"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Wit van voor, rood vanachter mag he

Dat het esthetisch op geen zak trekt, staat helaas geen straf op

Die camion had blauw ofzo dacht ik of rood vooraan?
Dat zou kunnen, dat weet ik niet meer.

Teveel rood vind ik anders ook wel afleidend, de 2de of 3de keer dat die remde had ik het niet direct gezien.

QIQhnoX.jpeg

YLJ4znZ.jpeg

Ge moet vooral doen wat gij mooi vind, niet wat een ander ervan vind ;)

Is ook zo en heb naar mijn idee de mooiste in de lijst gekozen. Mijn vrouw wilde graag de iconic grill (komt dan ook met dat lichttapijt opzij wat wel handig is, dat komt met elke iX3 LCI denk ik). Voor mij persoonlijk moest die lichtstrip in de grill niet, maar heb er niets op tegen ook niet.

Daarnet een (rijdende) zilveren TVR Tuscan Cabrio in Wilrijk aan Renault Ooms gespot. Wat een mooi geluid. Heerlijk om zo'n exoot in het wild te zien!

Amai, ik kan hier ook eens posten, want ik kom bijna nooit iets speciaal tegen (of maw ik ken er ook niet veel van), maar daarnet ettelijke km's achter een Porsche GT3 RS gereden (met nummerplaat PYRZ). Das ne spoiler met ne wagen aan vastgemaakt.
Wel straf geluid, maar ik moet zeggen: als dat gewoon monotoon meerijdt in het stadsverkeer wordt dat toch eerder een irritant geluid. Ik denk dat de chauffeur het ook vond, want hij liet regelmatig een gat ontstaan met zijn voorligger om dan wat heviger op te trekken... en dat was wel nice om te horen. Ook hier onder de brug waar het zowat galmt, gaf hij even goed gas. Maar op zich was het geen zotte chauffeur en reed hij wel veilig.

Terug
Bovenaan