Ik ben wel 27% Italiaans eh

Kennen jullie ook zo van die mensen die afkomen met hoeveel percentage ze Italiaans zijn?

Alsof triviaal gemeten grenzen die 150 jaar of langer zijn bepaald zich op de een of andere manier vertalen in het "bloed" van Italianen.

Personen die hier wonen, hier geboren zijn, komen dan af met het feit dat ze Italiaans zijn want hun oma was Italiaans, maar het land Italië bestaat nog maar sinds 1860, voor dit jaartal waren er dus geen Italianen, dus ook geen grootouders om Italiaans te wezen.

Kortom, Italianen dat zijn gewoon allemaal debiele mensen en ik hoop dat ze verliezen tegen Spanje.

Ik ben 13% Italiaans, mijn betovergrootonkel heeft een restaurant en zijn schoonzus was een vriendin van een kennis van Maldini, heb ik horen zeggen.

Kennen jullie ook zo van die mensen die afkomen met hoeveel percentage ze Italiaans zijn?

Alsof triviaal gemeten grenzen die 150 jaar of langer zijn bepaald zich op de een of andere manier vertalen in het "bloed" van Italianen.

Personen die hier wonen, hier geboren zijn, komen dan af met het feit dat ze Italiaans zijn want hun oma was Italiaans, maar het land Italië bestaat nog maar sinds 1860, voor dit jaartal waren er dus geen Italianen, dus ook geen grootouders om Italiaans te wezen.

Kortom, Italianen dat zijn gewoon allemaal debiele mensen en ik hoop dat ze verliezen tegen Spanje.
Ik heb kleren van Italiaanse merken. Ze zijn te mooi om te verbranden maar ik ga ze niet meer aandoen tot na het ek.

Als ik die aan heb ben ik 50 procent Italiaans. Want ik doe nooit een Italiaans shirt en Italiaanse broek samen aan. Dan zou ik 90% Italiaans zijn. Met Italiaanse schoenen 95%.

@Annso

Hoeveel geld uit de crowdfunding kas hebt ge gekregen om een account hier te moeten maken en dan nog eens een interview te moeten afleggen?

En ben je meer of minder dan 27% Italiaans?

't Zou weer moeten lukken moest ze juist 27% zijn.

Ondertussen een toastje gegeten, zo eentje met smeerpaté met daarop een opgelegd ajuintje van de Vos-Lemmens, allez dat ik u die zever nog moet uitleggen ook, duidelijk geen echte Belg, wederom stel je mij teleur, fuck you.
Tja dan ga ik @DiffieHM toch vergeven en zijn posts weer leuk en grappig vinden.

Ik had trouwens tijdens het typen van die post mijn Italiaanse broek en schoenen aan dus was ik 60% Italiaans. Maar dat wou je weer niet snappen!

@pretoogje deze verrezen @Forumgebruiker is niet meer dezelfde. Jezus was er goed uit gekomen maar van @Forumgebruiker is er een duivelse versie opgestaan.

Ik heb gisterenavond om 18 uur nog pasta ruote klaargemaakt. Om mee een netwerk rond Courtois te vormen.
Nu niks dan diarree.

RUOTE+DA+VICINO.JPG

Laatst bewerkt:
@pretoogje deze verrezen @Forumgebruiker is niet meer dezelfde. Jezus was er goed uit gekomen maar van @Forumgebruiker is er een duivelse versie opgestaan.

Lieve @straight_six : mijn aanbidding voor het goddelijke brein van @Forumgebruiker was eindeloos. Als het waar is dat er een wederopstanding in duivelse vorm van dit individu heeft plaatsgevonden, dan heeft hij mij gisterenavond ferm in de steek gelaten en jullie bij jullie pietje gehad!
En dan rest er mij niks meer dan mijn smachtend verlangen naar nieuwe en menselijke input in de zwam op u over te zetten.

Lieve @straight_six : mijn aanbidding voor het goddelijke brein van @Forumgebruiker was eindeloos. Als het waar is dat er een wederopstanding in duivelse vorm van dit individu heeft plaatsgevonden, dan heeft hij mij gisterenavond ferm in de steek gelaten en jullie bij jullie pietje gehad!
En dan rest er mij niks meer dan mijn smachtend verlangen naar nieuwe en menselijke input in de zwam op u over te zetten.
Hij post zelfs op andere dagen dan vrijdag, de Judas!

Ja, @Forumgebruiker zal vanaf nu onder een andere nick hier herrijzen neem ik aan. En ge weet toch dat Judas Iskariot de mannen zat te kussen he! Pas maar op, of ge hebt het ook nog zitten!

Ja, @Forumgebruiker zal vanaf nu onder een andere nick hier herrijzen neem ik aan. En ge weet toch dat Judas Iskariot de mannen zat te kussen he! Pas maar op, of ge hebt het ook nog zitten!
Judas was een nasty maddafakka. Moest hij mij kussen dan kreeg hij een rechtervuist op zijn linkerkaak. Dat ze dat maar in het oude testament zetten!

Terug
Bovenaan