Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent niet de eerste die dit hier aangeeft, maar ik vind dat toch een rare opmerking. Dat is gewoon eigen aan de wereld. Zelfs al van in de eerste films zie je dat de “wizarding fashion” heel kleurrijk en bizar is. Ik vind het keihard passen bij de sfeer en wereld en vind het totaal niet storend. Maar dat is uiteraard ieder voor zich.LIgt dat nu aan mij of is het voornamelijk carnaval in dat spel?
Er zit standaard van in het begin transmog in. Als je op het hoofdscherm van je gear staat (overzicht met alles wat je aanhebt), kan je met de cursor over een object gaan. Afhankelijk van je platform kan kan je dan een knop induwen om naar de opties te gaan (op PS5 is het dacht ik vierkantje).Zit er geen transmog optie in dat spel?
Jawel... als je in je equipscherm over een stuk equip gaat met je cursor zie je de optie op appearence aan te passen.Ik speel op performance mode want ik kan die lagere framerate niet verdragen. Mijn vriend speelt op fidelity en als ik zit mee te kijken snap ik echt niet dat hij zich daar niet aan stoort
LIgt dat nu aan mij of is het voornamelijk carnaval in dat spel? Ik heb zo de indruk dat ze hun best doen om je er zo onnozel mogelijk uit te doen zien. Zeker met die onnozele brillen altijd... Zit er geen transmog optie in dat spel?

Denk ik niet. Quasi alle oleds hebben 120hz, niet enkel de modellen sinds enkele jaren. Tis juist sinds een paar jaar dat LG de A serie heeft met een 60hz paneel, maar die wordt dan ook afgeraden voor te gamen (toch als je op hoge refreshrate wil gamen). Daarom dat ik verbaasd was dat hij een OLED zou hebben maar geen 120hz paneel.Lijk alle 4K Oleds van wat jaren terug en al degene daarvoor? xD
Is toch pas laatste 2 jaar ongeveer dat dit zo is.
Ik speelde eerst ook op performance.
Momenteel speel ik op balanced en gaat goed.
Iets minder vloeiend wel in achtergrond maar nog net vloeiend genoeg, details zien er stuk beter uit.
Ik speel ook Oled 4K 120 hz.
Denk dat VRR en dergelijke wel niet werken omdat ik hem op monitor mode heb staan.
Als ik dat niet doe, is de 4K gehalveerd verticaal.
Dan verkies ik toch full 4K wat ook duidelijk zichtbaar is aan de teksten bv.
Ja zit er in, hoveren over de items in het gear menu en dan 'X' (Xbox hier) drukken voor 'change appearance', kan je gewoon kiezen hoe je er uit ziet zonder verlies van stats van items.Ik speel op performance mode want ik kan die lagere framerate niet verdragen. Mijn vriend speelt op fidelity en als ik zit mee te kijken snap ik echt niet dat hij zich daar niet aan stoort
LIgt dat nu aan mij of is het voornamelijk carnaval in dat spel? Ik heb zo de indruk dat ze hun best doen om je er zo onnozel mogelijk uit te doen zien. Zeker met die onnozele brillen altijd... Zit er geen transmog optie in dat spel?

Denk ik niet. Quasi alle oleds hebben 120hz, niet enkel de modellen sinds enkele jaren. Tis juist sinds een paar jaar dat LG de A serie heeft met een 60hz paneel, maar die wordt dan ook afgeraden voor te gamen (toch als je op hoge refreshrate wil gamen). Daarom dat ik verbaasd was dat hij een OLED zou hebben maar geen 120hz paneel.
Ahja dat zou kunnen idd. Zal idd pas sinds model van 2 jaar geleden zijn dat hdmi 2.1 erop zit en dus 4k 120hz ondersteunt.Is dat niet enkel 120 Hz op 1080p dat standaard is? Voor 4k 120 Hz heb je HDMI 2.1 nodig en dat is effectief nog niet zo lang ingeburgerd in TVs.
Ik zal bijna altijd op performance spelen, nu dus ook.Ik speelde eerst ook op performance.
Momenteel speel ik op balanced en gaat goed.
Iets minder vloeiend wel in achtergrond maar nog net vloeiend genoeg, details zien er stuk beter uit.
Ik speel ook Oled 4K 120 hz.
Denk dat VRR en dergelijke wel niet werken omdat ik hem op monitor mode heb staan.
Als ik dat niet doe, is de 4K gehalveerd verticaal.
Dan verkies ik toch full 4K wat ook duidelijk zichtbaar is aan de teksten bv.
Ik heb al ongeveer 10 jaar OLED's en die 120 hz in 4K is echt nog niet zo lang.Denk ik niet. Quasi alle oleds hebben 120hz, niet enkel de modellen sinds enkele jaren. Tis juist sinds een paar jaar dat LG de A serie heeft met een 60hz paneel, maar die wordt dan ook afgeraden voor te gamen (toch als je op hoge refreshrate wil gamen). Daarom dat ik verbaasd was dat hij een OLED zou hebben maar geen 120hz paneel.
Roh ik moet eerlijk zeggen dat ik vrijwel altijd performance verkies of toch 60 fps minimaal.Ik zal bijna altijd op performance spelen, nu dus ook.
Ik speel op een 1440p 144Hz HDMI2.0 monitor.
Niemand op PS5 die speelt op fidelity met raytracing?
Moet je die apart nog aanzetten dan?Niemand op PS5 die speelt op fidelity met raytracing?
Hoeveel fps target de fidelty met Ray tracing?Ik speel op fidelity, en ik snap niet hoe mensen zich ergeren aan
Yup, en zeer tevreden over
. Mooi en vlot genoeg voor mijIs bij mij één van de 4 opties naast fidelity, balanced en performance.Moet je die apart nog aanzetten dan?
Ik heb er nog niet naar gekeken! Dat ga ik straks eens proberen.Is bij mij één van de 4 opties naast fidelity, balanced en performance.
Da's misschien verre familie van mij want ik heb mijn wachtwoord als nickname(en heb jij nu je 2FA als nickname??)