Hogwarts Legacy

Hogwarts Legacy

35 hier en toch wel fan, ook al ben ik geen HP fan.

Maar ik speel graag van die gezellige games, ik kon bv uren in Bioshock Ifinite rondlopen gewoon om de stad te verkennen in het begin van het spel. Ik zie mezelf gerust paar uur eerst het kasteel verkennen voor ik aan de missies begin lol.
Wordt er 35, ben wel fan van de wereld.

Ik kan me perfect vinden in je comment, hier is dat ook zo veel rondlopen en alles bekijken, en opeens zit je paar uur verder in de game en heb je bijna geen progress gemaakt.

ik snap het wel.. ik heb totaal geen liefde voor de films of verhaal. zelfs niet voor de game in het begin. Maar het heeft me toch te pakken..
ohja :-) ik kan alvast niet wachten :D

Ik speel op PC en het runt niet verschrikkelijk maar dropt soms van 75 naar 35 op bepaalde plaatsen. Ray tracing heb ik wel uitgeschakeld want dan geraakte ik niet boven de 40fps. GeForce 3080 btw.
Lang getwijfeld tussen PC of PS5, maar ik lees veel van bovenstaande dingen en dan zal het toch maar PS5 worden.
PC was wel praktischer geweest :D

Ik speel op PC en het runt niet verschrikkelijk maar dropt soms van 75 naar 35 op bepaalde plaatsen. Ray tracing heb ik wel uitgeschakeld want dan geraakte ik niet boven de 40fps. GeForce 3080 btw.
Op welke resolutie speel jij?
Ik speel op 3440x1440 met een RTX 3070. Hopelijk draait dat vlot genoeg op die resolutie op high dan ...

Anders wacht ik mss toch af wat Digital Foundry er van zegt.

PC of PS5 kiezen hangt toch ook af van wat je specs zijn ...
PS5 gebruikt equivalent van een RTX 2060-2070 (al hangt dit nog af van welke game je speelt ook).

De game is ook nog niet uit, patches zullen wel heel snel volgen hier.

PC of PS5 kiezen hangt toch ook af van wat je specs zijn ...
PS5 gebruikt equivalent van een RTX 2060-2070 (al hangt dit nog af van welke game je speelt ook).

De game is ook nog niet uit, patches zullen wel heel snel volgen hier.
Wat ik persoonlijk wel altijd fout vind, is dat men PS5 of series x gaan vergelijken met hun exacte match qua pc, terwijl die consoles in staat zijn om meer op het scherm te toveren dan hun 'exacte' pc match zeg maar. Veel zaken in console zijn effectief custom gemaakt om zo veel mogelijk eruit te halen. Spellen zijn ook zeer goed geoptimaliseerd voor consoles. Uiteraard, als je een 3070 of zelfs beter hebt, ja, dan is het een hele andere discussie. Maar swat, zo te zien draait het spel goed op zowel PS5 als series x.

Wat ik persoonlijk wel altijd fout vind, is dat men PS5 of series x gaan vergelijken met hun exacte match qua pc, terwijl die consoles in staat zijn om meer op het scherm te toveren dan hun 'exacte' pc match zeg maar. Veel zaken in console zijn effectief custom gemaakt om zo veel mogelijk eruit te halen. Spellen zijn ook zeer goed geoptimaliseerd voor consoles. Uiteraard, als je een 3070 of zelfs beter hebt, ja, dan is het een hele andere discussie. Maar swat, zo te zien draait het spel goed op zowel PS5 als series x.
Ik wil maar zeggen, als je een GPU koopt van 1000 EUR kan ik me niet voorstellen dat je dan je games op een ander platform koopt :smile:
Zeg zeker niet dat de games er slecht uitzien op PS5 of X.

Het zal weer aan mij liggen. Maar moest ik nu 10-16 jaar zijn zou deze game perfect zijn. Ben nu 29 maar ik voel het precies niet met deze game. Lijkt me wat te kiddy het verhaal en de actie enz.

Dont shoot me :D

Waarschijnlijk hebben een paar mensen dit al gedaan haha
Er zijn toch genoeg games die toppers zijn en kiddy ogen, kijk nu naar hi-fi rush ziet er anime cartoon uit maar is wel een ferme topper.

Wat ook wel leuk is trouwens, is dat je de appearance van gear kunt veranderen. Dus je houdt sowieso de look van eender welk gevonden stuk gear en kunt dan gear met betere stats er laten uitzien zoals je wil. Waardoor je niet de hele tijd met overbodige kleren/accessoires in je inventory zit en soms moet kiezen tussen look vs stats.
Hoe doet ge dat? Heb dat nog niet gevonden precies. Vond dat een van de nadelen, want in veel gevallen ziet ge eruit als een clown omdat je voor de betere stats gaat.

Lees op reddit dat je al kan pre-loaden op steam sinds 2h deze nacht ongeveer. En als je een deluxe edition hebt kan je al spelen. Hopelijk kan ik er deze namiddag aan beginnen na mijn werk.
Ben benieuwd hoe het draait op mijn pc.

Ik wil maar zeggen, als je een GPU koopt van 1000 EUR kan ik me niet voorstellen dat je dan je games op een ander platform koopt :smile:
Zeg zeker niet dat de games er slecht uitzien op PS5 of X.
Der bestaat ook nog zo iets al een slechte port.. je mag dan nog een 4K pc hebben, stel dat het spel een kut port heeft dan ben je daar niet veel mee. Ik zeg niet dat het in dit geval zo is, maar er zo maar van uit gaan dat betere specs == instant kopen voor PC vind ik raar. Je wacht altijd toch best even af hoe goed de game effectief draait op PC. Remember Batman, Witcher 3 op release, etc??

Terug
Bovenaan