Hoeveel is jouw wafelverbruik?

Bugsy

Active member
Kwam er nergens een topic over tegen. Hier de afrekening gehad van mijn weegschaal.. wij blijven (te) grote wafelverbruikers. Moeten eens wat minder vaak/lang wafels bakken.

Gezin met 4 personen (2 kleine kinderen) = 126 wafels in totaal , 3kg bloem incl 6% siroop.

Enkel siroop hier, nog geen slagroom. (Buiten 1 kip voor sommige eitjes in de zomer)

Ik wacht nog op mijn factuur van de wafelgroep. Daarna post ik hier mijn verbruik. De tussentijdse facturen zijn alvast niet om te lachen.

Ik volg deze draad vanaf nu, mag ik vragen wat jullie gemiddelde wafeldebiet is? Hier is het koekenbak ze...

Maandelijks rap 4 m² aan wafels. Mijn kinders zijn vreetmachines. Wel een WFC* niveau C.

* WafelFretCertificaat

Ik volg deze draad vanaf nu, mag ik vragen wat jullie gemiddelde wafeldebiet is? Hier is het koekenbak ze...
Dat debiet is hier gewoon niet meer bij te houden. Ik heb gisteren avond voor het slapen gaan de wafelstand genoteerd. Daarna alle wafelijzers uitgetrokken en in mijne nest gekropen. Tot mijn grote verbazing waren er vanmorgen wafels bijgekomen. Gelukkig had de kip een heel productieve nacht, ik heb zelfs de hulp van de kinderen moeten inschakelen.

In deze tijden wafels consumeren als een bende kapitalisten is compleet onverantwoord. Want ik ken jullie soort wel, de overgebleven oudbakken wafels zetten jullie uit in de natuur en die kweken gelijk zot.

Binnenkort is´t de grote wafelslag in de bossen rondom de Barak Frituur.

Wat heeft jullie voorkeur eigenlijk? Een vast wafelcontract? Een variabel? Of een dynamisch?

Ik heb momenteel een vast contract, basicwaffle van maart 2024. Maar met de dalende wafelprijzen is het misschien het moment om dit eens te herzien? Mijn wafelverbruik ligt wel significant lager in de zomermaanden, dan stap ik over op pannenkoeken.

In deze tijden wafels consumeren als een bende kapitalisten is compleet onverantwoord. Want ik ken jullie soort wel, de overgebleven oudbakken wafels zetten jullie uit in de natuur en die kweken gelijk zot.

Binnenkort is´t de grote wafelslag in de bossen rondom de Barak Frituur.
Blijkbaar al een incident geweest op de Brusselse markt. Een delegatie Luikse wafels zou er slaags geraakt zijn met een hoop Brusselse wafels. Naar verluidt zou er luchtig opgeklopt geweest zijn.

Wat heeft jullie voorkeur eigenlijk? Een vast wafelcontract? Een variabel? Of een dynamisch?

Ik heb momenteel een vast contract, basicwaffle van maart 2024. Maar met de dalende wafelprijzen is het misschien het moment om dit eens te herzien? Mijn wafelverbruik ligt wel significant lager in de zomermaanden, dan stap ik over op pannenkoeken.

Ik zit bij BlueWaffle maar ben er niet zo content van.

Terug
Bovenaan