Incident met Joost Klein (Nederland) op Eurovisie Songfestival

Vind het wel sneu voor Eden Golan. Je mag dat kind nu toch niet gaan vereenzelvigen met het regime van haar land - waar ze niet zal tegen in gaan aangezien ze nog naar huis moet én daar familie heeft. Men hád ze kunnen uitsluiten, maar voor het grove geld is dat dan niet gedaan. Nu is dat kind daar, dat ze haar dan toch wat beter behandelen. Vond het persoonlijk erg ‘Klein’ van Joost.

Vind het wel sneu voor Eden Golan. Je mag dat kind nu toch niet gaan vereenzelvigen met het regime van haar land - waar ze niet zal tegen in gaan aangezien ze nog naar huis moet én daar familie heeft. Men hád ze kunnen uitsluiten, maar voor het grove geld is dat dan niet gedaan. Nu is dat kind daar, dat ze haar dan toch wat beter behandelen. Vond het persoonlijk erg ‘Klein’ van Joost.
Daar ben ik het ook mee eens, maar ik kan me niet inbeelden dat iedere land een Italië scenario gaat zijn, gaan landen zijn die punten gaan geven en andere landen niet.

Ze heeft de tekst van haar nummer al moeten aanpassen omdat het te politiek was. Dus je kan ze ook niet voorstellen als iemand die daar gewoon is om wat te zingen.

Anyway, dit is gewoon brood en spelen. Maar je kan je brood en spelen niet het ene jaar mixen met politiek, en dan een paar jaar later beweren dat je brood en spelen compleet apolitiek zijn.

Joost Klein heeft ook alle verwijzigingen naar EuroVision gewist van zijn sociale profielen.

(en het zou overigens niet over dat incident met dat interview gaan)

Joost Klein heeft ook alle verwijzigingen naar EuroVision gewist van zijn sociale profielen.

Zou die niet meer meedoen of zo? Nederland krijgt collectief een hartaanval.

Idd, het nieuwe gerucht is dat hij iemand van het Israelische team in elkaar geslagen zou hebben achter de schermen.

Idd, het nieuwe gerucht is dat hij iemand van het Israelische team in elkaar geslagen zou hebben achter de schermen.

Wat een “klein” ventje als dit waar is.
Alsof elke Israëliër verantwoordelijk is voor de oorlog.

Ik ben toch ook niet verantwoordelijk voor de wandaden van bv Leopold 2 in Congo en Rwanda ?

Er doen veel geruchten de ronde dus ik zou er geen een van geloven en wachten op meer officieel nieuws.

Dat filmpje staat ondertussen zowat overal dus is zeker niet fake.
Filmpje niet, de tekst erboven die alle demonstranten wegzet als anti-semieten is wel onzin natuurlijk.

Ook al filmpjes gezien van de Israëlische delegatie die de Nederlandse delegatie aan het uitdagen is. Leuk sfeertje precies :biglaugh: maar dat is geheel de schuld van EBU natuurlijk. Je kan moeilijk eerst Rusland weigeren en vervolgens wel zo'n politiek geladen inzending van Israël toelaten.

Filmpje niet, de tekst erboven die alle demonstranten wegzet als anti-semieten is wel onzin natuurlijk.

Ook al filmpjes gezien van de Israëlische delegatie die de Nederlandse delegatie aan het uitdagen is. Leuk sfeertje precies :biglaugh: maar dat is geheel de schuld van EBU natuurlijk. Je kan moeilijk eerst Rusland weigeren en vervolgens wel zo'n politiek geladen inzending van Israël toelaten.
Er staat dat er duizenden antisemitische demonstranten aanwezig zijn, niet dat alle demonstranten antisemitisch zijn. Lijkt me toch gewoon de waarheid.

Terug
Bovenaan