Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij bent bejaardenverzorger?Suzanne somers.. die doe ik nogaltijd kei hard zalle
Ik denk dat jij ontgoocheld zal zijn als je ooit als bejaarde verzorgd zal worden.Jij bent bejaardenverzorger?
Zelf bakken?Frustratie van de dag : mijn bakker stopt er mee, een kleine artisanale bakkerij.
Nu heb ik hier in de buurt nog alleen industriële bakkers![]()

Doen wij hier ook soms, maar een goeie bakker overtref je toch niet.Zelf bakken?![]()
Da's waar.Doen wij hier ook soms, maar een goeie bakker overtref je toch niet.
Ik zou het denken aan de slimme mensen overlaten.Ik denk dat jij ontgoocheld zal zijn als je ooit als bejaarde verzorgd zal worden.
Sorry, ik heb vandaag geen tijd.Ik zou het denken aan de slimme mensen overlaten.
Ja als je zoveel hechtingen nodig hebt, dan is het logisch dat je er u ook snel aan hecht.Pas op, ge hecht u daar snel aan se.
Raad je ons nu aan om jou alle hoeken te tonen?
Zo ontstaan dus misverstanden!

stuur hen een mailtje dat ze blijkbaar ergens verkeerdelijk uw nummer aan een klant van hen hebben gekoppeld.Ik word de laatste tijd elke avond of nacht opgebeld door een nummer dat verbonden is met de alarmcentrale.
(Het betreft dit bedrijf als ik het opzoek: https://www.praxis-group.eu/nl/)
De eerste keer was het om 4u in de nacht, dus ik was niet tijdig bij de telefoon en de nachtrust was meteen verstoord. Omdat het steeds gebeurt op momenten dat ik al slaap, heb ik dat nummer gewoon geblokkeerd zodat ze mij niet meer kunnen bereiken. Ik werd er wakker van, ik heb mijn slaap nodig en de alarmcentrale interesseert mij géén reet.
Nu hebben ze op de voicemail ingesproken dat ze mij willen spreken over een alarm dat afgaat (?) maar die mens spreekt slecht Nederlands dus ik begrijp de voicemail verder niet. Ik heb ook helemaal géén alarm in huis.
Wat doe ik ermee? Want dit ergert mij en ik heb helemaal géén interesse om een kot in de nacht te sprinten richting de telefoon en op te nemen voor een dienst die ik niet eens gebruik. (en ik ben dan toch steeds te laat om op te nemen)
Met 3 dan, of consecutief?No worries als het niet duidelijk is. Mijne man zal u dan wel consensueel en gewild alle hoeken van de kamer laten zien![]()
Het consensueel en gewild gedeelte ging over mijn en zijn gevoelens daarover. Niet die van u.Met 3 dan, of consecutief?
Trio's zijn helaas niet echt aan mij besteed.

is dat die zwarte knop vooraan dat ik moet verdraaien?Pomp staat vast. Die 2 vijzen in het voorpaneel lossen, dan naar voor klappen. Links onderaan zit de pomp. Vooraan de pomp zit een dekseltje, daar achter zit een vijs met een veer achter. Als je die vijs induwt en dan draait, kan je de pomp los maken.
Gewoon eens terugbellen naar Praxis. Dat is een zeer betrouwbare firma hoor, waarschijnlijk staat uw nr verkeerdelijk bij hen opgeslaan. Meldt dat zodat zij hun klant kunnen inlichten. Voor hetzelfde geld breken ze bij iemand in en kunnen ze de klant nooit bereiken.Ik word de laatste tijd elke avond of nacht opgebeld door een nummer dat verbonden is met de alarmcentrale.
(Het betreft dit bedrijf als ik het opzoek: https://www.praxis-group.eu/nl/)
De eerste keer was het om 4u in de nacht, dus ik was niet tijdig bij de telefoon en de nachtrust was meteen verstoord. Omdat het steeds gebeurt op momenten dat ik al slaap, heb ik dat nummer gewoon geblokkeerd zodat ze mij niet meer kunnen bereiken. Ik werd er wakker van, ik heb mijn slaap nodig en de alarmcentrale interesseert mij géén reet.
Nu hebben ze op de voicemail ingesproken dat ze mij willen spreken over een alarm dat afgaat (?) maar die mens spreekt slecht Nederlands dus ik begrijp de voicemail verder niet. Ik heb ook helemaal géén alarm in huis.
Wat doe ik ermee? Want dit ergert mij en ik heb helemaal géén interesse om een kot in de nacht te sprinten richting de telefoon en op te nemen voor een dienst die ik niet eens gebruik. (en ik ben dan toch steeds te laat om op te nemen)