Timberwinter
Well-known member
God yes! MastermoviesBarry Pooter leek mij de enige gepaste naam...![]()
!Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
God yes! MastermoviesBarry Pooter leek mij de enige gepaste naam...![]()
!
En het is niet dat die pages, puzzels, of whatever enig benefit geven naar character progression. Het is simpelweg gewoon iets voor uwe tijd aan te verdoen.Barry Pooter leek mij de enige gepaste naam...

ja ik speel op ultra maar staat uw RT op?Heb nu mijn afdeling gekozen en boog niks noemenswaardig van problemen tegen gekomen. So far so good dus. Alles op high met een 3070 hier.
Nope. RT heb ik bewust afgezet omdat ik las dat er toch al problemen mee waren. Het is wel een leuke gimmick natuurlijk, maar als dat ten koste gaat van speelbaarheid.ja ik speel op ultra maar staat uw RT op?
De extra spell-setsAangekocht op mijn gamelaptop en speelt wel vlot op low settings
iemand tips voor welke skills in te investeren? Heb nu 5 talent points maar alles ziet er nice uit

Zeker. Is ne one-shot spel. Herlaad wel supertraag. Ik was full darkside op mn manneke. Ik heb geen enkel punt in potions gestoken. Alles in dark arts, stealth en spells.die avada kedavra ziet er zo vet uit. moeite om in te investeren?
Idem.20u bezig en amuseer me nog steeds rot, prachtspel, op de ps5 btw

Same. Ik zeg ook meestal, 'k ga paar merlin trials doen en dan ist opeens een paar uur verderIdem.
Gisteren mij weer een hele middag mee geamuseerd terwijl ik eigenlijk gewoon even voor een uurke een quest ging afwerken en dan andere dingen ging doen.
Qua minpunten heb ik enkel de camera die niet altijd staat zoals ik zou willen en het feit dat die alohamora maar een irritante puzzel is![]()

gezien lvl cap van 40 denk ik niet dat je alles kunt uitbouwenMoet je eigenlijk keuzes maken of kan je uiteindelijk alle specialties volledig uitbouwen?
Moet je eigenlijk keuzes maken of kan je uiteindelijk alle specialties volledig uitbouwen?
If you look at petting cats from a pragmatic point of view, the answer is No. You won’t get bonus stats, luck or mood bonuses, or anything else. It is primarily because the game does not have a morality or mood mechanic that affects your character. Also, no matter how many cats you pet in Hogwarts Legacy, it doesn’t affect the plot in any way.Heeft er trouwens al iemand onderzocht of er toch geen mega gebeurtenis is wanneer je alle katten in het spel aait of alle wereldbollen laat draaien?![]()