Hulp gezocht bij CCNA

TNTim

Well-known member
Ik ben op zoek naar iemand die een vriend kan helpen bij oefeningen waar hij moeilijkheden bij heeft.
Het gaat om hulp bij de toepassing 'cisco packet tracer'.

Alles gebeurt tegenwoordig via afstandsonderwijs met weinig hulp van de lesgever en het lukt hem niet alleen.
Zit vast bij een foutmelding en trekt bijna zijn haren uit... :p

Dit hoeft zeker niet gratis te gebeuren, pm gerust een voorstel dan komen we er wel uit.
(Ik vouch voor de betaling)

Alvast bedankt!

Mocht Carrion er niet uit geraken na pm, will do.
Thanks! :)
Bah, sharing is caring. Al was het maar voor andere mede-forumgangers die nu ook eenzaam, in afstandsonderwijs zitten les te volgen :)

Kdacht dat elke groep tegenwoordig nen discord groep maakte trouwens?

Hmm, ik ken weinig van informatica maar ik vermoed dat de opdracht te specifiek is om er niet uit af te leiden om welk vak/lesgever het gaat. :p

Bij Carrion is het te lang geleden om in dit geval te kunnen helpen helaas.

Mocht iemand anders willen helpen, pm aub.

Tot nu toe heel goed geholpen geweest door iemand op dit forum, maar die persoon heeft het momenteel te druk om nog verder te helpen.

Is er soms nog iemand die kan/wil helpen? Mag gerust tegen betaling.

Pm aub... :)

Bump!

Niemand hier die een student in nood wil/kan helpen tegen betaling...?

Hij zit vast in een opdracht die begin volgende week af moet zijn.
Bijna geen les/uitleg en trek uw plan... :frown:

Laatst bewerkt:
Misschien moet je toch maar iets meer details plaatsen. Hier zitten allicht genoeg CCNA experts en mensen met netwerk kennis.

Eigenaardig, zie ik op dit moment ook. Heb zelf ook wat gesukkeld met die packettracer maar is opgelost door die allemaal opnieuw te maken vanaf ccna1 ... Neemt wel wat tijd in beslag maar probleem was gewoon te weinig praktijkoefeningen en blijkbaar toch de theorie niet volledig snappen. Als het de standaard packettracer oefeningen zijn, google eens op ccna en dan kan je de cursussen en oplossingen wel vinden. Zijn het natuurlijk custom oefeningen door de lector gemaakt dan tja is het gewoon een probleem van de leerstof niet onder de knie te hebben.

Thanks, ik geef het door.

Het gaat idd over custom oefeningen, maar daar wringt het mogelijks ook...
Bij eerdere oefeningen moesten er fouten uit de opgave gehaald worden omdat het anders niet kon opgelost worden.

Wat ik van hem hoor:
Met 100% afstandsonderwijs zijn de lessen al ingekort en die ingekorte lessen kort de lesgever ook nog eens in.
Lessen en praktijkvoorbeelden zijn nu vervangende taken en zelfstudie.
Vragen stellen is automatisch punten die eraf gaan.

Heel stimulerend allemaal...

Ik snap wat je wil zeggen, maar de oefening of waar hij vast zit valt volgens de persoon die ik probeer te helpen niet te anonimiseren.

Oefening is te groot en te ingewikkeld... :frown:

Ik snap wat je wil zeggen, maar de oefening of waar hij vast zit valt volgens de persoon die ik probeer te helpen niet te anonimiseren.

Oefening is te groot en te ingewikkeld... :frown:
Ik snap het probleem eigenlijk niet? Je kan hoogstens te weten komen naar welke school hij gaat. En aangezien hij op dit moment aan ospf bezig is ben ik vrij zeker waar hij naar school gaat en welke afstudeerrichting hij gekozen heeft :p Om maar te zeggen, het is niet alsof iemand zijn identiteit te weten gaat komen door hier een oefening te posten.

Hulp/uitleg vragen aan zijn docent kost al strafpunten. Hulp vragen aan iemand anders mag bijgevolg ook niet.
Hulp vragen aan medestudenten ook niet, daar zijn er al voor gestraft.

Wat ook een mogelijkheid is, is de toch wel bijzondere onderwijsmethode en het gebrek aan inzet van de docent aan te klagen.
Maar wat brengt dat op als je als student in de zwakste positie staat...

Indien je echt zijn school en afstudeerrichting al kan raden, blijkt eigenlijk hoe klein de wereld is en welk risico hij loopt door hier openlijk te posten... :p

Terug
Bovenaan