Hulp gezocht voor bedrijfsnaam

Joeri

Redacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
Aangezien hier enkele geniale geesten zitten, roep ik jullie hulp in.

Mijn btw nummer is in aanvraag, maar ik geraak er maar niet aan uit welke naam te kiezen. Bij deze geef ik wat info mee, zodat er rekening gehouden mee kan worden.

Naam: Joeri Temmerman
Activiteiten:
alles met robotmaaiers en andere tuinmachines
3D printen
Mijn redacteurswerk
Installatie van slimme toestellen
Technisch onderhoud uitvoeren in voedingsbedrijven

Zelf kwamen onder andere "TemmerTech" en alles met JT Technics en consoorten al aan bod, maar dat dekt de (nogal brede) lading niet. Dus ofwel iets dat de lading dekt, of iets neutraal.

Laat jullie gaan!

Temmermanus van alles.

Bij nader inzien: beter niet. :unsure:

Misschien het gewoon bij je naam houden en een wat creatievere slogan pakken?

Beste tip die ik ooit gekregen heb op dat vlak was niet je eigen naam in de bedrijfsnaam te verwerken. Eenmaal je bedrijf gaat groeien plakt die naam er dan aan vast. Of misschien wil je de boel later overlaten aan een ander of verkopen.

Tenzij natuurlijk je eigen naam al heel wat bekendheid heeft. Maar moest dat niet het geval zijn en je diensten ook nog redelijk streekgebonden zijn zou ik eerder iets kiezen wat voor mensen uit de streek herkenbaar is. Verwerking van een plaatsnaam of landelijk kenmerk ofzo. Dat helpt ook bij SEO.

Mensen gaan bijvoorbeeld niet zoeken naar "Joeri tuinrobot" maar wel naar "Kasterlee tuinrobot" (ik zeg maar wat).

Als je dan iets gekozen hebt en je gaat de naam ook als afkorting gebruiken check dan ook of dat niet per ongeluk de naam van een gigantisch merk wordt. JVC, SMA, etc... Want dan verdrink je in de SEO.

Green Joeri & the robots.

EDIT: nevermind, klinkt eerder een nieuwe transformer movie.

"Alles en nogwa"
"Wij en zij"
"Wij komen echt"
"Betrouwbare elektricien"
"Een klus een kus"
"Techniek en heroïek"
"Techniekers Temmerman"
"Temmer timmerman"
"Digital Service Providers Belgium"
"DigiTec"
"Tecdigi"

Joeriwarghurghul

Is zéér origineel en de mensen gaan die naam niet snel vergeten omdat het zo uniek is. Als bonus bovenop gaat ge er ook nog eens supergrappig uitzien als ge die naam uitspreekt tegenover uw klanten.

Win-win!

U zijt welkom. :cool:

Terug
Bovenaan