Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er is iemand anders die een veel groter pak voor zijn broek verdient!
(En neen, niet jij en neen, niet op een kinky manier... Iemand die enkele dagen geleden nog maar heeft gesteld dat ne goeie shot op een levend wezen moet kunnen... :unsure: )
tgoh ja, een pop begint op den duur ook te vervelen :unsure:

(En neen, niet jij en neen, niet op een kinky manier... Iemand die enkele dagen geleden nog maar heeft gesteld dat ne goeie shot op een levend wezen moet kunnen... :unsure: )
Die wordt toch al (terecht) gepest?

Ik dacht dat je ging zeggen die persoon die mollige vrouwen wou shamen.

alle panelen van mijn bulex gehaald, uiteindelijk die sensor gevonden. Er even naar staan kijken om te beseffen dat ik er niks van ken en toch niks aan kan doen. Alle panelen weer gemonteerd. Ik duw op de knop voor de waakvlam en nu blijft ze branden. Ik weet niet goed of dit nu een ergernis of een glimlach moet zijn.

Al een meevaller dat kinderen uitlachen omwille van een naam die ze niet zelf hebben kunnen kiezen, niet onder pestgedrag valt, zeker? :unsure:
Je hebt absoluut een punt. Het is ook zeker niet ok van mij dat ik op naam alleen al met mijn ogen zou gaan rollen. Maar ik maak wel een klein onderscheid in dat ik niks daarover tegen die Kiandro gaan zeggen ben. Ik heb hem niet uitgemaakt met zijn naam noch heb ik hem uitgescholden. We hebben nog altijd recht op onze eigen gedachten, ook al zijn ze, toegegeven, niet ‘correct’. We hebben wel een keuze hoe we met die gedachten omgaan. Ik ben er correct mee omgesprongen, denk ik, in dat het bij een 🙄 gebleven is. Kiandro mag best denken dat mijn zoon dik is of dat mijn zoon ‘fucked up’ is maar Kiandro moet dat niet in mijn zoon zijn gezicht gaan roepen.

alle panelen van mijn bulex gehaald, uiteindelijk die sensor gevonden. Er even naar staan kijken om te beseffen dat ik er niks van ken en toch niks aan kan doen. Alle panelen weer gemonteerd. Ik duw op de knop voor de waakvlam en nu blijft ze branden. Ik weet niet goed of dit nu een ergernis of een glimlach moet zijn.
Dankzij dat appartement moet je je tijdens je weekends niet vervelen! Top vondst! 😇

Ge houdt die knop toch een seconde of 10 ingeduwd he?

shit man, als ouder vermoordt ge die gast toch gewoon.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan