Infra op verwijderde post

• Onderwerp starter Onderwerp starter blub
  • Startdatum Startdatum

blub

Well-known member
Voor het eerst sinds lang nog eens plots een infra gekregen, waarbij ik dan achteraf een PM krijg van de moderator van dienst:

Deze post (link naar post) is in strijd met onze forumregels, die je hier kunt nalezen ....
Altijd handig behalve wanneer die post dan ook nog eens wordt verwijderd door de moderatie.

Gelukkig post ik niet veel en weet ik wel nog over welke het gaat en grosso modo wat er in stond en welke verwoording, maar is het niet stukken logischer om de inhoud te kopiëren in de PM en zelfs eventueel de stukken aan te duiden waarop de infra gegeven wordt.
Anders is het niet altijd even evident om jezelf te verdedigen of uitleg te vragen op basis van inhoud dit niet meer beschikbaar is.

De rest van de infra handel ik wel af met de moderator van dienst, maar die leek me toch iets dat algemeen was, los van deze specifeke infra.

Het is helaas een tekortkoming van de software dat de post niet automatisch in het bericht wordt weergegeven, dus de mod moet er inderdaad aan denken om bij een verwijderd bericht een korte duiding te voorzien. Dat was hier door een vergetelheid over het hoofd gezien. Bedankt om de rest voor de pm-conversatie te houden! :)

Vreemde opmerking, "een vergetelheid". Ik heb al een serieus aantal PM's gekregen over verwijderde posts en infracties voor banale zaken en nog nooit heeft een mod (of supermod) de post gequote. Telkens moet ik ze meedelen dat de post niet meer leesbaar is en ik geen idee heb waarover ze het hebben.

Lijkt me niet echt een vergetelheid, maar een gewoonte.

Vreemde opmerking, "een vergetelheid". Ik heb al een serieus aantal PM's gekregen over verwijderde posts en infracties voor banale zaken en nog nooit heeft een mod (of supermod) de post gequote. Telkens moet ik ze meedelen dat de post niet meer leesbaar is en ik geen idee heb waarover ze het hebben.

Lijkt me niet echt een vergetelheid, maar een gewoonte.
Er zit altijd duiding bij, en we streven ernaar om die zo helder en veelzeggend mogelijk te houden. Dat wil ik gerust intern ook nog eens aankaarten als dat een probleem blijkt?

Alleen, als je juist een post gemaakt hebt met een paar scheldwoorden, en je krijgt een warn voor scheldwoorden met daarin in welk subforum het gebeurd is, moet daar dan ook nog eens de post bij? Ik snap dat het in sommige gevallen onduidelijk is erzonder, maar in veel gevallen ook niet zo, toch?

Terug
Bovenaan