Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Collega, uw lach gelijk een drachtige muilezel om 8u22 ‘s morgens is trop te veel echt.

e31.jpg

Den bouw... Wat een strontvak.

Al maanden overlast van hiernaast. Eerste maanden was de ruwbouw. Uitgevoerd door een hoop polen met loeiharde Duitse disco. Ondertussen moest in hier studeren voor m´n examens. Rampzalig.

Daaarna kwam de steen langs buiten. Dan was het bouwverlof, maar kwam er toch nog af en toe iemand een hele dat lawaai maken.

En sinds vandaag zijn ze terug, na twee weken minder last omdat er andere bedrijven bezig waren met de afwerking binnen. Nu staat hier terug een bus polen een stelling te bouwen voor de steen langd buiten. Als dat binnen een goeie maand nog zo is tijdens m´n examens krijg ik echt een zenuwinzinking. Elke fucking dag van 7 tot 17.

Ik snap dat je soms overlast moet veroorzaken, maar hoe het hier de laatste tijd loopt is er echt over. En ben wel is benieuwd hoe die foorapen zouden reageren moest je tijdens hun bouwverlof weken aan een stuk naast hun bezig zijn.

En dat allemaal uiteraard in opdracht van een projectontwikkelaar. Zo'n type dat zelf niet veel kan en zelfs te lomp is om van z'n eigen dak te vallen. Echt ethisch is dat toch niet te noemen.

Tldr: Ik vermoed dat er in de hemel geen plek is voor bouwvakkers, projectontwikkelaars en immo makelaars.

M´n excuses trouwens voor de schrijffouten. Was nog maar een kwartier aan´t slapen toen ze begonnen. Want ja, mensen met nachtshiften bestaan niet. Ik hoop dat als ze met hun lompe kloten in hun been slijpen, en ze komen terecht op´t spoed (waar ik toevallig werk) ik toch ook wat slaperig ga zijn van die werken naast mij :sleep2:

Ik ga hier weer onder mijn voeten voor krijgen maar dit type zaken.. Bodyshamen is not done en vind ik erg. MAAR vragen om niet te moeien met je leven en geen commentaren te geven maar wat verwacht je van de mensen als je heel uw leven non-stop op elk sociaal platform gooit?

Mijn gsm is deze middag knal op z’n scherm gevallen, scherm gebarsten, allemaal verticale groene strepen en in de rechterbovenhoek een zwart stuk 😩 als het de moment is van de ecocheques eens kijken voor een refurbished iPhone en dan de sterkste case die er bestaat. Deze moet ‘t dan wel nog even uitzingen.

Dan deze avond met nog wat appels die op moesten een appelcake beginnen bakken. Bijna vergeten om op het einde nog een snuifje zout toe te voegen dus ik pak het zoutvat. In plaats van de kleine gaatjes, het grote gat gebruikt 😤 Het meeste er nog af kunnen scheppen maar de cake is toch wel een tikkeltje te zout 😖
Gewoon bij Otterbox kijken voor welke telefoons ze een case hebben, en daar ene uit kiezen.

Ja iedere keer dat ik terugkom uit Vietnam voel ik me zelfs wat ongemakkelijk omdat het overal zo stil is in België :unsure:
Ik begrijp dat, mijn vrouw vond dat in het begin ook wat ongemakkelijk, hoe rustig (zeg maar slaperig) het hier in zo'n typische gemeente is vergeleken met thuis. Allez het concept nachtlawaai of gewoon lawaaihinder hebben ze daar denk ik gewoon niet echt. We zaten daar in augustus op hotel in het stadscentrum, met onze kamer aan de zijde waar tegenover een bar was met 's avonds optredens. Door het enkel glas hadden we gewoon een live concert in de kamer elke dag tot 23u of middernacht. Gelukkig slaap de dochter vrij gemakkelijk.

Toen ze hier net was zijn we eens een vriendin van haar gaan bezoeken, een Braziliaanse die ze leerde kennen tijdens de inburgeringscursus. Woonde met haar man op een appartement, en ze waren "gewoon aan het praten" om 23u, want naar onze normen eerder roepen is. Ze was compleet geshockeerd omdat de bejaarde buurvrouw op de muur klopte, hoe kon zoiets zeg :biglaugh:

2de x dat de watergroep aan onze grond stond voor tijdelijke meter. Put was nog niet in orde terwijl de aannemer de afspraak zelf had vast gelegd. :wallbash: Ze hadden eind mei al moeten beginnen en nog nie bezig

Ik ga hier weer onder mijn voeten voor krijgen maar dit type zaken.. Bodyshamen is not done en vind ik erg. MAAR vragen om niet te moeien met je leven en geen commentaren te geven maar wat verwacht je van de mensen als je heel uw leven non-stop op elk sociaal platform gooit?

Die komt precies ook maar met zulke dingen in de media. Ik weet dus totaal niet wat die doet zingen, acteren, iets anders? Het enige waar ik ze van ken is van te wenen omdat iemand dit of dat gezegd heeft over haar.

Aja en van in de verraders vorig jaar waar ze me toch maar een redelijk vals karakter leek te hebben. Ook al is het het spel, het moet toch voor een deel in je zitten om het op die manier te kunnen spelen.

