Huizenjagers (S11)

Heb die aflevering ook per toeval gezien en wat mij opviel is dat zo effe €800.000 boven budget gaan niet zo een probleem leek te zijn voor die verkoopster . ;)n (Max budget 1.150.000 en dan afkomen met een huis van 1.900.000 )

BG style hé. Tegen de akte vind je toch die 800k?
Papa of mama hebben toch ook een spaarboek? Kunnen beetje sponsoren.

“Als het echt hun ding is, gaan ze het misschien wel kunnen”

Zegt de makelaar. Heerlijke quote.

Het nieuwe seizoen is weer gestart, met de "Miljoenenweek".
Voordeel van die dure panden is dat de kans groter is dat ze nog altijd te koop staan, zo vond ik er al twee van de eerste aflevering:
Geen binnenkant foto's van dat eerste huis... Oosters getint, wss buitenlandse eigenaars?

2de pand wel magnifiek, maar meer huis dan tuin.

Benieuwd wat die noushka en haren amore dan gekocht hebben. En wat doet die van job feitelijk...

De woning van Willy De Clercq staat nog altijd te koop aan €3.500.000, blijkbaar was dat voor renovatie verkocht rond de €1,2 miljoen:

De andere woning in Merelbeke:

"Ik wil absoluut in de regio blijven en het liefst nog in hetzelfde dorp".
- Welkom in Wallonië, tegen de Franse grens!
Nuja, waarschijnlijk heeft die eigenaar dik onder tafel betaald om zijn huis op TV te krijgen.

Dat huis in Merelbeke staat ook al een tijdje te koop, en is volgens mij een paar jaren terug ook al op de markt geweest. Wel een knappe ligging…

Correctie, Jotti en de centjes van de vriend zijn papa!

Dat gezegd, ik heb er wel medelijden mee. Kom zo op TV.

Als ze daar in de woning buiten zitten, jotti en Jill met de Botox-look en dan Marie, puur natuur.
Wat een verschil.

Denk dat de familie Bert liever wat discreter is dan aan influencers gelinkt te worden.

Ik denk dat Jotti erin kwam omdat Play de contactenlijst is afgegaan (cfr haar optreden in Love Island). Het is niet de eerste keer dat iemand die langs kwam in een ander programma kwam opdraven in Huizenjagers. Als lid van de Kinepolis familie (en pro forma in de immo) zal die ex-vriend niet echt het programma nodig gehad hebben om iets te vinden in Latem.

Ik denk dat Jotti erin kwam omdat Play de contactenlijst is afgegaan (cfr haar optreden in Love Island). Het is niet de eerste keer dat iemand die langs kwam in een ander programma kwam opdraven in Huizenjagers. Als lid van de Kinepolis familie (en pro forma in de immo) zal die ex-vriend niet echt het programma nodig gehad hebben om iets te vinden in Latem.
Ik heb alvast absoluut geen bezwaar dat Jotti nog in andere programma's komt opdraven :p
Lijkt me wel zo'n type dat chronisch op de foute bad boys valt.
Ex-vriend lijkt me trouwens een hopeloos gevalletje ALS dit klopt.

"Ik wil absoluut in de regio blijven en het liefst nog in hetzelfde dorp".
- Welkom in Wallonië, tegen de Franse grens!
Nuja, waarschijnlijk heeft die eigenaar dik onder tafel betaald om zijn huis op TV te krijgen.
Ik weet niet of het hier het geval was maar dit wordt inderdaad gedaan. Bevriende makelaar wiens kantoor al een paar keer deelnam heeft me dat toegegeven.
Wat ook vaak gebeurt is dat ze een pand dat bijna einde contract is bij een concurrerende makelaar aanprijzen en zij dan de volgende periode van 6 maanden bedingen bij de eigenaar.

2 van de 'deelnemers' met een reukje aan. Die Jotti kan uiteraard geen villa van 4 miljoen euro kopen.
En die Nouchka reed met een Range Rover met reclame van de garage en Z-platen bedoeld voor een testrit. Zal wel toeval zijn ;-)

Benieuwd wat die noushka en haren amore dan gekocht hebben. En wat doet die van job feitelijk...

Nul de botten hebben die gekocht... 'Amore' is huisman en madam handstand werkt in een franchise kledingwinkel (Calzedonia). En dan even meedoen aan de Miljoenenweek:rofl:Die is 100% fake en wil enkel maar in de belangstelling komen, ligt er nu toch wel vingerdik op dacht ik... Deed blijkbaar al mee aan Million Dollar Island (ken ik niet maar soit), Big Brother 2024 en nu dus Huizenjagers. Duikt gegarandeerd nog wel ergens op binnenkort...

En die Nouchka reed met een Range Rover met reclame van de garage en Z-platen bedoeld voor een testrit. Zal wel toeval zijn ;-)
Idd. Z-AAY-... van Land Rover Ter Steene Oostende.
Miss handstand heeft alleen skeelers...

Het nieuwe seizoen is weer gestart, met de "Miljoenenweek".
Voordeel van die dure panden is dat de kans groter is dat ze nog altijd te koop staan, zo vond ik er al twee van de eerste aflevering:
Dat huis in Zeebrugge is echt wel top. Dat zicht op zee vanuit de leefkamer :love:. Maar imo veel te duur. Snap de prijs ergens gezien de afwerkingsgraad en het zeezicht maar voor die ruimte een stevig prijskaartje.

Dat in Oostende vind ik dan meer waar voor zijn geld.

Voor deze aflevering heb ik er twee gevonden.

Die op te frissen hoeve is nog goedkoper geworden maar denk dat ze eerder die bouwgrond hebben afgesplitst:

De derde woning in Sint-Kruis:

Vanaf volgende week zal ik ze wss niet meer vinden, dat zullen meer modaal geprijsde woningen zijn die normaal ver voor uitzenddatum al weg zijn.

Terug
Bovenaan