Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Moet er nu wel aan toevoegen dat er recup bij zit, 2 dagen per maand recup x 12 zijn 24 dagen. (niet opgenomen in die maand wel die dagen kwijt dus niet overdraagbaar)
Ik heb er standaard 35, kan er 10 afkopen via cafetariaplan wat veel voordeliger is dan laten uitbetalen en dan nog is 24d recup.
35+10+24 = 69
Nu geraakt wel niet iedereen aan 2 dagen recup natuurlijk.
Moet er nu wel aan toevoegen dat er recup bij zit, 2 dagen per maand recup x 12 zijn 24 dagen. (niet opgenomen in die maand wel die dagen kwijt dus niet overdraagbaar)
Ik heb er standaard 35, kan er 10 afkopen via cafetariaplan wat veel voordeliger is dan laten uitbetalen en dan nog is 24d recup.
35+10+24 = 69
Badgen met uw kaart als ge binnenkomt op kantoor, uitbadgen bij het verlaten.
7u is een volledige werkdag, alles erboven zijn overuren. (tijd stopt wel als ge aan 9u gewerkte tijd zit)
3,5u overuren is halve dag recup, 7u volledige dag recup.
Ik ga meestal 3d naar kantoor en werk niet minder dan 8u. Dus elke week 3u x 4 weken
zijn 12 overuren en dan af en toe is 9u werken dan geraakt ge wel aan 14.
Als ge thuiswerkt kunt ge natuurlijk geen recup opsparen maar er wordt ook niet verwacht dat ge meer dan 7u werkt.
35+10+24 = 69
Wow, is dat standaard praktijk? 35 standaard verlofdagen is al mega veel, dan nog cafetariaplan en dan uren na 7u per dag nog eens mogen opnemen.
Ik dacht dat ik goed zat in IT maar dat is toch wel een goeie levensstandaard. Good job!
Wow, is dat standaard praktijk? 35 standaard verlofdagen is al mega veel, dan nog cafetariaplan en dan uren na 7u per dag nog eens mogen opnemen.
Ik dacht dat ik goed zat in IT maar dat is toch wel een goeie levensstandaard. Good job!