Ik heb nog 73,30€ op mijn Steam account maar ik gebruik het niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

MasterP

Member
iTrader: 100% (18/18)
Nieuw/tweedehands
Niet van toepassing
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Niet van toepassing
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
Beste leden,

Ik heb 73,30 EUR op mijn Steam account maar ik ben er niets mee.
Het geld kan ik niet opnemen dat weet ik :D :p

Nu, als er mensen zijn die een spel willen kopen, dan koop ik het (onder de vraagprijs op Steam.

Laat maar weten.

Laatst bewerkt:
Ja het is dringend want ik ga toch niets meer kopen dus.
Dan ga je er niet veel aan overhouden vrees ik. Dit zijn wat games die ik in't oog hou:
- Halo: The Master Chief Collection bijvoorbeeld kost nu 40€ en 10€ tijdens de sales.
- Star Wars Outlaws is nu 21€ en was 12€.
- Danger Zone 2 is nu 17€ en was 10€.
etc...

Dan ga je er niet veel aan overhouden vrees ik. Dit zijn wat games die ik in't oog hou:
- Halo: The Master Chief Collection bijvoorbeeld kost nu 40€ en 10€ tijdens de sales.
- Star Wars Outlaws is nu 21€ en was 12€.
- Danger Zone 2 is nu 17€ en was 10€.
etc...
Je moet naar de prijzen van nu kijken toch?

Je moet naar de prijzen van nu kijken toch?
ik denk dat dat een beetje het punt is. Als iemand nu bij u bijv. Star Wars Outlaws koopt met 10% of 20% korting dan is die persoon nog altijd meer kwijt dan dat hij of zij nog een paar maand wacht op de sale. Als ze bij u kopen, gaan ze waarschijnlijk minstens de sale-prijzen willen matchen anders heeft het weinig nut. Allez, toch voor oude games. Iemand die ne nieuwe game gaat kopen is wel gediend bij uw aanbod he. Maar dan gaat ge misschien een klein beetje geduld moeten tonen tot er weer een grote game uitkomt.

ik denk dat dat een beetje het punt is. Als iemand nu bij u bijv. Star Wars Outlaws koopt met 10% of 20% korting dan is die persoon nog altijd meer kwijt dan dat hij of zij nog een paar maand wacht op de sale. Als ze bij u kopen, gaan ze waarschijnlijk minstens de sale-prijzen willen matchen anders heeft het weinig nut. Allez, toch voor oude games. Iemand die ne nieuwe game gaat kopen is wel gediend bij uw aanbod he. Maar dan gaat ge misschien een klein beetje geduld moeten tonen tot er weer een grote game uitkomt.
Inderdaad. Omdat het TOEN met sale 10€ was en nu terug 40€, tja daar kan ik niks aan doen hé.

Inderdaad. Omdat het TOEN met sale 10€ was en nu terug 40€, tja daar kan ik niks aan doen hé.
Nee natuurlijk niet, dat begrijp ik hor, maar ik heb nu geen game nodig, ik kan gerust wachten tot de volgende sale. Steam heeft jaarlijks wel een sale of 4-5 dus no rush.
Zou dom zijn van mij om een spel nu te kopen bij jour met pakweg 20% korting als ik het eind maart kan kopen tegen 50% korting of aan een vierde van de prijs in't geval van die Halo.

Succes in ieder geval!

nee, ik begrijp je hoor. Jij kan moeilijk aan -50 tot -90% gaan geven. Maar voor iemand die geen haast heeft om een game te kopen en wacht op de voordeligste prijs, is het gewoon nadelig om nu bij u te kopen, want dan kan die beter nog een paar maand wachten tot het wel aan -50% of meer staat.

Wat ik maar wil zeggen is dat je waarschijnlijk geduld gaat moeten hebben. Enkel degene die een game aan full price willen kopen zijn echt gediend bij uw aanbod. Maar dan gaat ge dus waarschijnlijk moeten wachten tot er een grote game dropt.
En degene die de beste rpijs willen gaan waarschijnlijk pas bij u komen als er een nieuwe sale is.

Ik wil eventueel wel Crimson Desert kopen voor 49€ ga deze kopen op een sale normaal maar als ik die vroeger aan een aantrekkelijke prijs kan kopen zoveelste beter. Je ziet maar 😊

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan