Coolguy
Well-known member
Gij zijt ouderOpa, ben jij dat?![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gij zijt ouderOpa, ben jij dat?![]()

Met bijhorende witte sokken?Maar heeft hij deftige geklede schoenen?

Vindt ik ook !De hoeveelheid dt-fouten lijkt de komende weken op het forum nog meer uit de handen te lopen dan al het geval was. En dan bedoel ik geen kleine onoplettenheden in complexe zinnen, maar gewoon flagrant ernaast zitten bij het meeste simpele gebruik.
hij heeft gezegdt
hij beloofd
ik onthoudt
De komende weken?De hoeveelheid dt-fouten lijkt de komende weken op het forum nog meer uit de handen te lopen dan al het geval was.

Ik zie het probleem nied.De hoeveelheid dt-fouten lijkt de komende weken op het forum nog meer uit de handen te lopen dan al het geval was. En dan bedoel ik geen kleine onoplettenheden in complexe zinnen, maar gewoon flagrant ernaast zitten bij het meeste simpele gebruik.
hij heeft gezegdt
hij beloofd
ik onthoudt
Kunt ge dat ook hier doen?Mijn ergernis van vandaag is mezelf, weer liggen zagen in de groeps chat van het werk. Altijd maar dat gezaag. Zagevent dat ik ben. Int vervolg eerst een tourke doen voor ik begin te reageren.

Best eens een dokter raadplegen. Kan ook reflux zijn door de liggende positie waar je heel heftig op reageert?In het holst van de nacht wakker geworden met hevig inademen. Als ik hoest, is het gelijk heel mijn lichaam zich ervoor inspant. Even rochelen met de keel proeft naar mijn gal. En als ik al iets kan uitkotsen, is het een hele hoop speeksel.
Dit is iets wat ik bijna 1 keer per maand heb maar krijg het gevoel dat het vaker voorkomt. Normaal kan ik na 10-20 minuten weer terug naar mijn bed maar nu zijn er al 45 minuten gepasseerd en voel nog dat ik beter dichtbij het aanrecht of een emmer dichtbij me hou. En iedere keer dat ik rochel zit ik veel te slikken.
Geen idee wat dit fenomeen is maar ik peins dat ik in mijn slaap teveel speeksel aanmaak en daarin begin te stikken, waardoor ik instinctief wakker wordt.

![]()
I don't remember any of this.![]()
Als het brutoloon topic wat sponsort zie ik hier wel muziek in voor @Loser zijn KOTK loop outfitIk vraag me af waarom ik deze dagelijks zie passeren, het past mij ni, en ik zou dat geld er nooit aan geven!
![]()

Een villa is voor mij eigenlijk gewoon een open bebouwing.Hoeveel huizen volgens de krant ‘een villa’ zijn en dan zie je de foto, blijkt het gewoon een quasi-tuinhuis waar Filiep en Amber - ouders van Dylano en Ruby - die vreselijke zwarte ramen hebben ingebonjourd en er zo een halve cirkel hanglamp over de L-sofa staat. Buitenkant wit schilderen en hoppa, ‘villa’.

In principe is het dan ook:Een villa is voor mij eigenlijk gewoon een open bebouwing.
Ik zag onlangs voor iets wat ik een villa zou noemen de term "stadskasteel".
Maar los daarvan is aannames doen over de mensen die er wonen en hen uitlachen met hun (fictieve) naam wel iets dat mij een beetje dwars zit.![]()
Mettertijd zal dit dan ook wel wat veranderd zijn in de straattaal naar een OB die wat groter is dan een nominaal rijtjeshuis. Iedereen een villa, iedereen content.vil·la (de; v(m); meervoud: villa's; verkleinwoord: villaatje)
1
landelijk gelegen, vrijstaand groot woonhuis