Hoeveel % vd uitkeringen zijn fraude? (werkloosheid/ziekte/leefloon)

Hoeveel % fraude?

• 0%

• 0 - 10%

• 10 - 20%

• 20 - 30%

• 30 - 40%

• 40 - 50%

• Meer dan 50%

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Status
Niet open voor verdere reacties.

Brt

Banned
Iedereen heeft wel een verhaal van een familielid, vriend, collega,... met betrekking tot uitkeringsfraude.
Mensen die kunnen werken maar pertinent weigeren of er de kantjes van aflopen. Burn-outs die uitgerekt worden tot lange tijd ziekteverlof want toch betaald, zwartwerk, domiciliefraude,.....

Deel uw verhalen en vul de poll in.

Buurman die samenwoont maar niet offcieel omwille van uitkering.
Familielid al ettelijke tijd op fake ziekteverlof.
Werknemers die ontslag vragen om te kunnen gaan doppen.

Hoeveel % zal niemand op kunnen antwoorden. In mijn omgeving heb ik al wel veel gefoefel gezien.
Niet echt een topic voor pol&actua imo

Next up: hoeveel % van de buitenlanders is een crimineel. Ik vind het ook niet kunnen deze verwoording en het nut. Kan beter.

Wat voor een HLN-onzin is dit, dus iedereen moet maar met percentages gaan gooien volgens hoe zijn klak staat?
De perceptie van de meerderheid vind ik wel interessant. En zal zeker ook een kern van waarheid bevatten.
Waarom zoiets direct moet afgedaan worden als HLN-toestanden begrijp ik niet, misschien omdat het niet politiek correct is?

De perceptie van de meerderheid vind ik wel interessant. En zal zeker ook een kern van waarheid bevatten.
Waarom zoiets direct moet afgedaan worden als HLN-toestanden begrijp ik niet, misschien omdat het niet politiek correct is?

Nee, omdat het dom is.

Dat zien als een aaval op "politiek correct moeten zijn" is dan weer "HLN commentaar sectie"-toestanden.

Politiek correct kan mij gestolen worden, dit is gewoon dikke zever.

Next up: hoeveel % van de buitenlanders is een crimineel. Ik vind het ook niet kunnen deze verwoording en het nut. Kan beter.
Procentueel gezien zitten er veel meer criminelen in de gevangenis van allochtone afkomst dan van autochtone afkomst.
In de gevangenispopulatie blijven vreemdelingen dus een disproportioneel groot aandeel uitmaken.

Nee, omdat het dom is.

Dat zien als een aaval op "politiek correct moeten zijn" is dan weer "HLN commentaar sectie"-toestanden.
Dus democratische verkiezingen zijn dom: de meerderheid kiest verkeerd?

Dit is geen verkiezing hè, het % is een vastliggend feit. Dat kan je niet democratisch pollen. Zijn per definitie leugens en fake news tenzij je toevallig correct gokt.

Dit is geen verkiezing hè, het % is een vastliggend feit. Dat kan je niet democratisch pollen. Zijn per definitie leugens en fake news tenzij je toevallig correct gokt.
De perceptie van de meerderheid kan je niet democratisch pollen? Dan kan je alle sociologisch onderzoek in de vuilbak gooien....

Dit is geen verkiezing.

Dit is een vraag stellen waar geen enkel zinnig antwoord op kan komen aangezien niemand hier daar ook maar enig zicht op heeft.
Waarom zou de perceptie van de meerderheid geen richting kunnen aangeven? Moest iedereen 0 % kiezen dan zou het wellicht voor u wel goed zijn....

duiding
Dit gaan we niet doen. Speculeren en anekdotische verhalen verkopen waar iedereen maar één zijde van het verhaal van kent (als het al zo veel is) kan niks opleveren, en zinnig hierover praten is onmogelijk op basis van een openingspost als deze. Kom met een beginpost die wat uitgebreider is en waar meer over gezegd kan worden dan een beetje cafépraat, en we kunnen daar dan verder praten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan