Iphone 15

Besteld bij lab9 omdat ik daar direct de airpods kon bijnemen. Coolblue heeft die nog niet staan. Enkel die originele cases hebben ze niet. Bestellen bij apple zelf zou makkelijkst zijn maar in verleden was dit steeds een gedoe een factuur te krijgen. Iemand ervaring hiermee dat dat wel vlot gaat?

Allé, ik speciaal wachten tot 14u 😅
Of we er volgende week eentje te pakken krijgen, zal vooral afhangen van de voorraad van Apple zelf.
Goh ja, was ook maar op een A4 blaadje dat ze mijn naam noteerden hoor. Zag dat er nog 5 anderen op stonden.
Of je dan effectief wordt voorgenomen op iemand die om exact 14.00u online besteld, geen idee.

We zullen vrijdag zien!

Een keer gedaan maar toen ze begonnen te vechten was de fun er ook af.
En nu boeit het me ook niet meer om telkens de nieuwste iPhone te hebben, dat zal hier ook wel spelen denk ik.

We doen gewoon een nieuw topic open voor de iPhone 16 :D (iemand die hier wilt modereren mag ook altijd z'n diensten aanbieden)

Ik schakel over naar een iPhone 15 Pro Max. Ik heb een goedkoop hoesje besteld waar 2 kaarten (identiteitskaart + rijbewijs) in passen, maar ben benieuwd naar heel dat magsafe gedoe. Iemand ervaring met zo'n kaarthouders? Blijft de boel een beetje ergonomisch? Komt het niet te gemakkelijk los bij het uithalen uit de broekzak door wrijving ofzo? En de ervaring in combinatie met hoesje (met of zonder magneten in) of skin?

Heb een Spigen MagFit Case en dan een PopWallet+. Onmogelijk om los te krijgen zonder er toch wel wat kracht op te zetten. (Misschien 2-3x in 2 jaar ongewild losgekregen bij het uit de broekzak halen.)

Zal natuurlijk ook wel van merk en prijs afhangen hoe deftig de magneet is.

Met skin zou het mss nog wel lukken, maar een hoesje zonder magneet en dan daarop zo’n wallet zou ik niet riskeren, denk dat dat heel zwak aan elkaar gaat hangen.

Laatst bewerkt:
Sinds gisteren een iPhone 15
Ik krijg geen meldingen meer binnen op mijn Garmin. Iemand een idee?
En ik zoek een spigen Liquid Air Case maar dan magsafe compatibel.
Niet te vinden. Dus een goed alternatief mag ook

Sinds gisteren een iPhone 15
Ik krijg geen meldingen meer binnen op mijn Garmin. Iemand een idee?
En ik zoek een spigen Liquid Air Case maar dan magsafe compatibel.
Niet te vinden. Dus een goed alternatief mag ook
Naar bluetooth gaan van uw Garmin en dan allow notifications aanvinken wss?

Aan mijn Garmin ben ik niet geweest.
Net ff nagekeken. Daar staan meldingen aan.
Op iPhone 12 ging dit tot gisteren gewoon wel.
In de connect app van Garmin zie ik wel verbonden.

Terug
Bovenaan