Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
flauwe-humor.png

Als je er een hobby wil van maken zou ik de fatshamer als laatste doen. (klinkt raar) Of de fun zou er wel eens vlug vanaf kunnen zijn.
Ik ben een wandelend - soit, waggelend - lid van de fat community! Ik ben er niet trots op of zo maar ik ga mijn fellow fluffies niet gaan shamen. It happens. Ik ga met mijn nieuwe hobby zo fit worden dat ik idd fatshamer (wie is het eigenlijk?) als laatste ga doen met mijn nieuwe uithoudingsvermogen!

Ik ben een wandelend - soit, waggelend - lid van de fat community! Ik ben er niet trots op of zo maar ik ga mijn fellow fluffies niet gaan shamen. It happens. Ik ga met mijn nieuwe hobby zo fit worden dat ik idd fatshamer (wie is het eigenlijk?) als laatste ga doen met mijn nieuwe uithoudingsvermogen!
@straight_six heeft een persoonlijke voorkeur (waar op zich helemaal niets mis mee is!) Voor strakke lijven maar durft zich tegenover mensen met wat "wiggle" denigrerend te uiten...

🙋🙋🙋

Maar als je zo strak en fit bent onderga ik het met veel plezier.

shit man, als ouder vermoordt ge die gast toch gewoon.
Vermoorden?

Die gast zou smeken om gewaterboard te mogen worden op Guantanamo Bay...

Er zijn echt dagen dat ik denk: "moet ik op deze manier nog minstens 40 jaar verder?" als het elk jaar wel ergens op een gebied verergert...

Ga wel blij zijn als mijn infraroodsauna er gaat zijn.

Laatst bewerkt:
Er zijn echt dagen dat ik denk: "moet ik op deze manier nog minstens 40 jaar verder?" als het elk jaar wel ergens op een gebied verergert...

Ga wel blij zijn als mijn infraroodsauna er gaat zijn.
Same here. Elke keer wel een nieuw pijntje of aandoening bij de reeds bestaande.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan