Invincible

Invincible

Ben beginnen kijken naar Season 1 en alhoewel het mijn genre niet is bevalt het me wel. Komt soms origineel uit de hoek en neemt zichzelf niet te serieus zoals de meeste superhero/avatar stuff.

Wat me wél erg stoorde was ergens in aflevering 3 dat ze van de maan naar de aarde staan te kijken en die is vlakbij. Zéér inaccuraat, maar kom, er zijn ook gigantische aanvallende inkvissen dus ca va nog. 😜

Now this one I am very much excited for. :biglaugh:

18 maart!
Vandaag dus (over een kwartier) de eerste drie afleveringen. De rest zal de komende weken vrijgegeven worden. Dit seizoen eindigt met de lancering van hun fighting game Invincible VS op 30 april.

Seizoen gisteren tot een einde gekomen (al gaat het dus nog even verder met het invincible VS game die strategisch volgende week released) - wat een serie :bow:. En dan bedoel ik vooral inhoudelijk, want er kunnen toch weinig superheldenseries tippen aan deze reeks (animatiegewijs loopt het jammer genoeg wat achter)...vooral de voorlaatste aflevering was episch.

Laatste drie afleveringen zeker top, bij de eerste 3 ging het me wat te traag, maar zeker goedgemaakt naar het einde toe. Deze laatste was zeker heel krachtig en idd een teken dat het niet alleen maar actie moet zijn om een goede aflevering te hebben.
Ik zal de comics er nog wel is bij moeten nemen want weet niet meer hoe exact het verder gaat.

Yep, ook weer serieus van genoten. Zoals altijd een lach en een traan overgoten met bloed. Inderdaad. Wat een reeks.

die after credits scene waarin ze onheilspellend inzoemen op dat graf van conquest waarna er op een windvlaag na uiteindelijk niets gebeurd. Heerlijk hoe deze reeks met zichzelf en invincibility in invincible kan lachen. Strijk mee gegaan. :biglaugh:

Echt hoe karakters in deze reeks worden opgebouwd, chapeau. Hoe Oliver en Nolan hun band herstellen als Mark daar buiten strijd is, zelfs de viltrumites beginnen zowaar een "menselijker" gezicht te krijgen. Moeilijk om echt sympathie voor te voelen maar nu hun gestoorde geschiedenis werd uitgediept begrijp je ze wel beter. Debbie die zich de ruimte in smijt voor Oliver, Cecil en Donald hadden niet veel screentime dit seizoen maar dat zijn ook echt al wel 2 bazen geworden en hun bekommernis om Mark als hij daar op hun bank eindigt was aandoenlijk. 🥰 Samen met hen mis ik robot en monster girl. Wordt weer uitkijken naar dat volgende seizoen.

Die penultimate episode was weer één die letterlijk explodeerde in over the top ultraviolence wat ook weer smullen was maar dan heb je ook nog die fantastische laatste aflevering waarvan het contrast met die ervoor niet groter kan zijn. Mark die worstelt met een heel complexe mix van emoties; crushende verantwoordelijkheid, schuldgevoelens, machteloosheid en wanhoop en dit alles onder druk van PTSD geinduceerde angstaanvallen en daar kwam dan nog eens dat hartverscheurende gesprek met Eve bovenop. Wat een balancing act! En ze geraken er glansvol mee weg. Jolly good show lads!

Terug
Bovenaan