Hogwarts Legacy

Hogwarts Legacy

Ik heb er onderussen 25u playtime opzitten en het begint mij stilaan toch wel wat tegen te steken en begin wat te rushen naar het eind van de story.

- De kortbij camera blijft voor mij een ergernis, zeker in combat waar je met momenten 0 awareness hhebt.Targetting systeem met camera is ergerlijk, en de andere optie is nog ergerlijker waardoor je gans geen controle meer hebt over de camera omdat dat je targetting button wordt.

- De game heeft naar mijn mening weinig diepgang in zijn rpg elementen en is vooral gevuld met een massa collection fillers zonder al teveel betekenis. Die merlin trials hebt ge wel gehad na een tijd en het zijn er gvd massa's haha

- Geen variatie in enemies

- Weinig variatie in materials

- Gear systeem is non rewarding. Ze smijten legendaries naar uwe kop van int begin en het is niet dat er stukken tussen zitten met coole stats of enhancements. Upgrade je gear zelf en stukken vinden die beter zijn wordt een uitdaging op zich, en als ze dan beter zijn is het gewoon ietske beter stats ofzo.

- "dungeons" zijn boring en eveneens non rewarding

-Die caves waar je altijd een chest vind (met saai brak gear) zijn letterlijk altijd copy paste met oneliners die je strot uitkomen na een tijd "this could prove dangerous when im not carefull" Right, maar het is nooit dangerous haha Ik doe de moeite nog nimeer om erin te gaan.

- Ahja, had ik al gezegd de extreme hoeveelheid collection fillers? :help: En het is niet dat die pages, puzzels, of whatever enig benefit geven naar character progression. Het is simpelweg gewoon iets voor uwe tijd aan te verdoen.

Aangekocht op mijn gamelaptop en speelt wel vlot op low settings
iemand tips voor welke skills in te investeren? Heb nu 5 talent points maar alles ziet er nice uit

20u bezig en amuseer me nog steeds rot, prachtspel, op de ps5 btw
Idem.
Gisteren mij weer een hele middag mee geamuseerd terwijl ik eigenlijk gewoon even voor een uurke een quest ging afwerken en dan andere dingen ging doen.

Qua minpunten heb ik enkel de camera die niet altijd staat zoals ik zou willen en het feit dat die alohamora maar een irritante puzzel is 😅

Idem.
Gisteren mij weer een hele middag mee geamuseerd terwijl ik eigenlijk gewoon even voor een uurke een quest ging afwerken en dan andere dingen ging doen.

Qua minpunten heb ik enkel de camera die niet altijd staat zoals ik zou willen en het feit dat die alohamora maar een irritante puzzel is 😅
Same. Ik zeg ook meestal, 'k ga paar merlin trials doen en dan ist opeens een paar uur verder 😅
Er zijn altijd minpunten maar ze wegen niet op imo

Heeft er trouwens al iemand onderzocht of er toch geen mega gebeurtenis is wanneer je alle katten in het spel aait of alle wereldbollen laat draaien? :biglaugh:

Heeft er trouwens al iemand onderzocht of er toch geen mega gebeurtenis is wanneer je alle katten in het spel aait of alle wereldbollen laat draaien? :biglaugh:
If you look at petting cats from a pragmatic point of view, the answer is No. You won’t get bonus stats, luck or mood bonuses, or anything else. It is primarily because the game does not have a morality or mood mechanic that affects your character. Also, no matter how many cats you pet in Hogwarts Legacy, it doesn’t affect the plot in any way.

Do the globes in Hogwarts Legacy do anything?

The quick and dirty answer is a resounding no. Hogwarts Legacy is full of interactives that are just there for flavor more than anything else, and these spinning globes are no exception. We do understand the curiosity, though. Depending on which House you started in, these globes were likely one of the first interactable you got to touch. Tie that with the fact that these things are littered throughout the game, even outside of Hogwarts itself, it is no surprise to be suspect of them.

ik heb daar ergens in die klokkentoren een paar klokken op zijn plaats gehangen (character zei nog "1 to go"), maar ik had niet de indruk dat er iets gebeurd was? iemand die dat weet?

Terug
Bovenaan