Idee thread

Ondertussen die 2 Halford kerst albums doorlopen:
550x481.jpg
Dit is VERUIT het betere van de 2, it's not even close. Dit is eigenlijk gewoon typische Halford / Priest style heavy metal, met bombastische power cords, een dik tempo en een Halford die serieus in vorm is. Eigenlijk best een leuk album.

En dit is dan de snel geproduceerde cash-grab broer hiervan. Echt degoutant slecht gemixt en ongeïnspireerde songs, die veraf staan van wat ik verwacht van Halford. Met als hoogtepunt dees, omdat het nog een beetje grappig is:
FALALALALA LALALALA :laugh:

Maar toch wil ik mijn statement herhalen:
Rob Halford is toch zo ne baas eigenlijk.
:bow:

Het tweede is opgenomen met wat random familieleden en vrienden, ik denk niet dat er echt veel cash mee gemoeid was. :tongue:

Rob Halford is voor mij de zon, de maan en de sterren wat zangers betreft, maar sowieso kan dit soort releases mij quasi nooit boeien.

Mijn keuze voor het album of the week ligt al vast, maar de post zal helaas pas voor morgenavond na het werk zijn!
Ik kan al een tipje van de sluier lichten door te zeggen dat er niet veel gitaren aan de pas zullen komen... ;)

Laatst bewerkt:
Mijn keuze voor het album of the week ligt al vast, maar de post zal helaas pas voor morgenavond na het werk zijn!
Ik kan al een tipje van de sluier lichten door te zeggen dat ze niet veel gitaren aan de pas zullen komen... ;)
Prima, bedankt voor de verwittiging. Anders zitten ze hier al op hete kolen he. :biglaugh:

Effe al een heads-up: ik vertrek donderdag op weekend en ben zondag pas terug. En maandag is de zoon zijn eerste schooldag.
Het kan dus zijn dat ge tot maandagmiddag moet wachten op mijn plaat!

Is het toegestaan om een album aan te raden dat niet op Spotify staat (maar wel op YT te beluisteren is). Anders weet ik al wat ik ga kiezen.

Ik ga mettertijd de AOTW's nog eens beluisteren, maar gezien ik nog zoveel wil beluisteren, kan het zijn dat het wel nog eventjes duurt.

Is het toegestaan om een album aan te raden dat niet op Spotify staat (maar wel op YT te beluisteren is). Anders weet ik al wat ik ga kiezen.

Ik ga mettertijd de AOTW's nog eens beluisteren, maar gezien ik nog zoveel wil beluisteren, kan het zijn dat het wel nog eventjes duurt.
Zolang het legaal en toegankelijk is voor iedereen is dat geen probleem. Bandcamp en youtube kunnen dus ook.

Ik had hetzelfde probleem en heb het label gecontacteerd om het album op Spotify te zetten. Ik heb een supervriendelijke mail teruggekregen waarin stond dat ze mijn vraag hebben doorgestuurd naar de originele artiest en ze hebben me een gratis download van het album gestuurd. The things I do for AOTW :unsure:

Album staat intussen helaas nog altijd niet op Spotify. Ik heb wel nog opties. En tijd.

Het hoeft uiteraard niet op Spotify te staan, zolang het maar ergens toegankelijk is. Maak eventueel een youtube playlist?

Wel realistisch zijn, dat als het niet op Spotify staat, waarschijnlijk wat minder mensen zullen luisteren, maar dat moet ge u niet die laten tegenhouden imo.

ze hebben me een gratis download van het album gestuurd. The things I do for AOTW :unsure:

Album staat intussen helaas nog altijd niet op Spotify. Ik heb wel nog opties. En tijd.
Dus ge hebt gewoon uzelf een gratis album gegeven oh gij AOTW weldoener :laugh:.

Dus ge hebt gewoon uzelf een gratis album gegeven oh gij AOTW weldoener :laugh:.
Ik heb ooit een mail gestuurd naar Apse om een HQ versie te krijgen van een albumcover. Is geëindigd met een gratis vinyl en guestlist tijdens een show. :unsure:
Bands mailen helpt!

Anyway, bandcamp is ook een goed alternatief. Heel gebruiksvriendelijk.

Terug
Bovenaan