Intergalactic: The Heretic Prophet

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
interg.png

release: TBA
genre: action-adventure
dev: Naughty Dog

De nieuwe van de makers van Uncharted en The Last of Us.

Set thousands of years in the future, Intergalactic puts players into the role of Jordan A. Mun, a dangerous bounty hunter who ends up stranded on Sempiria – a distant planet whose communication with the outside universe went dark hundreds of years ago. Jordan will have to use all her skills and wits if she hopes to be the first person in over 600 years to leave its orbit.

Echt zot hoe die game al gehaat word puur door hoofdpersonage. Al evenveel likes of dislikes op YouTube.

Begint belachelijk te worden.

Krijg wat "Returnal" vibes van de trailer, wat niet mijn ding was.
Maar tegelijkertijd ook wel "Alien" en "Blade Runner", which I love :).
Hoop maar dat het niet de hele tijd vechten word, en een rustig tempo heeft zoals in The last of us.

Dat verandert nog wel.
Bwoa, het thema spreekt me al niet echt aan, maar zal het sowieso wel proberen.
Destijds had ik dat met inFamous ook. Sprak me hoegenaamd niet aan, maar dan toch gespeeld omdat dat één van de spellen was die we gratis kregen na de hack. En sindsdien verknocht aan die game. Jammer dat er geen inFamous-game meer komt.

Dit ziet er geweldig uit. Ook blij dat Naughty Dog eens geen sequel maakt. 😍
Valt mijns inziens toch goed mee bij ND, maar veel meer tijd tussen games.
  • 96-99: 3 Crash maingames + racer
  • 01-05: 3 Jak&Daxter maingames + racer
  • 07-17: 4 Uncharted main games + een DLC/Spin-off (De VITA-game is niet van hun dacht ik)
  • 13-20: 2 Last-of Us games + een DLC, hier had ik nog een 3de verwacht die het verhaal afsluit met toch een maner te vinden voor een vaccin te krijgen zonder het doden, maar ze moeten iemand redden/in leven houden.
Dat was om de 6 jaar een nieuwe IP, dus in dat opzicht is deze wel later.
Heel het woke gedoe is weer stemmingsmakerij zoals bij tLoU2 hopelijk. En het gaat er alleen over dat het een niet-blanke vrouw is? ND heeft toch al vaker laten zien dat ze elementen goed gebruiken...
Wil wel eens gameplay zien inderdaad, want ze gaan precies meer de richting uit van sword combat ipv guns (maar dat is op basis van 1 scenar, dus kan helemaal anders zijn).
Ik kijk dus uit naar meer info.

Echt zot hoe die game al gehaat word puur door hoofdpersonage. Al evenveel likes of dislikes op YouTube.

Begint belachelijk te worden.
Well tbh de hoofdpersonage spreekt mij ook niet direct aan, snap niet waarom ze de hoofdpersonage zo tussen man en vrouw moeten maken. Is Neil Druckmann de director terug? Want dan snap ik het wel wrm ze er zo uitziet.

Terug
Bovenaan