duurtijd van 1 sessie.Heb nooit gevoeld alsof het met schuurpapier was na 2x of 3x of zelfs 4x of 5x dezelfde nacht![]()

Of dat jij toch minder mans bent dan je jezelf voorhoudt?Toch minstens 3 andere. Anders zal ik moeten denken dat die mens zware testosteronboosters misbruikt.
Nee hoor, normale manToch minstens 3 andere. Anders zal ik moeten denken dat die mens zware testosteronboosters misbruikt.
En soms beetje pauze nemen he! Ne nacht is lang
Zo raar was dat niet hoor, ok is niet voor elk weekend but ... 
Ja verschillende dingen doen hé.Kan ook aan de omvang liggen natuurlijk én de duurtijd van 1 sessie.![]()
Ik heb het puur over penetratie en niet het puberwerk van klaarkomen na 40 secondenNee hoor, normale manEn soms beetje pauze nemen he! Ne nacht is lang
Zo raar was dat niet hoor, ok is niet voor elk weekend but ...
Ja verschillende dingen doen hé.

Niet zo jaloers zijn, Mulan.Ik heb het puur over penetratie en niet het puberwerk van klaarkomen na 40 seconden![]()