Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De reden dat de politie hiervoor ingeschakeld werd. Die mannen openen toch geen onderzoek wanneer een artiest een bedreigende beweging doet of een camera wegduwt? Als zulke dingen als misdaad bekeken worden dan zitten na vanavond misschien de helft van de optredende artiesten in het gevang als ze hun ongenoegen willen uiten door iets te zeggen of uit te beelden.Op welke manier denk je dan? Dat Joost meer gedaan heeft? Dat er andere motieven zijn?
Dan had Israël toch al meerdere keren gewonnen als dat echt zo is[mod edit: taalgebruik opgekuist]. Israël... Alles is verkochten boel..
Zo zou het moeten zijn. Het is een muziekshow, wie politieke boodschappen verspreid mag gestraft of weggeknipt worden.Wie gaat er de punten uitdelen voor België? Ik hoop toch stiekem op een statement en een sneer naar de EBU.
Maar zoals altijd zullen wij slaafs mee ja knikken en de andere kant opkijken want de eigen carrière is belangrijker.
Het doet pijn precies, ze dachten dat ze al gewonnen hadden.Nederlandse radio 2 is non-stop Europapa aan het draaien![]()
Iedereen zou uit protest gewoon op Israël moeten stemmen!Benieuwd of nog landen afhaken en of er acties zullen worden gepland. Stel u voor dat NL of BE onze 12 points aan Israel geven.
Welke politieke boodschap dan? Dar Nederland onterecht gediskwalificeerd is?Zo zou het moeten zijn. Het is een muziekshow, wie politieke boodschappen verspreid mag gestraft of weggeknipt worden.
NL heeft besloten dit jaar geen punten uit te delen.Ik hoop dat Joost straks de punten mag geven voor Nederland tijdens puntenceremonie
Australië omdat ze blijkbaar gigantische fan zijn van het gebeuren.Toch eigenlijk pijnlijk tot en met ook als je bedenkt dat Israël mag mee doen maar ook dat dat dus uiteraard GEEN Europees land is (waarom Australië mag mee doen snap ik dus ook niet)...

Zoals gezegd en verwacht zal AVOTROS de feiten natuurlijk afzwakken. Benieuwd wat die versie van de EBU dan is...