It Takes Two

It Takes Two

Koe bij de horens gepakt en gisteravond (n.a.v. de trailer van Split Fiction) opnieuw aan dit spel met mijn vrouw begonnen en mij voorgenomen om mij rustig te houden. Dat is zeer goed gelukt, maar mijn god, wat was die “toolbox boss” moeilijk voor haar. We zijn er volgens mij meer dan een uur mee bezig geweest 🙈. Maar de rest zijn we wel veel vlotter doorgeraakt.

Zij was ook enthousiast om opnieuw te beginnen, want ze zag Split Fiction ook helemaal zitten!
Als we door It Takes Two geraken, misschien ook nog eens herbeginnen met A Way Out, maar dan moet ik me een tweede PS5 controller kopen, want dat hebben we nog op de PS4 gespeeld…

Ah goeie tijden, was het eerste (en tot hiertoe ook het enige) spel dat we ooit samen gespeeld hebben.
Ik vond dit echt een geniaal spel, moeilijk genoeg, maar nooit echt te moeilijk.

Hier nog bezig met de dochter. Beste co-op game die ik ooit met mijn kinderen gespeeld heb.
Maar wtf dat muzieklevel. Had net mijn nieuwe AVR geinstalleerd en mijn subwoofer stond nog wat te hard. We hebben het geweten, :D.

Koe bij de horens gepakt en gisteravond (n.a.v. de trailer van Split Fiction) opnieuw aan dit spel met mijn vrouw begonnen en mij voorgenomen om mij rustig te houden. Dat is zeer goed gelukt, maar mijn god, wat was die “toolbox boss” moeilijk voor haar. We zijn er volgens mij meer dan een uur mee bezig geweest 🙈. Maar de rest zijn we wel veel vlotter doorgeraakt.

Zij was ook enthousiast om opnieuw te beginnen, want ze zag Split Fiction ook helemaal zitten!
Als we door It Takes Two geraken, misschien ook nog eens herbeginnen met A Way Out, maar dan moet ik me een tweede PS5 controller kopen, want dat hebben we nog op de PS4 gespeeld…
Laat me weten als je klaar bent met alles, ik zou graag je vrouw eens lenen nadien. 🙈

Hoe is "A Way Out" in vergelijking met "It Takes Two" ? Van deze laatste dus enorm genoten met mijn dochter. Is ook omdat de gameplay niet heel erg moeilijk en vooral ook heel gevarieerd is. Maar heb een beetje schrik dat A Way Out moeilijker zal zijn met meer actie, wat mijn dochter wellicht minder zal liggen.
A Way Out cost momenteel maar €4,49 op de PSN Store.
(En uiteraard wachten we vol ongeduld op Split Fiction :p).

Enorm cheesy en super veel "jank" tov It Takes Two. En idd ook wat "volwassen content". Veel meer actie tov puzzels. Maar als je daar op voorhand vrede met neemt echt nog wel leuk. Gewoon waarschijnlijk niet echt iets voor je dochter.

Misschien eens kijken naar één van de Trine games voor co op? Op deel 3 na allen super genietbaar voor jong en oud en grafisch echt nog wel zijn eigen ding.

Hoe is "A Way Out" in vergelijking met "It Takes Two" ? Van deze laatste dus enorm genoten met mijn dochter. Is ook omdat de gameplay niet heel erg moeilijk en vooral ook heel gevarieerd is. Maar heb een beetje schrik dat A Way Out moeilijker zal zijn met meer actie, wat mijn dochter wellicht minder zal liggen.
A Way Out cost momenteel maar €4,49 op de PSN Store.
(En uiteraard wachten we vol ongeduld op Split Fiction :p).
Phogs! is misschien nog een leuke om dan samen te spelen. Je moet dan eigenlijk een hond gebruiken om door puzzles te geraken. :D
Lijkt mij een leuker thema dan de gevangenis voor een dochter.

Moet het zelf nog eens spelen met mijn vrouw maar wat ik online las was dat de game niet super moeilijk is.

Terug
Bovenaan