Hot Wheels Unleashed

Deletos

Member
hotwheels.png

release: 26 september 2021
genre: racing
dev: Milestone

Met splitscreen, alsook een track editor.

Collect and unlock more than 60 vehicles from the very best of the Hot Wheels™ universe. Discover their own attributes, personality, driving style, and levels of rarity. And with the Livery Editor make your ride a one-of-a-kind masterpiece of speed!

Your car collection is not the only thing you can build: we created a super powerful Track Builder to let you express without limits, so unleash the power of your creativity and build the track of your dreams or show off your racing skills on tons of insane tracks created by other crazy players like you!

Ik volg de redenering van Muscleduck. Game spreekt me aan maar niet aan de huidige prijs. Ik ben wel blij dat er nog eens arcade racer goed scoort.

Ik zou zelfs durven zeggen dat dit veel meer succes zou hebben als F2P game. Al is microtransactions steken in een spel aan kinderen gericht ook niet echt aan te moedigen natuurlijk.

Het is niet full price maar wel duur. Vind sowieso dat de games veel duurder geworden zijn.
Heb wel al veel plezier aan gehad

Ben er al een weekje mee bezig is echt wel goede game mocht wel wat goedkoper zijn maar al dikke fun mee gehad. Gameplay is echt goed en doet me bij momenten aan MK denken zonder power up's. Heb hem bijna uitgespeeld dus deze week zal deze wel hier te koop komen..

Weet er toevallig iemand waar je die dlc wagentjes kan selecteren? Ik heb namelijk de special edition gekocht en de season pass vol.1 gedownload maar ik vind de content nergens terug in het spel… of worden deze later unlocked?

Weet er toevallig iemand waar je die dlc wagentjes kan selecteren? Ik heb namelijk de special edition gekocht en de season pass vol.1 gedownload maar ik vind de content nergens terug in het spel… of worden deze later unlocked?
Spel eens opnieuw opstarten ? bij mijn versie ook twee auto's dlc en na ik de game eens afgemeld heb stonden ze er nadien wel bij tis wel niet die season pass dat ik heb.

Al meerdere keren geprobeerd. Ik heb 1 dlc wagen maar bijvoorbeeld niet de batmobile enzo die bij de season pass zitten. Kan ook nergens terug vinden om die opnieuw te downloaden dus denk dat daar alles ok mee is. Ik zal ze wel eens tegen komen zeker 🤣

Edit: Blijkbaar worden ze doorheen het seizoen gereleased (maar dit was niet meteen duidelijk) link

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan