Huidhonger

Mormel

Member
Dacht dit eerst als een vraag te plaatsen in een ander topic, maar besefte toen dat dit eigenlijk wel een eigen draadje verdiend.

Hoe gaan jullie om met het verlangen om je lichaam tegen dat van een ander te voelen?

Voor de vrijgezelllen: hoe gaan jullie om met de behoefte aan fysiek contact?
Voor de anderen: eigenlijk dezelfde vraag, maar als extra: waarom niet bij je partner en heb je hier afspraken over?

To trapt af:
Het grootste deel van mijn leven ben ik vrijgezel geweest dus ik ben het wel gewoon om niemand te kunnen aanraken.
Ondertussen ben ik zeven jaar getrouwd. Mijn partner heeft begin dit jaar besloten om "tijdelijk" apart te gaan wonen. En ik mis het, gewoon die aanraking.
Enkele maanden geleden ook een hoertje bezocht waarbij het mij eigenlijk niet ging om de seks, maar wel om iemand anders lichaam te voelen. Weet niet of dit laatste begrijpbaar is.

To trapt af:
Het grootste deel van mijn leven ben ik vrijgezel geweest dus ik ben het wel gewoon om niemand te kunnen aanraken.
Ondertussen ben ik zeven jaar getrouwd. Mijn partner heeft begin dit jaar besloten om "tijdelijk" apart te gaan wonen. En ik mis het, gewoon die aanraking.
Enkele maanden geleden ook een hoertje bezocht waarbij het mij eigenlijk niet ging om de seks, maar wel om iemand anders lichaam te voelen. Weet niet of dit laatste begrijpbaar is.
Wat mij betreft is het laatste volledig begrijpbaar.
Ik sta er mss ook wat meer openminded naar te kijken. Zelf totaal geen issues mee. En in jouw geval heb je zelfs geen verantwoording af te leggen naar een partner. Gewoon doen waar jij je goed bij voelt en beter van wordt.

@gumball4000: bedankt.
Eigenlijk voel ik me wel wat schuldig omdat ik een prostitué bezocht heb, omdat je nooit echt zeker kunt zijn of ze dit vrijwillig doet. Langs de andere kant wil ik ook geen vrouwen meer opscharrelen bij het uitgaan omdat ik redelijk slechte ervaringen heb gehad met ONS (vrouwen die verliefd werden en berichten bleven sturen, vrouwen die toch in een relatie bleken te zitten en waarbij de man opdook,...).
Leuk weetje voor tussendoor: toen ik mijn vrouw leerde kennen was ik niet op zoek naar een partner. Ik zei letterlijk dat ik op zoek was naar een vaste sekspartner omdat ik het gedoe wat ik hierboven schreef, moe was. Maar mijn vrouw dacht niet dat ik daar het type voor was.

Eigenlijk voel ik me wel wat schuldig omdat ik een prostitué bezocht heb, omdat je nooit echt zeker kunt zijn of ze dit vrijwillig doet. Langs de andere kant wil ik ook geen vrouwen meer opscharrelen bij het uitgaan omdat ik redelijk slechte ervaringen heb gehad met ONS (vrouwen die verliefd werden en berichten bleven sturen, vrouwen die toch in een relatie bleken te zitten en waarbij de man opdook,...).
Leuk weetje voor tussendoor: toen ik mijn vrouw leerde kennen was ik niet op zoek naar een partner. Ik zei letterlijk dat ik op zoek was naar een vaste sekspartner omdat ik het gedoe wat ik hierboven schreef, moe was. Maar mijn vrouw dacht niet dat ik daar het type voor was.
Goh ja..doet de vrouw het vrijwillig of niet..we gaan het nooit weten. Het is een vraag die wij ons anderzijds nooit stellen als we goederen uit China kopen "werken die mensen in goede omstandigheden of niet?".

Ik zie het eerder als ne quick fix om van uw huidhonger af te raken. En anderzijds ook de ideale manier om te experimenteren met vrouwen die misschien way out of your league zouden zijn. Of dingen doen die ge irl waarschijnlijk nooit zou doen. Alles wat ge op dat vlak eens wou doen, kunt ge proberen: dik/dun/aziatisch/zwart/bdsm/..
En ik ga vrouwen hier niet als object behandelen. Bovenstaande geldt ook voor vrouwen die naar een gigolo zouden gaan. Geniet er maar van.
En gelukkig bestaan er fora als deze waar je anoniem je verhaal kwijt kan. Niet iedereen irl staat even open voor zo'n verhalen.

@gumball4000:
Als je er zo open over spreekt: ik heb met veel vrouwen het bed gedeeld, en dan spreken we al lang niet meer over tientallen, maar er is slechts een handvol vrouwen waarmee ik meer dan 1 keer gevreeën heb. Voor mij is het bezoek aan een hoertje vooral een toegift aan de huidhonger, meestal is er wel penetratie maar zelden kom ik daarbij klaar.

Ik dacht even dat je je schuldig voelde omdat je getrouwd bent. Komt jouw huidhonger aan zijn trekken bij zo’n dame? Dat lijkt mij niet echt: een met vluggertje is huidhonger toch niet gestild. Nu weet ik natuurlijk niet welke afspraken jullie hebben. Heb je die met jouw vrouw? Waarom zou je jouw huidhonger (mooi woord trouwens) niet bespreken met jouw vrouw? Zou jouw vrouw staan te springen dat jij dit dan maar bij een ander haalt?

Ik dacht even dat je je schuldig voelde omdat je getrouwd bent. Komt jouw huidhonger aan zijn trekken bij zo’n dame? Dat lijkt mij niet echt: een met vluggertje is huidhonger toch niet gestild. Nu weet ik natuurlijk niet welke afspraken jullie hebben. Heb je die met jouw vrouw? Waarom zou je jouw huidhonger (mooi woord trouwens) niet bespreken met jouw vrouw? Zou jouw vrouw staan te springen dat jij dit dan maar bij een ander haalt?
Neen, ik voel me niet schuldig omdat ik getrouwd ben. Dat je denkt dat de huidhonger niet gestild is na een vluggertje, laat me denken dat je hiermee weinig ervaring hebt. Plaats je eens in de schoenen van iemand die al een half jaar geen fysiek contact meer heeft gehad met een persoon, echt compleet niets, voor deze is de aanraking van een vreemde een enorme voldoening.
Ik zie mijn vrouw enorm graag, maar ik verwacht wel dat ze dit begrijpt. Net zoals ik niet kwaad zal zijn mocht ze mij zeggen dat ze met iemand anders in bed is gedoken. Het is gewoon seks, een fysieke activiteit, niet te vergelijken met de mentale band die we hebben.

Neen, ik voel me niet schuldig omdat ik getrouwd ben. Dat je denkt dat de huidhonger niet gestild is na een vluggertje, laat me denken dat je hiermee weinig ervaring hebt. Plaats je eens in de schoenen van iemand die al een half jaar geen fysiek contact meer heeft gehad met een persoon, echt compleet niets, voor deze is de aanraking van een vreemde een enorme voldoening.
Ik zie mijn vrouw enorm graag, maar ik verwacht wel dat ze dit begrijpt. Net zoals ik niet kwaad zal zijn mocht ze mij zeggen dat ze met iemand anders in bed is gedoken. Het is gewoon seks, een fysieke activiteit, niet te vergelijken met de mentale band die we hebben.

Ik weet niet of jouw vrouw dit zo maar begrijpt. Jij bent expert op het gebied van jouw vrouw. Maar ik gok zo dat er heel veel vrouwen zijn die dit niet begrijpen of accepteren van hun man.

Je kan ook toenadering zoeken naar jouw vrouw door haar te vertellen hoezeer je haar mist en hoe moeilijk jij het daarmee hebt (en dan niet door droog op te merken “ik mis je en ik verlang naar je”.

In mijn singlejaren nooit overwogen om naar een sekswerker te gaan, ook al duurde het soms een aantal jaar voor ik terug een lief had. Ik ben nu gelukkig getrouwd en heb daar geen behoefte aan. Maar ik begrijp wel dat er mensen zijn die naar een sekswerker gaan. Als je in een relatie bent is dat wel iets dat je onderling moet afspreken, maar ik wil de mensen niet te eten geven die stiekem naar een erotisch massagesalon gaan om daar hun huidhonger gestild te krijgen.

Ik beelde me bij "huidhonger" toch iets anders in dan zin hebben en seks en een prostituee betalen eerlijk gezegd. Ik dacht dat dit net om de combinatie van fysieke affectie en emoties ging. Een half jaar lijkt me eerlijk gezegd ook helemaal niet lang.

Het zal een zeldzame vrouw zijn als ze dit begrijpt, denk ik.

Relatable, vooral na eerst 2u te zuipen in het park op een bank maar iedereen rond u lovey dovey te zien doen.

Dan tot de realisatie gekomen dat ze allemaal de halve kamasutra en 20 fetishes aanbieden maar bij knuffelen of kussen de brug afsluiten ( na 31 contacten via WhatsApp of Viber had ik het dan maar opgegeven, niet mijn meest proud moment ever )

Merk wel dat de drang naar zelfs al gwn contact ( hand in hand, arm tegen arm, knuffel ) zo erg begint te worden dat ik wel systematisch mn dates verpest door te snel willen te escaleren naar "touch" ( nuja aan de andere kant wil ik mezelf ook niet friendzonen door dat niet te proberen )

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan