Hulp nodig: PFOS gemorst in mijn tuin, wat nu??

Madou

Well-known member
Dag beste lezer

Deze ochtend was ik als kleine zelfstandige bezig met industriële processen, ge kent dat wel, en daarbij is er een grote hoeveelheid PFSOS terechtgekomen in een straal van tientallen km's rondom mijn tuin. Iemand tips om hier iets aan te doen? Eventueel de schuld doorgeven aan iemand anders?

Thanks!

Dag beste lezer

Deze ochtend was ik als kleine zelfstandige bezig met industriële processen, ge kent dat wel, en daarbij is er een grote hoeveelheid PFSOS terechtgekomen in een straal van tientallen km's rondom mijn tuin. Iemand tips om hier iets aan te doen? Eventueel de schuld doorgeven aan iemand anders?
Tips mogen @m3.

Thanks!
Als PFSOS een soort sos is zou ik zeggen dat er morgen een nationale staking is in Brussel, dan gaan ze vanzelf daar naartoe.

't Is wel al erg dat die sossen zich nu al gaan bezighouden met de kleine zelfstandige, ik dacht dat er minimaal 50 werknemers moesten zijn. Je hebt toch geen 50 polen in 't zwart werken eh?

Allemaal de schuld van het huidige Antwerpse bestuur.
Vraag als compensatie een kilo Antwerpse handjes, want vele handen maken het werk licht.

Gentse neuzekes zijn anders wel veel lekkerder.
Spreekwoorden/uitdrukkingen met neuzen zijn altijd negatief. 'uwe neus ergens tussen steken', 'zijne neus wordt langer'. Dat zegt genoeg.
Die met handen positief. De handen uit de mouwen steken, een handje helpen.
Antwerpen rules!

Spreekwoorden/uitdrukkingen met neuzen zijn altijd negatief. 'uwe neus ergens tussen steken', 'zijne neus wordt langer'. Dat zegt genoeg.
Die met handen positief. De handen uit de mouwen steken, een handje helpen.
Antwerpen rules!
Lange vingers hebben, grijpgrage handen hebben,... 🤷🏼‍♀️

Gewoon over een paar jaar aan uw buren laten weten dat ze best geen eieren meer uit hun tuin eten, dat is het minste wat je kan doen. Zit uiteraard geen haast bij, het zijn maar wat toxische "evergreen" chemicaliën.

Als ge er te veel van eet, gaan ze uw wel als kga moeten behandelen en kan je bij je dood niet gewoon in de grond gestoken worden. Of ze moeten u in de berm van Oosterweel steken.

Helaas, aan die PF kon nog iets gedaan worden, maar als er een SOS aan vasthangt, ist verloren. Geld vragen aan Sihame, die gaat het toch moeten uitdelen binnenkort.

Dag beste lezer

Thanks!
Vroeger zat al die PFOS veilig opgeslagen in het vetweefsel van De Wever, allemaal vrijgekomen bij zijn jogsessies.

Terug
Bovenaan