Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rip brievenbus..
"ja meneer het was donker"... Daar ben ik vet mee. Het zijn "maar" twee schroeven en ge kunt die palen recuperen. Suuuuure. Dan ook nog snel beton gebruikt dus dat gaat een geprul worden.
Maar goed dat het iets simpel van de gamma was.

pAUtPKZ.jpg

Rip brievenbus..
"ja meneer het was donker"... Daar ben ik vet mee. Het zijn "maar" twee schroeven en ge kunt die palen recuperen. Suuuuure. Dan ook nog snel beton gebruikt dus dat gaat een geprul worden.
Maar goed dat het iets simpel van de gamma was.

pAUtPKZ.jpg
Is wel assorti met dat telefoonbakje van de buur :unsure:

Gisterenochtend vroeg rond 6.30u à 7u staan ze hier wat verder in het straat om in opdracht van Fluvius de street open te breken om aan de leidingen en kabels te werken. Dezelfde plaats als waar ze eerder dit jaar al eens alles hebben opengebroken en een week bezig waren. Ik keek eens op de Geopunt website en zie ik daar staan: 'Andere aannemer heeft dit niet volledig uitgevoerd, nu krijgen wij de opdracht om de leidingen en kabels op te zoeken en verder af te werken.' :wtf:
Beginnen dan zo vroeg en zijn om 14u weer weg. Ik denk dat alles zo goed als gedaan was want ze waren het weer terug aan het toeleggen. Vanochtend zelfde uur zijn ze hier terug om dan nog anderhalf uurtje of zo bezig te zijn om dat kleine stukje nog toe te leggen.
Nog beter. Weet niet of het dezelfde waren want was op het werk maar vandaag hebben ze het terug opengelegd :laugh:. Staat een bord bij max. 30km/u maar het is op het einde van een doodlopende straat.

Great,
Kom thuis en merk een fijn lijntje op mijn tv.
Ben nu de pixel refresher aan het laten lopen in de hoop dat het daarmee is opgelost.
Tv is nog maar 1.5jaar oud :sop: .

De website van bpost, wtf! Ik was ingelogd op mijn persoonlijke account op de particuliere website. Ik ga naar de professionele, daar ben ik niet ingelogd. Ik probeer in te loggen maar dat lukt niet. Ok niet erg, want ik wil voor mijn werk een pakje verzenden.
Ik klik dus op registreren (TERWIJL IK DUS MANUEEL UITGELOGD HEB) en hoppa, ik ben in 1 klik ingelogd op de professionele website EN heb nu ineens een professionele account ook. HUH? Wat voor zeef inzake veiligheid is dat?! Ik wou dus gewoon een nieuwe account maken op mijn professioneel emailadres. Als klap op de vuurpijl blijkt dat ik daarmee al een account heb. Als ik dan klik op 'paswoord vergeten' krijg ik geen recovery mail :sop:

Een fb-kennis die het nodig vindt om elke dag een update te posten over de zindelijkheid van haar zoontje...
Ik hoef echt niet te weten dat je gefrustreerd bent en da manneke al twee keer op de grond heeft gekakt vandaag:sop:

Ik word al een paar weken opgebeld door mijn bankkantoor op momenten dat ik niet direct kan opnemen, ze spreken nooit een bericht in en wanneer ik terugbel om te weten waarvoor er gebeld werd weet de persoon aan de andere kant van de lijn van niets.
Is het nu echt zo moeilijk om een bericht in te spreken zodat ik weer waarover het gaat en naar wie ik moet vragen wanneer ik hen terugbel?

Ik word al een paar weken opgebeld door mijn bankkantoor op momenten dat ik niet direct kan opnemen, ze spreken nooit een bericht in en wanneer ik terugbel om te weten waarvoor er gebeld werd weet de persoon aan de andere kant van de lijn van niets.
Is het nu echt zo moeilijk om een bericht in te spreken zodat ik weer waarover het gaat en naar wie ik moet vragen wanneer ik hen terugbel?
? 😀

De hoeveelheid dt-fouten lijkt de komende weken op het forum nog meer uit de handen te lopen dan al het geval was. En dan bedoel ik geen kleine onoplettenheden in complexe zinnen, maar gewoon flagrant ernaast zitten bij het meeste simpele gebruik.
hij heeft gezegdt
hij beloofd
ik onthoudt
Je hebt gelijk maar er zijn veel ergere problemen in het leven dan dt fouten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan