Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik vraag me dat toch altijd af hoe je eigenlijk zoiets te weten komt. Ik ben zo een die bij alles al denkt van kanker te hebben en ga voor vanalles naar de dokter, maar heb toch altijd schrik om kanker te hebben zonder het te weten.
Hier ook hypochonder en dat dan gecombineerd hyperventilatie. Dus als ik weer eens denk dat er iets is, gaat mijn ademhaling zonder ik het besef in overdrive en dan wordt ik letterlijk misselijk/mottig/draaierig. Plezant! :unsure:

Maar denk ge niet dat ze daar gewoon hetzelfde hadden gedaan?
Ik heb ook ooit een jobaanbieding als leraar in zo'n type onderwijs gekregen. Ik mocht daar eigenlijk bijna geen les geven, dat was gewoon helpen wanneer iets uit de cursus niet begrepen werd.
Wij krijgen online in ieder geval geen les. We mogen vragen stellen, maar af en toe krijg ik daar pas na 2 uur een antwoord op.

Ik begin me toch zorgen te maken over deze wereld.
De man die bewust een 500-tal vaccins vernietigde in een hospitaal in Wisconsin was een apotheker die ervan overtuigd was dat het vaccin diende om mensen onvruchtbaar te maken en microchips bij hen in te planten.
Hij is er verder van overtuigd dat de wereld plat is en de hemel een scherm is dat door regering geplaatst is om mensen te verhinderen van God te zien.
En die kerel is dus apotheker. Heeft een jarenlange wetenschappelijke studie gevolgd, en je moet toch wel wat intellectuele capaciteiten hebben om zo'n studie af te ronden.
Als zo'n mensen al zo'n onzin beginnen uitkraaien....

De man die bewust een 500-tal vaccins vernietigde in een hospitaal in Wisconsin was een apotheker die ervan overtuigd was dat het vaccin diende om mensen onvruchtbaar te maken en microchips bij hen in te planten.
Hij is er verder van overtuigd dat de wereld plat is en de hemel een scherm is dat door regering geplaatst is om mensen te verhinderen van God te zien.
En die kerel is dus apotheker. Heeft een jarenlange wetenschappelijke studie gevolgd, en je moet toch wel wat intellectuele capaciteiten hebben om zo'n studie af te ronden.
Ge had hier toch ook zo`n arts: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/01/27/huisarts-geschorst/

Welke opleiding volg je?
Misschien grappig in dit geval, maar informatica. Ik snap dat ze dan de voorkeur geven aan andere opleidingen, want informatica is natuurlijk iets wat ge op afstand en via de PC kunt geven. Dat is ergens logisch. Maar zou wel eens fijn zijn om een keer per week naar de opleiding te kunnen gaan. Ik ken mijn instructeurs en medeklasgenoten amper en dat vind ik op sociaal vlak wel jammer. Het is ook eens fijn als uw instructeur eens gewoon langs u kwam zitten en dan eens dingen met u besprak. Ik weet dat dat kan via de PC, maar ik heb het liever persoonlijker.

"It’s like evolution, but backwards"

Beetje op de dool de laatste tijd, geeft geen fijn gevoel. Ook ergens de motivatie voor vinden wordt steeds wat moeilijker. Zou niet meteen een specifieke oorzaak kunnen geven. Corona moeheid zal er ongetwijfeld wel iets mee te maken hebben, maar het is niet de enige oorzaak.

Moh :( Rip screech :(

‘Saved By The Bell’-acteur Dustin Diamond (44) verliest strijd tegen kanker

Wou even zien hoe ‘Zack’ er nu uitzag.
Die had ik in geen 1000 jaar kunnen herkennen.
image

Die kerel waarover ik denk dat ge spreekt had ik ook eens gegoogeld en die heeft een opleiding tot chiropractor gevolgd aan een speciale chiropractor school. En chiropractorkunde is puur gezever. :unsure: :unsure:

Blijkbaar moogt ge u dan M.D. noemen in Amerika. Dus dat kan allemaal ginder.

Nogmaals het bewijs dat rationele kennis en intelligentie los staat van de kunde om goed te kunnen studeren en dingen te onthouden :\

Ooit een dokter op 't werk horen zeggen: ik intelligent? Bwa, als ge 1000 pagina's uit uw hoofd kunt blokken zijt ge dokter.

Beetje op de dool de laatste tijd, geeft geen fijn gevoel. Ook ergens de motivatie voor vinden wordt steeds wat moeilijker. Zou niet meteen een specifieke oorzaak kunnen geven. Corona moeheid zal er ongetwijfeld wel iets mee te maken hebben, maar het is niet de enige oorzaak.

Heb zowat hetzelfde gevoel, al ligt het bij mij wel redelijk hard aan corona merk ik. Drukke periode op werk en school helpen er niet bij motivatie te vinden voor andere dingen.

Ge zijt niet alleen. Vooral het tussen vier muren zitten maakt het niet beter. Precies ook geen doel voor ogen.

Die kerel waarover ik denk dat ge spreekt had ik ook eens gegoogeld en die heeft een opleiding tot chiropractor gevolgd aan een speciale chiropractor school. En chiropractorkunde is puur gezever. :unsure: :unsure:

Blijkbaar moogt ge u dan M.D. noemen in Amerika. Dus dat kan allemaal ginder.
Deed me onwillekeurig hier aan denken :-)

Voor mij is dit eigenlijk altijd de lastigste periode van het jaar met het verlof nog vér weg, koud... ik kan mij voorstellen dat het voor veel mensen met heel het Covid circus dit jaar nog eens extra moeilijk is.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan