Indiana Jones and the Great Circle

Ja, PC onderdelen zijn besteld, vandaag spoedcursus PC building aan het doen en denk dat ik er 90% klaar voor ben.

Bunkerbuddy die na een harde dag zijn pc samenstelt:

henry-cavill-building-a-computer-has-all-my-inter-2-2528-1594932849-18_dblbig.jpg

Geen pc hier die sterk genoeg is, maar kben benieuwd naar de uiteindelijke ps5-versie.

PC aansluiten op de grote tv en gaan :D
Wat ziet het er goed uit :drool:
Ik heb een nieuwe game pc en G4 OLED en heb nog 2 jaar lang gamepass.
Gisteren eens geïnstalleerd en pc even aan de tv gehangen. 4K native met alles op ultra. Ik heb maar een uurtje gespeeld maar dat zag er echt wel goed uit.

Gisteren al heel kort eens gespeeld maar amai da spel is zwaar hahaha. Khad het wel op ultra en full RT gezet. Conclusie: mijn 13600K, RTX4070Ti en 32GB RAM hebben fps die all over the place is :') Kmoet nog eens opzoeken wa ik precies uit zetten, zijn 2 dingen die uit of anders moeten staan heb ik onlangs gelezen.

Gisteren al heel kort eens gespeeld maar amai da spel is zwaar hahaha. Khad het wel op ultra en full RT gezet. Conclusie: mijn 13600K, RTX4070Ti en 32GB RAM hebben fps die all over the place is :') Kmoet nog eens opzoeken wa ik precies uit zetten, zijn 2 dingen die uit of anders moeten staan heb ik onlangs gelezen.
Speel je 4K of 1140P?

Wou vragen hoe ik indiana jones and the great circle het best, én/of het meest voordelig kan aanschaffen om te spelen op mijn desktop. Via steam, via een steam key op CDkeys, via een xbox gamepass, of nog op een andere manier, en hoe verschillen deze versies met elkaar. Bedoeling is wel om de game in de collectie te hebben. Heb dus niet zoveel ervaring met titels aanschaffen op pc, een steam account heb ik al wel...

Wou vragen hoe ik indiana jones and the great circle het best, én/of het meest voordelig kan aanschaffen om te spelen op mijn desktop. Via steam, via een steam key op CDkeys, via een xbox gamepass, of nog op een andere manier, en hoe verschillen deze versies met elkaar. Bedoeling is wel om de game in de collectie te hebben. Heb dus niet zoveel ervaring met titels aanschaffen op pc, een steam account heb ik al wel...
Als je hem in je collectie wil, dan best op Steam kopen. Je kan via CDkeys even kijken, maar ik heb anders nog wel een ongebruikte code uit mijn Collector's Edition (ik wacht op de PS5-versie) die je kan overkopen indien interesse.

Bij deze officieel: 17 april op PS5. Ook op disc.

Indy heeft trouwens nieuwe zweeptechnieken geleerd (komen ook naar PC en Xbox).

The PlayStation 5 launch will also bring two new whip abilities—“Open Season” and “Sleight of Hand“—which will be available for all platforms by April 15. With ”Open Season,” whip-cracking an enemy will temporarily cause them to take more damage from subsequent attacks, while “Sleight of Hand” will disarm an enemy and cause their weapon to fly Indy’s way.

Terug
Bovenaan