Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is enkel omdat het de eerste was, toen was de grote groep nog gemotiveerdMijn topic is de langste.![]()
![]()
.En toen ging het bergaf ...Dat is enkel omdat het de eerste was, toen was de grote groep nog gemotiveerd.
Be my guest! Ik heb nog een leven naast het forum.Zeg, krijgen we op het eind leuke statistiekjes?
Zoiets als: 50 albums, 473 nummers, 4798 minuten muziek. Langste nummer was x en duurde a minuten. Kortste nummer was y en duurde b seconden. Dan nog wat statistieken van jaartallen erbij enz. 't is maar een idee maar mijn innerlijke nummertjes nerd zou er wel blij mee zijn![]()

@BlackOccult kan dat ook doen hé. Vecht het maar onder elkaar uitBe my guest! Ik heb nog een leven naast het forum.![]()

Ik kan niet spreken voor Blackie maar ik denk dat zij al veel andere forumdingen doet.@BlackOccult kan dat ook doen hé. Vecht het maar onder elkaar uit![]()

Maar die zien wij niet, en dus hebben we daar niets aan, en bijgevolg tellen die nietIk kan niet spreken voor Blackie maar ik denk dat zij al veel andere forumdingen doet.![]()
.Lees ik daarin een kandidatuur voor een extra muziekmod?Maar die zien wij niet, en dus hebben we daar niets aan, en bijgevolg tellen die niet.
Lees ik daarin een kandidatuur voor een extra muziekmod?
Vandaar dat ik een onverklaarbare leegte voelde in mijne dag@Lakigigar Komt jouw album nog vandaag?

pavlov effect na 35 wekenVandaar dat ik een onverklaarbare leegte voelde in mijne dag![]()
Oh w8 ik zal het sebiet doen. Eerst nog iets anders regelen, maar ik wist niet dat het aan mij was.@Lakigigar Komt jouw album nog vandaag?