Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rave rebels was gewoon met terminals, gsm/bankkaart er tegen en afrekenen.
Waarom het altijd via speciale systemen/tokens etc moet, i don’t get it.
Heel simpel, de meeste mensen zullen de overschot die op hun bandje staan niet terugvragen. Op veel plaatsen moet je zelfs betalen om het geld terug op je rekening te krijgen.Ik begrijp het ook niet waarom ze het wiel aan het heruitvinden zijn
Ik begrijp het ook niet waarom ze het wiel aan het heruitvinden zijn
Da's dan ook een van de redenen waarom ze niet laten betalen met echt geld.Dat gezegd zijnde, heb ook liever gewoon gsm ergens tegen leggen en klaar. Echt al bakken geld verloren met bonnekes die ik na een festival terugvind in één of andere broekzak. Ook nu weer 7 coins over.
Met bonnekes kan je u geld toch ook niet terug krijgenHeel simpel, de meeste mensen zullen de overschot die op hun bandje staan niet terugvragen. Op veel plaatsen moet je zelfs betalen om het geld terug op je rekening te krijgen.
Pak dat Werchter 100.000 unieke bezoekers heeft, al zullen het er wel meer zijn aangezien ze 90.000 mensen per dag ontvangen. Zelfs als iedereen maar 1€ overschot heeft dan is dat een extra 100.000€ voor de organisatie.
Dit.Dit systeem wordt al jarenlang gebruikt op Tomorrowland en lijkt daar toch geen problemen te geven met lange wachtrijen ofzo.
Omdat ze uw gevoel met tokens willen loskoppelen van de euro's. Twee bonnen voor een pint voelt minder erg dan 6euro, en 5 bonnen voor een hamburger minder erg dan 15 euro.Rave rebels was gewoon met terminals, gsm/bankkaart er tegen en afrekenen.
Omdat ze uw gevoel met tokens willen loskoppelen van de euro's. Twee bonnen voor een pint voelt minder erg dan 6euro, en 5 bonnen voor een hamburger minder erg dan 15 euro.
Ook kunnen ze, door wat te spelen met de veelvouden, er voor zorgen dat je altijd wat coins teveel hebt gekocht. Weer 5 a 10% free money waar ze niets voor hebben moeten leveren
Cashless betalen is voor de consument gewoon het eerlijkste en er is (buiten de afzetterij hierboven) geen argument tegen.
Dat systeem met ‘tokens’ op uw persoonlijk armbandje heeft ook veel met data te maken.Solomun gok ik.
Ik begrijp toch ook niet wat er mis is met het concept bonnekes

Tranascitekosten en mensen die het overgebleven saldo er vergeten ad te halen.Rave rebels was gewoon met terminals, gsm/bankkaart er tegen en afrekenen.
Maar met bonnetjes weet je steeds hoeveel je er nog hebt, met zo’n bandje niet tenzij je het laat scannen en/of een app als er al festivals zijn die dat hebben.Met bonnekes kan je u geld toch ook niet terug krijgen
Op Werchter Boutique hetzelfde probleem gehad, dacht effe snel coins op te laden.. eerst via Payconiq, dat bleef hangen na het invoeren van m'n pin. Dan maar opnieuw geprobeerd via m'n eigen banking app, zelfde issue... toch maar eens gaan kijken op de rekening en jawel, het geld was er al 2x afOnlangs naar Hangar event in Brussel gweest met zo'n digitaal systeem. Wat een catastrofe was dat.
Wegens overmatig gebruik datanetwerk, viel alles gewoon plat, je kon amper coins opladen, moeilijk bij te houden als de recup bekers correct werden afgetrokken etc.
En dat was voor 6000 man ofzo, dus RW met een tienvoud .... pfff

Dat kan uiteraard. Maar ik acht de kans vrij klein dat iemand op de weide van Werchter met een printer toekomt.Misschien een heel domme vraag:
Stel nu dat je een foto kan nemen van die QR code of scannen + genereren van die code (weet niet of dit kan).
Je kan dit afdrukken en boven op uw bandje kleven, kan daar dan geen misbruik van gemaakt worden ?