Interessepeiling : 14/09 BBQ - supreme court jabbeke

TRUMP

Active member
Gegroet!

Hier zijn we nogmaals , om es te peilen wie zin heeft om net als vorig jaar samen te komen voor een gezellige BBQ in Jabbeke.
(tenzij iemand/sommigen vind dat dit te ver gelegen is, en met een andere locatie op de proppen komt).

Datums die ik naar voor kan schuiven zijn wel vrij beperkt, gezien we nu al zo laat zijn... (en ik straks een maand op reis ben)
  1. zaterdag 13 juli
  2. zaterdag 14 september
Lichte voorkeur voor 13 juli, omdat de vrouw dan toch al op reis is. (en juli langer klaar s'avonds, en meer kans op mooi weer)

Agony heeft zijn zoontje las ik (geen mogelijkheid om es van weekend te wisselen met de mama? )
en Mr Anderson had iets gepland met de vrouw (geen mogelijkheid om smiddags iets te doen met haar? :baard: )

Concept zou terug hetzelfde zijn: ik voorzie 4 stukken vlees en groenten,
en iedereen brengt wat drank mee , zodat we van elkaars lekkernijen kunnen proeven :woohoo:

Misschien dat ik wel met een waarborg systeem werk (eventueel 20 euro storten, die je dan cash terug krijgt als je hier bent),
kwestie van niet meer zoals vorig jaar te moeten vast stellen dat er dan enkelen last minute (of helemaal niet) afzeggen.

let's discuss!

Laatst bewerkt:
giphy.gif

Goed idee van te werken met waarborg!

Weekend van 7 september lukt voor mij niet (tenzij we de bbq op de camping in de Ardennen kunnen doen).
13 juli lukt wel (in de veronderstelling dat ik opvang geregeld krijg voor mijn kinderen).

ok. kunnen @Mr.Anderson en @Agony dan kijken voor een opoffering te maken, en zich alsnog vrij maken?
In every government congress, sacrifices have to be made!

en @Beffer en oudgedienden @Lint en @Green Mamba ?
En wat met onze verloren gewaande @kingston ? oei username is zelfs verdwenen blijkbaar...

Ik vind wel dat deze keer @nestorius @Str8_6 en @Remake aanwezig moeten zijn, gullie zijt sowieso van de regio!!!

Nieuwe BBQ gehad voor mijn vaderdag van mijn vriendin. We hebben hier zo'n grote gemetste staan, maar voor zo eens met 2-3 man te eten is dat altijd gedoe, dus ze heeft een kleinere gegeven omdat ik daar toch graag mee bezig ben. Eindelijk kunnen testen en resultaat was echt wel goed. Nog wat oefenen om de luchttoevoeren te leren controleren, dus weer een bezigheid voor de zonnige avonden. :love:

Lijkt me ook ideale gelegenheid voor @Remake om zijn hobby verder te cultiveren. Niet dat ik ontevreden was van @TRUMP zijn kunsten vorig jaar (integendeel 😋) maar ik ben wel voor eerlijk verdelen van het werk (van een ander).

Ik vind wel dat deze keer @nestorius @Str8_6 en @Remake aanwezig moeten zijn, gullie zijt sowieso van de regio!!!
13 juli is "werkendag". Die kan ik jammergenoeg niet wisselen omdat ik in mijn laatste week zit in mijn huidige zone.
7 september highlight festival.

En aangezien @Mulan uitgenodigd wordt komt het nog goed uit ook want de waarheid wordt meestal gezegd als je zat bent.

ok. kunnen @Mr.Anderson en @Agony dan kijken voor een opoffering te maken, en zich alsnog vrij maken?
In every government congress, sacrifices have to be made!

en @Beffer en oudgedienden @Lint en @Green Mamba ?
En wat met onze verloren gewaande @kingston ? oei username is zelfs verdwenen blijkbaar...
die van juli zal niet lukken omdat het dan met met het groot verlof al ganse puzzel is. 7e september is ook weer mijn eerste weekend na 2 weken niet. Dus daar al wisselen voelt ook niet goed aan.

Mochten er nog andere data komen (al dan niet op later tijdstip) lees ik het wel. Ik volg sowieso dit topic wel.

Stapke zetten in Brugge en/of Kortrijk moet ook nog altijd eens gebeuren trouwens.

giphy.gif

Goed idee van te werken met waarborg!

Weekend van 7 september lukt voor mij niet (tenzij we de bbq op de camping in de Ardennen kunnen doen).
13 juli lukt wel (in de veronderstelling dat ik opvang geregeld krijg voor mijn kinderen).

Bummer, ik kon enkel 7 :(

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan