Str8_6
Well-known member
Die moeten ook niks doen buiten ontvangen.Ja een vrouw heeft minder recuperatietijd nodig he
(Behalve Mulan die kan sowieso al na 1x niet meer)

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die moeten ook niks doen buiten ontvangen.Ja een vrouw heeft minder recuperatietijd nodig he
(Behalve Mulan die kan sowieso al na 1x niet meer)

Wil je hier nu impliceren dat alle vrouwen hoeren zijn?Die moeten ook niks doen buiten ontvangen.![]()
Enkel de BG vrouwen.Wil je hier nu impliceren dat alle vrouwen hoeren zijn?
Hoeveel tijd zit er dan zo tussen een 1ste en 2de keer?Ik vind de 2de en 3de keer meestal een stuk beter dan de 1ste keer.
Meestal is de vrouw dan ook al zo opgewarmd dat meerdere orgamses makkelijker zijn.
Enkel de BG vrouwen.

Oei, en dan nog door allemaal afgewezen worden. Pijnlijk!Enkel de BG vrouwen.

Gua, hoe zit dat nu met u? Zit de sleur er niet al een beetje in?Oei, en dan nog door allemaal afgewezen worden. Pijnlijk!![]()

Bwa ik troost me met het feit dat het is omdat ze mijn persoonlijkheid niet aankunnen.Oei, en dan nog door allemaal afgewezen worden. Pijnlijk!![]()
Oei, en dan nog door allemaal afgewezen worden. Pijnlijk!![]()
Hoeveel tijd zit er dan zo tussen een 1ste en 2de keer?

Helaas, helaas, gaat alles nog goed. Het heeft niet mogen zijn, Polle.Gua, hoe zit dat nu met u? Zit de sleur er niet al een beetje in?
Zodat wij eindelijk eens met ons twee op café een avondje kunnen gaan pintelieren![]()
De determinerende factor is het vrouwelijk orgasme. We weten immers allemaal dat vrouwen de echte macht hebbenAha, dus het kan perfect dat in wat jij telt als "3 sessies" , jij slechts 1 orgasme gehad hebt en uw vriendin 1-2-3-...?
Men definiere aldus "sessie" als een reeks stoten, onderbroken door bv. maximum 15 minuten pauze, onafhankelijk van de respectievelijke orgasmes van man/vrouw?
Ok, dan vind ik uw schema al doenbaarder![]()

):Aja, op die manier.De determinerende factor is het vrouwelijk orgasme. We weten immers allemaal dat vrouwen de echte macht hebben![]()

Veel succes!Aja, op die manier.
Ik dacht al, als ik dan los over haar gezicht/borsten klaarkom, is dat plots allemaal zo opwindend niet meer wanneer je den boel mag opkuisen.
En dan komt nog die gedachte van: 'Jezus Christus in de hemel what have I done'.

Kunnen =/= willen.Bwa ik troost me met het feit dat het is omdat ze mijn persoonlijkheid niet aankunnen.

Potatoe potato.Kunnen =/= willen.
![]()

Doe mij es een plezier en laat uw vrouw al uw posts eens lezen... graag filmen ookEnkel de BG vrouwen.

=>Hahaha jij denkt dat die kan lezen. @Wannez zijn vrouw kan er niet aan tippen.
Doe mij es een plezier en laat uw vrouw al uw posts eens lezen... graag filmen ook![]()
) Belangrijke correctie: ex-vrouw!Hahaha jij denkt dat die kan lezen. @Wannez zijn vrouw kan er niet aan tippen.