Green Mamba
Well-known member
Misschien toch maar eens een controller proberen danKeyboard hier, vind het toch maar klumsy, hoe vaak ik niet de verkeerde spell cast in battle![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien toch maar eens een controller proberen danKeyboard hier, vind het toch maar klumsy, hoe vaak ik niet de verkeerde spell cast in battle![]()

Ah echt? Straks eens achter zoeken dan. Want ik wil wel wat gear aandoen voor mijn stats maar zoals je zegt ziet het meeste er wel vrij belachelijk uit.Wat een geweldige game![]()
Het is zeker niet perfect allemaal, maar ik ben zo erg onder de indruk van de aandacht en liefde die er gestoken in het scheppen van de wereld.
Jammer dat de meeste gear ronduit belachelijk is. Gelukkig ontdekte ik snel dat je die belachelijke stukken kan 'verbergen'.
Je moet eerst die gear selecteren, en dan terug in het gear overzicht kan je kiezen voor change appearance ofzoietsAh echt? Straks eens achter zoeken dan. Want ik wil wel wat gear aandoen voor mijn stats maar zoals je zegt ziet het meeste er wel vrij belachelijk uit.

Vind het wat irritant dat die appearance slots niet onthouden worden bij veranderen van gear.Ik ben ondertussen bijna level 30 en bij iedere equip change zet ik die appareance nog altijd terug naar pre order set, samen met zwarte handschoenen en 1 van de vele wizard hats die ook bijna zwart tis van kleur.![]()
. Vind de combat ook echt nog wel in orde, een protego en stupify is niet slecht of een wingardium en dan een incendio doet het ook wel vaak.
.Tja is wel waar.Vind het wat irritant dat die appearance slots niet onthouden worden bij veranderen van gear.
Trouwens, voor de PC gebruikers onder ons.
Ik krijg Ca. 120 fps in sommige delen van Hogwarts en Ca. 50 fps in Hogsmeade.
Alles blijft wel ongeveer constant. Is dat bij jullie ook zo of zijn er die echt fpsdrops krijgen waarbij ze opeens van 100 -> 20 gaan voor enkele seconden ?

Is dit misschien wat voor je?Voor mij is er na een paar uurtjes spelen 1 grote annoyance, en dat is hoe belachelijk dicht de camera op je character plakt en dat kan je blijkbaar niet aanpassen. Je ziet dat het een bewuste keuze was, mede door de offcenter camera, want ja, anders zie je zeker geen zak meer moest de camera zo dicht centraal achter je character plakken hehe.
De wereld is zo mooi maar je hebt zo een extreem narrow FOV dat het veel wegneemt daarvan imo. In combat met meerdere enemies ben ik meer aan het vechten met de camera dan eendert wat.
Voor mij mag die camera naar de center en een pak naar achter![]()
Jammer genoeg enkel voor PC.Is dit misschien wat voor je?
![]()
How to Change Camera Angle in Hogwarts Legacy
To change the camera angle in Hogwarts Legacy, you must go to the Settings Menu, select the Display Options tab, and find the Field of View.thenerdstash.com