Mulan
Well-known member
IK BLIJF BIJ MIJN PRIJS! dat is zonder indexatie gerekend!Oei, das toch ook bezwaarlijk een prijsje te noemen![]()
was dus het andere uiterste van 2dehands aanbod waarbij je soms met verzendkosten nog duurder uitkomt dan nieuw
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
IK BLIJF BIJ MIJN PRIJS! dat is zonder indexatie gerekend!Oei, das toch ook bezwaarlijk een prijsje te noemen![]()
Ja maar op site X kost dat maar zoveel!IK BLIJF BIJ MIJN PRIJS! dat is zonder indexatie gerekend!
was dus het andere uiterste van 2dehands aanbod waarbij je soms met verzendkosten nog duurder uitkomt dan nieuw![]()
DAN BESTEL JE HET DAAR MAAR, VAL ME NIET LASTIG MET UWE ZEVER!
*Blokkeer*Maar ik moet x-aantal kilometer rijden, wat van korting?
Hoor wie het zegt.DAN BESTEL JE HET DAAR MAAR, VAL ME NIET LASTIG MET UWE ZEVER!
(Niet verplaatsen graag, @Coolguy zijne zever is ècht irritant!)
Same.Hier nog altijd ziek, verstopte neus, hoesten. En geen enkel medeleven hier in huis voor mij![]()
Doodsaai zou ik het niet noemen met nog 5 andere die bovenop mijn ziek zijn dingen van mij verwachten, terwijl ik gewoon ff in bed wil gaan liggenSame.
Naar de huisarts om 18u, wisser in de neus '' ah geen corona, tis griep ''
Niet werken gaan want tis besmettelijk, maja thuis zitten wanneer je ziek bent is ook maar doodsaai.
Ja vervelend, hier valt het nog mee buiten '' haal me eens dit of dat in de winkel vandaag '' terwijl ik eigenlijk gewoon wil relaxen want mijne kop voelt als beton en elk neus en oor gat voelt verstopt.Doodsaai zou ik het niet noemen met nog 5 andere die bovenop mijn ziek zijn dingen van mij verwachten, terwijl ik gewoon ff in bed wil gaan liggen
Heel de week werken aan de lift van het appartement. Ben ik nu eens een paar dagen thuis, van uitslapen zal geen sprake worden. Daar ik op het bovenste woon en de werken daar vooral gebeuren. Niet dat de lift defect is of zo, maar er moeten wat aanpassingen gebeuren (veiligheidsregeltjes enz.)

Bij ons moet er alleen een lichtgordijn gemonteerd worden tussen de opening van de deur die je met de hand moet openen. En dat moet een week duren.Mijn ergste vrees is in een lift stappen zonder bodem om dan dood te pletter te vallen. Afschuwelijke dood.![]()
Hooikoorts, die jaarlijkse periode waarin ik weer nasaal verkracht word door planten, en het voelt alsof iemand een volledige bus PUR-schuim in mijn sinussen heeft gespoten.
Serieuze vraag, zou een mondmasker daar tegen helpen?Hooikoorts, die jaarlijkse periode waarin ik weer nasaal verkracht word door planten, en het voelt alsof iemand een volledige bus PUR-schuim in mijn sinussen heeft gespoten.
ik zet sinds twee jaar een mondmasker op wanneer ik de hakselaar in de tuin gebruik, en dat helpt tochSerieuze vraag, zou een mondmasker daar tegen helpen?
Ja, maar dan zou je het altijd correct moeten dragen als je buiten zit of de ramen open hebt.Serieuze vraag, zou een mondmasker daar tegen helpen?