Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Even deze thread van onder het stof halen.
Nieuwe Organic Pulse Ensemble.
Een van de betere spiritual jazzreleases van de voorbije jaren imo.

Yes. Keiharde aanrader. En wat een soundtrack.Soundtrack to a Coup d'Etat op Canvas. Zo veel mooie nummers...
JAAAAAAAAAA EINDELIJK![]()
With his critically-acclaimed new album, 'New Dawn', Marshall Allen became the oldest person to release a debut record (at 100 years and 265 days), as well as the oldest person to release an album of new material.
That’s some high fucking praise right there!Twee nieuwe single van Little Barrie & Malcom Catto.
Catto is een rete strakke drummer. Doet me vaak aan, Jaki Liebezeit, de drummer van Can denken. Zijn analoge sound is prachtig.
Haha, ja by far één van men favo drummers.That’s some high fucking praise right there!
![]()
Marshall Allen, “New Dawn”
At age 100, Marshall Allen’s "New Dawn" blends Sun Ra’s cosmic legacy with his own lush, soulful touch.daily.bandcamp.com
Wowsies!

Twee nieuwe single van Little Barrie & Malcom Catto.
Catto is een rete strakke drummer. Doet me vaak aan, Jaki Liebezeit, de drummer van Can denken. Zijn analoge sound is prachtig.

Is dat nu een nieuw verrassingsalbum van Sault of is dat een re-release van ouder werk?
Vind er quasi niks over online op het eerste zicht
EDIT: hahaha, ik ging plots van nummer 5 naar een ander Sault album. Ik kreeg de melding dat nummer 6 tot 10 nog aan het importeren zijn. Spannend. Eerste vijf nummers klonken wel alvast veelbelovend.
EDIT 2: het staat er niet meer op![]()