De werken in mijn straat die normaal begin september klaar zouden zijn...nu zeggen ze plots half oktober. 6 weken vertraging op een project wat 3 maanden zou duren. Dat kan toch ook weer enkel bij overheidswerken.

Nu hopen dat ze de komende weken mijn auto niet bekrassen, laadkabel kapot rijden of onterecht takelen 😊

Die komt precies ook maar met zulke dingen in de media. Ik weet dus totaal niet wat die doet zingen, acteren, iets anders? Het enige waar ik ze van ken is van te wenen omdat iemand dit of dat gezegd heeft over haar.

Aja en van in de verraders vorig jaar waar ze me toch maar een redelijk vals karakter leek te hebben. Ook al is het het spel, het moet toch voor een deel in je zitten om het op die manier te kunnen spelen.
Influencer é. Dat is blijkbaar een job.. Ik zie ze precies altijd maar verschijnen in lingerie op instagram en andere sociale media.

Smijt haar hele leven online als verdienmodel, en gaat dan bleiten omdat mensen "zich moeien". En dat doet ze uiteraard ook weer online, want de rekeningen moeten toch betaald worden é.

Waarmee ik geen online pesten wil goedpraten, maar in dit geval vind ik het toch behoorlijk hypocriet.

Smijt haar hele leven online als verdienmodel, en gaat dan bleiten omdat mensen "zich moeien". Waarmee ik geen online pesten wil goedpraten, maar in dit geval vind ik het toch behoorlijk hypocriet.
Vind het al straf dat zo iemand als BV wordt bestempeld. Ene keer meegedaan in een programma en we zijn BV ?
Ma ja blijkbaar worden ook alle kinderen van onze BV's ook al geduwd in het BV leven. (zie naar de kinderen van Koen Wauters)

Extra ergernis van de dag: Influencers a-la Sarah Puttemans en dergelijke.

Enkel bekend omdat ze een boobjob en g-wagon kregen toen ze 18 waren. Dat mensen die volgen snap ik niet. Ofja, de gemiddelde man heeft maar al te graag een extra stel borsten op zijn scherm. Maar I just don't get it.

"Influencers" die ik zelf volg zijn mensen met specifieke talenten of pagina's waar ik info door vergaar (blenderlifehacks etc)
Zo "bv" influencers volgen is je echt gewoon inschrijven voor een nieuwsbrief die je constant producten promoot.

De namen die ik hier lees zeggen me eigenlijk niets. Het lijkt me ook gewoon een manier om relevant te blijven en in de aandacht om als "influencer" eens een emotionele video te delen dat het toch wel zwaar is om je hele leven te grabbel te gooien. Maar heel dat fenomeen bestaat uiteindelijk omdat er mensen aandacht aan besteden, dus ik zou zeggen, laten we de oorzaak aanpakken :unsure:

Extra ergernis van de dag: Influencers a-la Sarah Puttemans en dergelijke.

Enkel bekend omdat ze een boobjob en g-wagon kregen toen ze 18 waren. Dat mensen die volgen snap ik niet. Ofja, de gemiddelde man heeft maar al te graag een extra stel borsten op zijn scherm. Maar I just don't get it.

"Influencers" die ik zelf volg zijn mensen met specifieke talenten of pagina's waar ik info door vergaar (blenderlifehacks etc)
Zo "bv" influencers volgen is je echt gewoon inschrijven voor een nieuwsbrief die je constant producten promoot.

Grappig, de mensen die deze influencers volgen hebben exact dezelfde reden als jij om deze mensen te volgen.

Allicht ben jij niet de doelgroep en heb jij andere interesses dan de gemiddelde 17-jarige griet. Hopelijk.

Vind het al straf dat zo iemand als BV wordt bestempeld. Ene keer meegedaan in een programma en we zijn BV ?
Ma ja blijkbaar worden ook alle kinderen van onze BV's ook al geduwd in het BV leven. (zie naar de kinderen van Koen Wauters)
Of zou het kunnen dat die vooral bekend is bij de jeugd voor wie de lineaire televisie niet meer zo belangrijk is als bij de gemiddelde dertiger/veertiger?

ze heeft bljkbaar in een paar reeksen voor kinderen/tieners meegespeeld initieel 2010-2014-?). ik val al even niet onder die doelgroep natuurlijk maar toch iets anders dan sarah puttemans precies

Bpost.
2 pakjes van Zooplus die vandaag geleverd zijn onder de veilige plaats (carport) omdat er zogezegd niemand thuis was..
Stonden nota bene 2 auto's onder de carport en op gekozen tijdstip waren er twee mensen thuis.
Uiteraard niks onder de carport te vinden.

Daarbij een zielige foto van een geschreven blad op een bureau bij een toetsenbord met de melding "Mobiele camera werkt niet + geen foto kunnen trekken" - check foto. Ziet er zeer geloofwaardig uit :sop:

Heb dit nog nooit meegemaakt. Is ook de laatste keer dat ik Bpost een review van 10/10 geef voor hun service hier :angry:
Hoop dat dit snel opgelost zal raken, maar het is echt zo'n fake papier dat het lijkt alsof ik het zelf heb geschreven.

S9H1IX7.jpg
Ik denk dat de postbode -van het moment- uw pakje gewoon gestolen heeft. Dat briefje is te opvallend.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan