iOS 26

Affinity

Active member
Liquid Glass!

Ziet er wel focking nice uit.

Vroeger op 9lives hadden we hier wss al 5 pages over, tis niemeer zo actief hier maar goed, ik heb het eerste stukje gekeken en ben wel onder de indruk. Ziet er fancy uit.

Iemand die de dev beta installeert? Werken oude apps dan nog of werkt er niets meer?

Ik had al een topic gemaakt bij Software, hierbij mijn ervaring:
-----
Even mijn ervaringen na het installeren van de beta versies van de nieuwe OS.

Ik installeer al jaren de beta op mijn iPhone, zodra beschikbaar. (I know, tricky maar toch)

De eerste beta is toch meer beta als de vorige jaren.
Layout is nog maar half afgewerkt en sommige transities lopen echt stroef.
De meeste bankapps werken (getest: KBC, Revolut, N26, Keytrade, Vanbreda)
Wat niet werkt: itsme en Mygov.be (nutteloos anyway)

-----

Ik installeer al jaren de beta op mijn iPhone, zodra beschikbaar. (I know, tricky maar toch)

Bnp easy banking werkt niet.

Inderdaad meer beta dan andere jaren maar ik kan er mee leven.

Liquid Glass!

Ziet er wel focking nice uit.

Vroeger op 9lives hadden we hier wss al 5 pages over, tis niemeer zo actief hier maar goed, ik heb het eerste stukje gekeken en ben wel onder de indruk. Ziet er fancy uit.

Iemand die de dev beta installeert? Werken oude apps dan nog of werkt er niets meer?
Was idd vroeger beter alles onder Apple dan nu, maja.

Leuke update van iOS,

-----

Aaah,

Ik had nog gezocht op "iOS 26" alvorens deze topic te starten, maar dat gaf geen resultaten.

Mja ok daar ben ik dus wel bang voor, dat bepaalde apps niet meer zullen werken. Als itsme bvb niet werkt dan ga ik al zeker wachten tot de publieke beta, want ik gebruik dat heel vaak.

Wel enkele terechte opmerkingen gelezen dat het in sommige gevallen "te" glassy is, dat het omduur hectisch overkomt, zullen ze nog wel wat finetunen zeker :-)

Eindelijk kunt ge ne beltoon instellen zonder garageband te moeten gebruiken.
Bestand moet wel korter zijn dan 30seconden ofzo maar dan kunt ge via files/preview app gewoon kiezen om als beltoon in te stellen…

Bestand moet wel korter zijn dan 30seconden ofzo maar dan kunt ge via files/preview app gewoon kiezen om als beltoon in te stellen…
En bij Whatsapp zijn de ringtones al 100jaar hetzelfde 🙃

kon je toch al jaren ? ik deed het steeds via pc +3utools

Ik durf toch nog niet upgraden… goed dat itsme werkt. Iemand enig idee of Okta Verify werkt?

Public beta is volgende week zeker of niet per se?

Public beta is uit , dus ik heb nu wel geupgrade :D

Blij dat ik kunnen wachten heb, stabiliteit is te belangrijk voor mij. Vroeger was dat anders, dan was dat jailbreaken met een paar resprings per dag xD

Tis even wennen aan de GUI maar op zich wel mooi ....... zal zien binnen paar dagen wat mijn mening is.
Wel kak als ik swipe tussen 2 pages moet hij precies die icons telkens opnieuw laden, echt "smooth" is het dus nog niet.

Net public beta op mijn gewone ipad 9de generatie gezet. Werkt vlot. Bankapp van BNP werkt niet. Daarvoor heb ik de iphone nog. Die ga ik dus niet upgraden. Doccle werkt wel.

Net public beta op mijn gewone ipad 9de generatie gezet. Werkt vlot. Bankapp van BNP werkt niet. Daarvoor heb ik de iphone nog. Die ga ik dus niet upgraden. Doccle werkt wel.

Ah oei. Die van Argenta werkt gelukkig wel.

Payconiq lijkt precies wel wat problemen te hebben, das wel kak.

Laatst bewerkt:
Bankapp van BNP werkt ook niet op de 16 pro max public beta , alsook zeer veel lagg aamwezig gellijk dat je maar 5-6 fps hebt

merk je dat ook op je ipad die lagg ?

hier een volledig lijst werkend/niet werkende apps

Bankapp van BNP werkt ook niet op de 16 pro max public beta , alsook zeer veel lagg aamwezig gellijk dat je maar 5-6 fps hebt

merk je dat ook op je ipad die lagg ?
Nog niks van lagg gemerkt. Ik speel ook geen spelletjes op mijn ipad. Youtube werkt vlot.

Op zich is ios26 wel stabiel maar ik zit wel met een face id bug lol..

Alsek wil unlocken moetek vaak 2 keer omhoog swipen. Redelijk ambetant wel.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan