Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bijna heel de morgen gefrustreerd omdat ik mijn usb-stick kwijt was met alle info voor mijn eindwerk.
Ik was 100% zeker dat ik die gisteren mee had genomen van bij de vdab. 10x mijn rugzak doorkeken. Alles eruit. Mijn regenbroek bijv. ook eruit en in apart zakje gestoken. Ook mijn jas helemaal leeg gemaakt en zelfs meerdere keren door mijn lege jaszakken gegaan. Naar mijn moto om in de topkoffer te kijken. Heel de weg van de garage naar de grond gekeken.
Helemaal gefrustreerd dat ik het kwijt was en in de veronderstelling dat ik het onderweg uit mijn zak heb laten vallen en dat ik nu dus naar de stageplek zou moeten gaan om alles weer te kopieren.
Na nogmaals door mijn rugzak gegaan te zijn, besluit ik mijn regenbroek terug uit dat zakje te halen en het nog eens open te vouwen. Valt dat stickje er (gelukkig) ineens uit nadat ik helemaal had ontrold en mee schudde.
3 uur zitten piekeren over al dat werk... :angry:

zo brak vandaag, na een week thuis gezeten met de ziekte terug werken. 3 koffies verder en dagdromen van slapen. Per chance elke komende week van het jaar een verlengd weekend. concentratie 0.

De rotmentaliteit van sommige mensen.

Deze middag nog snel naar de supermarkt, daar een gesprek opgevangen van twee oudere mensen aan de charcuterie :puke:
Er is hier in de buurt vanmorgen een verkeersongeval gebeurd, helaas met dodelijke afloop. Dus nogmaals: er is iemand zijn gestorven en er zijn enkele levens verwoest op enkele seconden tijd.

* Seg nu is die grote weg van thuis om naar hier te komen nog afgesloten ?!
- Ja er is deze morgen een ongeval geweest, is iemand gestorven dus het parket moet een onderzoek doen
* Jaja ik heb het gehoord, maar dat is om 8u-half 9 gebeurd. Het is nu bijna middag, die pakken nogal hun tijd. Moet dat zolang duren ?

Ik heb het opgezocht toen ik terug thuis kwam omdat ik mijn oren niet kon geloven. De omleiding die zij moeten nemen is 5km. Via de gewone weg 2.6km
Ze verliezen +-3 minuten per traject.

Als dat een ergernis (terwijl ge 's middags op uw gemakje kunt boodschappen doen) is op een moment dat iemand gestorven is..
DE-GOU-TANT

Sinds deze week terug 4/5 verplicht op kantoor.

Tweede dag dat ik er om 5u uit moet zodat ik geen anderhalf uur verlies 's ochtends in de file en 's avonds op tijd kan vertrekken om ook dan niet stapvoets naar huis te moeten keren.

Tweede dag dat ik hier vermoeid en opgefokt tegelijk zit daardoor en een productiviteit die 90% lager ligt dan thuis. Ook de constante omgevingsgeluiden in de open space beletten mij van geconcentreerd te werken. Aangezien het team nooit 100% on site is gebeuren alle meetings nog steeds via teams en zitten we hier dus te meeten met onze koptelefoons op.

Vandaag nog geen klop gedaan, aftellen tot ik kan uitprikken en in mijn auto kan kruipen naar huis.

maw, compleet nutteloos.

De rotmentaliteit van sommige mensen.

Deze middag nog snel naar de supermarkt, daar een gesprek opgevangen van twee oudere mensen aan de charcuterie :puke:
Er is hier in de buurt vanmorgen een verkeersongeval gebeurd, helaas met dodelijke afloop. Dus nogmaals: er is iemand zijn gestorven en er zijn enkele levens verwoest op enkele seconden tijd.

* Seg nu is die grote weg van thuis om naar hier te komen nog afgesloten ?!
- Ja er is deze morgen een ongeval geweest, is iemand gestorven dus het parket moet een onderzoek doen
* Jaja ik heb het gehoord, maar dat is om 8u-half 9 gebeurd. Het is nu bijna middag, die pakken nogal hun tijd. Moet dat zolang duren ?

Ik heb het opgezocht toen ik terug thuis kwam omdat ik mijn oren niet kon geloven. De omleiding die zij moeten nemen is 5km. Via de gewone weg 2.6km
Ze verliezen +-3 minuten per traject.

Als dat een ergernis (terwijl ge 's middags op uw gemakje kunt boodschappen doen) is op een moment dat iemand gestorven is..
DE-GOU-TANT

Moeste ze ne minuut stilte houden?
Als er iemand onder den trein springt is da ook erg, maar daar zaagt men toch ook over?

Of moete u het leed van alles en iedereen aantrekken?
Ik denk nie dat de wereld daar beter van zou worden.

Als er iemand onder den trein springt is da ook erg, maar daar zaagt men toch ook over?

Tuurlijk niet, dat is van het ene uiterste naar het andere.

Iemand die voor een trein springt is zelfmoord, dit is een verkeersongeluk.

Met de trein gaat het ook vaak niet over een omleiding van ochgottekes 3 minuutjes, dan ben je vaak wat meer tijd en dat dat frustrerend is kan ik begrijpen.

Mac-BC, that you?

Tuurlijk niet, dat is van het ene uiterste naar het andere.

Iemand die voor een trein springt is zelfmoord, dit is een verkeersongeluk.

Met de trein gaat het ook vaak niet over een omleiding van ochgottekes 3 minuutjes, dan ben je vaak wat meer tijd en dat dat frustrerend is kan ik begrijpen.
De maatschappij in een notendop jammer genoeg.

Een paar maanden geleden heeft één of andere lelijkaard de zijspiegel van mijn ototje eraf gereden.
Toen net heeft er iemand een hele deuk in mijn achterbumper gereden terwijl mijn wagen netjes geparkeerd stond.
Why? Just tell me why...😥
Nochtans staat er nergens "botsauto" op mijn wagen...

De dame van daarnet die het nodig vond om mij boze blikken te gunnen.
Sinds wanneer moet ik op het voetpad plaats ruimen voor fietsers? En dan nog tegen de richting in een één richting straat.
Echt waar, de volgende keer heeft ze er van, 8 of 88 maakt mij niks uit.

Een paar maanden geleden heeft één of andere lelijkaard de zijspiegel van mijn ototje eraf gereden.
Toen net heeft er iemand een hele deuk in mijn achterbumper gereden terwijl mijn wagen netjes geparkeerd stond.
En dan weet je waarom uw vent u niet wil laten rijden met zijn auto.

Bijna heel de morgen gefrustreerd omdat ik mijn usb-stick kwijt was met alle info voor mijn eindwerk.
Ik was 100% zeker dat ik die gisteren mee had genomen van bij de vdab. 10x mijn rugzak doorkeken. Alles eruit. Mijn regenbroek bijv. ook eruit en in apart zakje gestoken. Ook mijn jas helemaal leeg gemaakt en zelfs meerdere keren door mijn lege jaszakken gegaan. Naar mijn moto om in de topkoffer te kijken. Heel de weg van de garage naar de grond gekeken.
Helemaal gefrustreerd dat ik het kwijt was en in de veronderstelling dat ik het onderweg uit mijn zak heb laten vallen en dat ik nu dus naar de stageplek zou moeten gaan om alles weer te kopieren.
Na nogmaals door mijn rugzak gegaan te zijn, besluit ik mijn regenbroek terug uit dat zakje te halen en het nog eens open te vouwen. Valt dat stickje er (gelukkig) ineens uit nadat ik helemaal had ontrold en mee schudde.
3 uur zitten piekeren over al dat werk... :angry:
Suckt, maar om dat in de toekomst niet voor te hebben > cloud opslag (Google Drive, MS OneDrive, ...).

Suckt, maar om dat in de toekomst niet voor te hebben > cloud opslag (Google Drive, MS OneDrive, ...).
yeah, I know. Dat is bijna standaard procedure bij mij (of bijv. een kopie op mijn gsm zetten), en ik geef kenissen/familieleden altijd onder hun voeten als ze geen backup hebben gemaakt en met pc-problemen bij mij komen. Maar deze ene keer had ik het dus zelf niet gedaan omdat ik er eigenlijk te laat aan begonnen was om dat te kopiëren.

Ons ma reed ook altijd met ‘stadswagentjes’ en die hebben inderdaad vaak zoiets voor. Is, kan ik mij inbeelden, heel frustrerend. Gelijk ik dikwijls madammen zie manoeuvreren met gigantische 4x4’s waar ze bijna niet over het stuur kunnen kijken, kan ik mij ook inbeelden wie jouw autootje altijd een tok geeft.

En dan weet je waarom uw vent u niet wil laten rijden met zijn auto.

2x niet mijn fout.😐
Ik ben übervoorzichtig en heb geeneens een zware voet.
Ik trek die shit aan, I guess.
Vroeger vond ik telefoonnummers van mannen onder mijn ruitenwissers die wouden daten, nu krijg ik deuken. 😥

misschien zijn het introverte mannen die wel in uw carrosserie willen porren maar geen telefoonnr. durven geven?
En neen, ik rij met een motor dus ik ben het niet.

Ons ma reed ook altijd met ‘stadswagentjes’ en die hebben inderdaad vaak zoiets voor. Is, kan ik mij inbeelden, heel frustrerend. Gelijk ik dikwijls madammen zie manoeuvreren met gigantische 4x4’s waar ze bijna niet over het stuur kunnen kijken, kan ik mij ook inbeelden wie jouw autootje altijd een tok geeft.

Ik heb een Audi Q5, is op zich niet zo klein dus geen idee waarom ze mij altijd moeten hebben. 🙄 Ben zelf altijd lief en rustig in het verkeer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan