Idee thread

Ik loop wat achter maar dat komt wel goed.
Deze zomervakantie ook wat andere dingen te doen gehad en ook bijgebeend dus komt wel goed hier :)
Idem dito, hoor. Ik heb momenteel wat andere dingen aan mijn hoofd en ik heb de laatste 3 à 4 albums nog niet kunnen beluisteren, enfin Jeff Buckley wel al wat maar nog niet aandachtig genoeg om een mening te kunnen neerschrijven. Ik hoop dat daar snel beterschap in komt.

Aangezien er ook weinig leven in @CisnerosIsStillGod zit moeten we volgende week een album van Om kiezen?

Iets van Swans of Sunn zou ook kunnen maar Swans hebben we al gehad en Sunn misschien een tikkeltje te moeilijk?

Straks wordt het nog dat one note Bong album... Oh boy
giphy.gif

I'm back, bitches...

Heb lang getwijfeld over Bong - Stoner Rock (one note, one hour, one album, two songs), maar ga toch Om nemen, en heb nog een surprise in petto :))

Tot maandag! <3
Dankzij jouw buitengewone uiteenzetting over At Giza op 9dinges ben ik naar dat nummer beginnen luisteren! Nog steeds geen spijt van. :cool:

Ik zit door de drukte ook achter, ben zeker nog van plan nog wat uitgebreidere commentaar te geven bij de vorige twee AOTW. Kan wel al zeggen dat ik ze allebei goed vond!

Aangezien @hjs666 niet meer online is gekomen sinds november denk ik dat we maandag geen album van hem zullen zien. @nifelheim kan jij al een week vroeger? Dan schuiven we alle data een week op...

Terug
Bovenaan