Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet nu niet echt wat dit te maken heeft met toxiciteit.

Enfin soit nooit een spel van gemaakt maar t is wel weeral den zoveelste keer da ze der genen ene meer ligt. En 't is niet dat die dingen nen euro kosten. Pakt da ik deze keer 2 pakken van 5 wil meepakken om der toch nog eens ene over te hebben.

Nobel initiatief zo testen voor ge de mensen ziet zonder enig symptoom. Ma soit als den deze al een week loopt te ratelen dak denk van: tghoh dees wordt louche. Genen ene in huis te vinden.

Als ge de laatste cola opdrinkt zet ge toch ook nieuwe in de ijskast?
Als je echte symptomen hebt, passeer langs de dokter en het zal je 4 euro kosten. Wel geen onmiddellijk resultaat.

Mijn schaamstreek, voeten, neus en oren zijn de enige zaken die ik scheer. Wenkbrauwen af en toe laten bijtrimmen bij de barbier.

Mijn vrouw vind het zalig om met haar vingers door m'n weelderige borstharen te strelen. Idem voor het haar om m'n billen. Da is zo zacht en fluffy...
Voethaar en teenhaar vind ik ontzettend mooi bij mannen alsook behaarde benen en armen.
Niet te veel haar, niet te weinig en liefst ook geen kleine krulletjes. Steil en zacht haar is kapotlekker hoor.
Hoeveel voethaar heb je op de schaal van 0 tot 10?
Denk dat de billen een score behalen van ong 25 op diezelfde schaal.👀

Voethaar en teenhaar vind ik ontzettend mooi bij mannen alsook behaarde benen en armen.
Niet te veel haar, niet te weinig en liefst ook geen kleine krulletjes. Steil en zacht haar is kapotlekker hoor.

voethaar? :unsure:

Hobbitstyle?

Dan ben ik (op dat vlak) uw droomvent denk ik :unsure:

Voethaar een 8 denk ik.. M'n vrouw vergelijkt me soms met een hobbit op dat vlak.
Ik scheer dat vooral af omdat m'n kousen daar constant aan "trekken", en dat is irritant.

Ik was even de toilet hygiëne topic aan het doornemen met wat ik nog niet gelezen had. Toen had ik er wel weer genoeg van en ik dacht even de ergernissen topic bij te lezen.

Hm, 5 pagina's om bij te lezen en een kleine selectie: witverlies, kruispruik, lakens met bruine vegen en last but not least tarrels.

Geen ontsnappen aan op dit forum.

Het datingtopic:
Is dat het equivalent van de 4 dagen niet gewassen festivalpiemel?

Keep it up BG.

De grote werk-applicatie roulette die al de hele week aanhoudt:

-ik laad de gevraagde pagina
-ik laad de gevraagde pagina niet
-ik laad de pagina als een abstracte Picasso

De derde mogelijkheid is vandaag aan het winnen :sarcastic:

Ergernis 2: nieuwe Bosch microgolfoven is nog maar door de technieker hersteld of hij gaf gisteren al een tweede nieuwe foutcode

Ergernis 3: lang parkeren in Diest is kak

Ergernis 4: al verschillende dagen op rij niets gerecupereerd door te slapen - de vermoeidheid stapelt zich op

De grote werk-applicatie roulette die al de hele week aanhoudt:

-ik laad de gevraagde pagina
-ik laad de gevraagde pagina niet
-ik laad de pagina als een abstracte Picasso

De derde mogelijkheid is vandaag aan het winnen :sarcastic:
Ik heb dezelfde problemen hier... met een vierde mogelijkheid
- ik blijf laden maar er komt niets

Mijn nonkel is aannemer en is hier de hele inbouw van het gastentoilet komen fixen na een lek. Ik heb hem toen gevraagd dit te doen aan normale prijs gezien de verzekering zou betalen. Het is redelijk goed gemaakt behalve de knop voor de kak heeft nooit gewerkt na zijn herstellingswerken.

Nu komt hij na tien onbeantwoorde mails (en geklaag van mij bij de bomma) na twee jaar (!) onaangekondigd aanbellen om het te maken.

Wanneer ik zeg dat ik het jammer vind dat hij mij zo lang heeft laten wachten probeert hij het te draaien dat ik blij mag zijn dat hij is afgekomen. Ah ja want... Wij hebben geen tijd en moeten nooit bij u in de buurt zijn (bedrijf is 20 minuten hiervandaan). En... die herstelling duurt 5 minuten maar in de praktijk zijn wij daar wel een uur mee kwijt hé. Dees komen fixen kost mij €200. Och niet zagen, het is toch maar een klein onderdeel. Andere mensen hebben dringendere noden.

Nee beste vriend, ik heb twee jaar elke dag aan u gedacht toen ik op de pot zat te kakken :angry:

Enfin, wel blij dat het gemaakt is. Volgende keer betaal ik niemand meer voor het 100% af is.

Mijn nonkel is aannemer en is hier de hele inbouw van het gastentoilet komen fixen na een lek. Ik heb hem toen gevraagd dit te doen aan normale prijs gezien de verzekering zou betalen. Het is redelijk goed gemaakt behalve de knop voor de kak heeft nooit gewerkt na zijn herstellingswerken.

Nu komt hij na tien onbeantwoorde mails (en geklaag van mij bij de bomma) na twee jaar (!) onaangekondigd aanbellen om het te maken.
Wanneer ik zeg dat ik het jammer vind dat hij mij zo lang heeft laten wachten probeert hij het te draaien dat ik blij mag zijn dat hij is afgekomen. Ah ja want... Wij hebben geen tijd en moeten nooit bij u in de buurt zijn (bedrijf is 20 minuten hiervandaan). En... die herstelling duurt 5 minuten maar in de praktijk zijn wij daar wel een uur mee kwijt hé. Dees komen fixen kost mij €200. Och niet zagen, het is toch maar een klein onderdeel. Andere mensen hebben dringendere noden.

Nee beste vriend, ik heb twee jaar elke dag aan u gedacht toen ik op de pot zat te kakken :angry:

Enfin, wel blij dat het gemaakt is. Volgende keer betaal ik niemand meer voor het 100% af is.
Als ze dat zelfs hun eigen familie lappen, welke kans hebben wij als gewone klanten dan?
Hier is het trouwens de dakwerker die het uithangt. Ja ok hij heeft zwaar corona gehad, dus moest hij het uitstellen. Dus ging het voor het bouwverlof zeker gebeuren. Dan zeker na het bouwverlof. Dan zeker voor de winter. Ik heb eens buiten gekeken...ik ga nog een paar keer mogen bellen lijkt me.

Als ze dat zelfs hun eigen familie lappen, welke kans hebben wij als gewone klanten dan?
Hier is het trouwens de dakwerker die het uithangt. Ja ok hij heeft zwaar corona gehad, dus moest hij het uitstellen. Dus ging het voor het bouwverlof zeker gebeuren. Dan zeker na het bouwverlof. Dan zeker voor de winter. Ik heb eens buiten gekeken...ik ga nog een paar keer mogen bellen lijkt me.
Hier zoeken we al lang een dakwerker die 1 losse pan terug wil steken.
Dát is pas onbegonnen werk

Hier zoeken we al lang een dakwerker die 1 losse pan terug wil steken.
Dát is pas onbegonnen werk
Wat ik tegenwoordig vaak zie is dat mensen met handen aan hun lijf zo een of andere klusjesdienst beginnen aan te bieden via facebook. Volgens mij is dat gewoon als antwoord op de overbevraagde stielmannen die voor zoiets gewoon niet meer afkomen.

Wat ik tegenwoordig vaak zie is dat mensen met handen aan hun lijf zo een of andere klusjesdienst beginnen aan te bieden via facebook. Volgens mij is dat gewoon als antwoord op de overbevraagde stielmannen die voor zoiets gewoon niet meer afkomen.
Inderdaad. Het probleem zijnde dat 90% in het zwart werkt en die wil ik niet van mijn dak zien vallen.

Bij ons vorig huis het dak zelf vervangen maar nu jaren later heb ik er het gerief, fut, durf en fysiek niet meer voor.

Bij ons in de wijk rijden veel buskes rond met werkmannen uit het Brusselse om daken en gevels proper te maken (ik woon in Mol ...). Elke keer dat ik zo'n buske zie voorbijrijden heb ik het aan mijne rekker, want die stoppen en bellen dan aan. Alsof ze mijn priemende ogen hebben gevoeld.

Postbode stopt brieven binnen, belt dan aan en voor ik goed en wel de deur open heb duwt hij mijn bestelling lenzen binnen (doos 5cm breed, deur was 5,2cm open) kon het zelfs maar half vastnemen zo snel en bruusk was het en weg was ‘em. Blijkt mijn pakje aan 1 kant open en er is één van de 2 verpakkingen uit. Gevallen? Gestolen? Geen idee. ‘Maar u hebt het aangenomen mevrouw’ zegt BPost dus niks aan te doen.

gratin-de-poisson-tomate--poivron-380g.png

heel mijn huis stinkt en ik heb de helft weggesmeten. Bah, niet mijn smaak.
Rap een zakske chips eten se.

ik verwacht niet veel van diepvriesmaaltijden en ben gewoon van die dingen te eten, maar dit was toch :puke:. Zal wel al mij liggen, want ben niet zo'n viseter. Maar alleen de geur al deed me mijn goesting om het te eten verliezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan