Roosdaal
iTrader:
100% (52/52)
- Nieuw/tweedehands
- Tweedehands
- Aanwezigheid factuur en/of garantie
- Ja
- Ook elders te koop aangeboden
- Neen
- Verzending/afhaal
- Verzending
- Afhaling
Hallo,
Mijn zoon heeft net een nieuwe iPhone gekocht, dus deze mag de deur uit.
Hij is aangekocht op 13/10/2021, heeft altijd in een hoesje gestoken en screenprotector gehad en buiten wat kleine schade aan de hoeken zie je niets. Dit is niet zichtbaar in een hoesje.
Het grootste nadeel van dit toestel is de batterij. Momenteel is de batterijconditie 75%, dus bij intens gebruik gaat hij snel plat. Het opladen zelf gaat enkel nog draadloos. De poort zit wat los.
Vandaar ook mijn lage prijs: de bieding mag starten op 50€ excl. Ideaal voor een tweede toestel, instaptoestel voor de kinderen of voor iemand die gewoon wil investeren in een nieuwe batterij. Een magsafe hoesje krijg je er gratis bovenop.
De factuur is nog aanwezig.
Het toestel kan opgestuurd worden op kosten en risico van de koper (5€).
Bekijken, testen en afhalen is allemaal mogelijk te Roosdaal.
Mijn zoon heeft net een nieuwe iPhone gekocht, dus deze mag de deur uit.
Hij is aangekocht op 13/10/2021, heeft altijd in een hoesje gestoken en screenprotector gehad en buiten wat kleine schade aan de hoeken zie je niets. Dit is niet zichtbaar in een hoesje.
Het grootste nadeel van dit toestel is de batterij. Momenteel is de batterijconditie 75%, dus bij intens gebruik gaat hij snel plat. Het opladen zelf gaat enkel nog draadloos. De poort zit wat los.
Vandaar ook mijn lage prijs: de bieding mag starten op 50€ excl. Ideaal voor een tweede toestel, instaptoestel voor de kinderen of voor iemand die gewoon wil investeren in een nieuwe batterij. Een magsafe hoesje krijg je er gratis bovenop.
De factuur is nog aanwezig.
Het toestel kan opgestuurd worden op kosten en risico van de koper (5€).
Bekijken, testen en afhalen is allemaal mogelijk te Roosdaal.