Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LolNot sure if serious, maar het omgekeerde is waar. De tijd dat we in een patriarchale maatschappij leven is al toch niet meer, het is al een tijd geleden een matriarchale geworden.
men gat fatsoenlijk afkuisen dat weiger ik nu ook wel pertinent een beetje mannelijkheid mag er wel zijn nog he.
ik wist het tot vijf seconden geleden zelf niet maar vanzelfsprekend!Je verzamelt tarrels in je konthaar?
Mijn schaamstreek, voeten, neus en oren zijn de enige zaken die ik scheer. Wenkbrauwen af en toe laten bijtrimmen bij de barbier.exact... Als die behaarde neanderthaler met zijn stellingen het prototype van een 'echte man' is dan pas ik daar vorstelijk voor!
Haarvrije zones is wat de echte man onderscheid van de primaat.
Overweeg haargroei in de perken te houden op:
- rug
- borstkas
- oren
- wenkbrauwen (dat horen er 2 te zijn en niet zo'n aaneensluitende streep haar)
- neus (mag in de neus blijven zitten, hoeft er echt niet uit te komen piepen)
- over de schaamstreek heb je opties, zo lang het daar geen oerwoud is waar een vrouw Tarzan niet kan terugvinden is het cava
- billen, seriously... weg daar
Armen, benen en hoofd en eventueel aangezicht is ruimschoots voldoende om te tonen dat je haar hebt.
De discussie is net begonnen omdat hij zijn gathaar gewaxt had,dus die tarrels zitten nu in de wax.Je verzamelt tarrels in je konthaar?
Dat is omdat het frequent gefohnd wordt door de natuurlijke toeter.Idem voor het haar om m'n billen. Da is zo zacht en fluffy...
Ik help je welIk was even de toilet hygiëne topic aan het doornemen met wat ik nog niet gelezen had. Toen had ik er wel weer genoeg van en ik dacht even de ergernissen topic bij te lezen.
Hm, 5 pagina's om bij te lezen en een kleine selectie: witverlies, kruispruik, lakens met bruine vegen en last but not least tarrels.
Geen ontsnappen aan op dit forum.
Pipi en kaka doen het overal goed.Ik was even de toilet hygiëne topic aan het doornemen met wat ik nog niet gelezen had. Toen had ik er wel weer genoeg van en ik dacht even de ergernissen topic bij te lezen.
Hm, 5 pagina's om bij te lezen en een kleine selectie: witverlies, kruispruik, lakens met bruine vegen en last but not least tarrels.
Geen ontsnappen aan op dit forum.
Tonecruiser.mijn rugzak heeft het begeven. Hij was al een tijde niet in beste doen, maar al die boodschappen waren er te veel aan. Nu ga ik me zo'n oud bompa karretje moeten kopen om boodschappen te doen.
![]()
Kan die achter je moto hangen?mijn rugzak heeft het begeven. Hij was al een tijde niet in beste doen, maar al die boodschappen waren er te veel aan. Nu ga ik me zo'n oud bompa karretje moeten kopen om boodschappen te doen.
![]()
Das nog een ideeKan die achter je moto hangen?
mijn rugzak heeft het begeven. Hij was al een tijde niet in beste doen, maar al die boodschappen waren er te veel aan. Nu ga ik me zo'n oud bompa karretje moeten kopen om boodschappen te doen.
![]()
Da’s wel kweenie hoe handig. En in de Zara Home kan je best schattige kopen.mijn rugzak heeft het begeven. Hij was al een tijde niet in beste doen, maar al die boodschappen waren er te veel aan. Nu ga ik me zo'n oud bompa karretje moeten kopen om boodschappen te doen.
![]()
Weet nu niet echt wat dit te maken heeft met toxiciteit.Het forum zal u hier later wel nog wijzen op de toxiciteit van uw relatie![]()