Huizenjagers (S12)

ilgonwe

Well-known member
Ze zijn weer terug van de partij dit voorjaar, vanaf 21 april. Het begint weer met een Luxeweek (dus ik denk dat ik de panden nog zal terug vinden zoals vorige keer):

EDIT: Kleine noot, op GoPlay is het geen nieuw seizoen maar begonnen ze met aflevering 16 van seizoen 11, dus het seizoen "loopt voort".

Laatst bewerkt:
Ik beeld me toch iets anders in qua luxe panden. Heb niet echt veel huizen gezien die tot de verbeelding spreken muv de eerste kandidaat.

Dat huis in Maldegem is ook knap, maar al de andere panden..

dat van die eerste kandidaat vond ik ook wel peak makelaarisme.
da's een kerel die een budget van 2 miljoen voorziet voor een huis, omdat hij een huis zoekt van ongeveer 2 miljoen. die kon ook méér gezegd hebben, dat zag je.

zegt dan duidelijk in zijn intro dat hij 10-20 (bestel)-wagens moet kunnen plaatsen, in een loods
de eerste komt af met een winkelruimte.
de tweede valt compleet uit de lucht als hij zegt dat hij toch 15 wagens moet kwijt kunnen. ze had dan wel wat plaatsen, buiten.

en dan zoekregio: tussen de luchthaven en Leuven. komt er een af met een huis bijna in Limburg.

en geen enkel huis kwam boven de 1.4 miljoen uit.

:unsure:

"heel klantgericht" sure.

holy F***

1ste koppel uit Gent deelt zowaar een 5 uit :lol: nooit gezien
(maar goed, die kerel was ook wel zwaar aan't falen, met zijn "het geluid van een wasmachine, daar slapen kinderen goed van", en zijn terras met gehoor op de flyover :lol:)

ik vond dat wel raar dat die kust-boys stijl achterover vielen dat al die klanten een dubbele lavabo vroegen in hun badkamer.
dat is toch de norm tegenwoordig? staan ze in W-VL zo ver achter misschien?

is misschien nog altijd de norm (maar noem het eerder een mode verschijnsel ) maar ben hier tijdens verbouwing van de badkamer ook terug van 2 naar 1 lavabo gegaan en heb daar geen spijt van .
de tweede werd nauwelijks gebruikt of enkel maar om rommel in te gooien en nu heb ik gewoon veel meer plaats naast de lavabo om dingen te leggen (ge weet wel , de haardroger , de krultang, uw scheermachine enz )…voor sommigen is dat meer handiger dan een tweede lavabo .

Net zoals een dubbele sproeier in de douche…voor sommigen misschien nuttig maar voor anderen dan weer niet maar daarom geen norm . ;)

is misschien nog altijd de norm (maar noem het eerder een mode verschijnsel ) maar ben hier tijdens verbouwing van de badkamer ook terug van 2 naar 1 lavabo gegaan en heb daar geen spijt van .
de tweede werd nauwelijks gebruikt of enkel maar om rommel in te gooien en nu heb ik gewoon veel meer plaats naast de lavabo om dingen te leggen (ge weet wel , de haardroger , de krultang, uw scheermachine enz )…voor sommigen is dat meer handiger dan een tweede lavabo .
Ook nooit gesnapt waarom een dubbele lavabo zo'n ding is. Wij hebben hier in de nieuwe badkamer ook maar ene. Net breed genoeg voor als we sporadisch eens met 2 exact op hetzelfde tijdstip de tanden willen poetsen. En inderdaad ook meer werkblad voor nuttigere zaken. Voor de rest zou ik in godsnaam niet weten waarom er nog een 2de zou moeten staan.

Dit programma is in verval sinds ze blijkbaar besloten hebben geen vast muziekje aan de makelaars meer te koppelen. :cry:

Terug
Bovenaan