Yep, een algemene opleiding die u leert om zaken op te zoeken en kritisch te zijn.Zou het daarom niet des te belangrijker zijn om in te zetten op een curriculum dat daarop een antwoord biedt?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yep, een algemene opleiding die u leert om zaken op te zoeken en kritisch te zijn.Zou het daarom niet des te belangrijker zijn om in te zetten op een curriculum dat daarop een antwoord biedt?
Zou het daarom niet des te belangrijker zijn om in te zetten op een curriculum dat daarop een antwoord biedt?
Ooit al naar pakweg "ik vertrek" gekeken? Of Kathleen Aerts die in Zuid-Afrika woont?Is dat een slecht ding, een stok achter de deur om mensen te aan te moedigen om Nederlands te praten? Door de stok daar te plaatsen op de enige plek waar't hem nog toe doet: de portefeuille.
Ooit al naar pakweg "ik vertrek" gekeken? Of Kathleen Aerts die in Zuid-Afrika woont?
Of eender welk tv-programma over migreren?
Daar is niémand bij die plots de taal van het land waar ze gaan wonen begint te spreken tegen zijn kinderen.
Maar we gaan dat wel verplichten als mensen naar hier migreren ...
Ik spreek noors tegen mijn kinderen..Ooit al naar pakweg "ik vertrek" gekeken? Of Kathleen Aerts die in Zuid-Afrika woont?
Of eender welk tv-programma over migreren?
Daar is niémand bij die plots de taal van het land waar ze gaan wonen begint te spreken tegen zijn kinderen.
Maar we gaan dat wel verplichten als mensen naar hier migreren ...
Je hebt een Noorse vrouw?Ik spreek noors tegen mijn kinderen..

Omdat Ben Weyts een schande is als minister van onderwijs. Eentje die elke vorm van wetenschappelijk onderzoek naast zich neer legt om hervormingen op basis van zijn buikgevoel er door te drukken.Serieuze vraag: waarom zit iedereen (niet per se hier) zo op de kap van Ben Weyts?
Serieuze vraag: waarom zit iedereen (niet per se hier) zo op de kap van Ben Weyts?
Aan de andere kant landen als Noorwegen hebben belachelijk korte schooldagen en geen huiswerk en doen het NOG slechter"Nee, het is geen goed idee om in de namiddag geen les te geven"... Tiens de landen boven ons op de PISA ranking hebben 5-uurse schooldagen.
niet meer >.<Je hebt een Noorse vrouw?![]()
Maar, op basis van een onbetrouwbaar onderzoek én al met een aantal voorwaarden voor de risicogroepen.Ik zie toch niet waar dat kenniscentrum zegt dat het een goed idee is om huiswerk af te schaffen. conclusie : Groot effect tegen zeer lage kosten, op basis van zeer beperkte evidentie.
Huiswerk heeft gemiddeld een positief effect (+5 maanden leerwinst), vooral voor leerlingen in het secundair onderwijs. Huiswerk in het lager onderwijs heeft vooral nut voor automatiseren, om de gewoonte te krijgen om te werken voor school en zodat ouders weten waar hun kinderen mee bezig zijn.
Ik spreek noors tegen mijn kinderen..
Ze hebben hun vlaams niet echt nodig. Over een jaar of 2-3 mogen ze (wettelijk) zelf beslissen waar ze wonen en ik ga er eigenlijk vanuit dat ik ze over een paar jaar niet echt veel meer ga zien. Ik ga ze dan nu niet forceren in iets dat ze niet echt graag doen. Maar idd off topicOfftopic, sorry, maar doe je dat omdat je ze nooit geen Nederlands/Vlaams hebt willen leren, of hoe onderhoud je hun Vlaams als ze het nergens horen en spreken?
Dat gaat veel geld besparen: quasi heel west Vlaanderen gaat die toelage verliezen.Ben Weyts heeft de oplossing! We gaan de schooltoelage van kinderen waar ze thuis geen Nederlands spreken af nemen. Goed bezig Ben! 5 minuten verder nadenken was te veel gevraagd he!
Maak het hen nog extra moeilijk om Nederlands te leren, dat gaat zeker helpen!