Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Ik krijg plots constant filmpjes te zien op mijn smoelenboek van vrouwelijke DJ's, geen idee waarom.

Waar is de tijd dat een DJ vooral niet moest opvallen en vooral goede muziek moest draaien. Nu staat dat publiek te gapen naar die DJ's alsof het halfgoden zijn en staat die hippe trees daar aan knopjes te draaien alsof ze het elvendertigste wereldwonder aan het uitbraken is. Terwijl het grotendeels allemaal cinema is, wat in niemendalletjes heupwiegend en wijdarms een beat naar de hemel sturend andermans muziekcreaties afspelen. En nog vaak vooropgenomen ook.

Ik begrijp die adoratie echt niet. Dat en de meeste boenkeboenke muziek trekt op niet veel meer vandaag de dag. Al ligt dat er wellicht ook aan dat ik een oude knar aan het worden ben die de hoogdagen van de clubs eind de jaren 90 nog heeft meegemaakt.

Ik krijg plots constant filmpjes te zien op mijn smoelenboek van vrouwelijke DJ's, geen idee waarom.

Waar is de tijd dat een DJ vooral niet moest opvallen en vooral goede muziek moest draaien. Nu staat dat publiek te gapen naar die DJ's alsof het halfgoden zijn en staat die hippe trees daar aan knopjes te draaien alsof ze het elvendertigste wereldwonder aan het uitbraken is. Terwijl het grotendeels allemaal cinema is, wat in niemendalletjes heupwiegend en wijdarms een beat naar de hemel sturend andermans muziekcreaties afspelen. En nog vaak vooropgenomen ook.

Ik begrijp die adoratie echt niet. Dat en de meeste boenkeboenke muziek trekt op niet veel meer vandaag de dag. Al ligt dat er wellicht ook aan dat ik een oude knar aan het worden ben die de hoogdagen van de clubs eind de jaren 90 nog heeft meegemaakt.
Algoritmes zijn rare dingen. Op Insta wemelt het ook met vrouwen in niemendalletjes die met hun tieten zitten te huppelen terwijl ze quirky naar hun smartphone kijken en een of ander random ding zeggen dat niets te maken heeft met het feit dat ik weer vijf seconden naar wiebelende tieten aan het kijken ben. En hoe meer ik naar die tieten kijk, hoe meer ik er te zien krijg. 't Is een vicieuze cirkel.

Laatst bewerkt:
het feit dat ik weer vijf seconden naar wiebelende tieten aan het kijken ben. En hoe meer ik naar die tieten kijk, hoe meer ik er te zien krijg. 't Is een vicieuze cirkel.
LW5nY29iby5naWY.gif

Algoritmes zijn rare dingen. Op Insta wemelt het ook met vrouwen in niemendalletjes die met hun tieten zitten te huppelen terwijl ze quirky naar hun smartphone kijken en een of ander random ding zeggen dat niets te maken heeft met het feit dat ik weer vijf seconden naar wiebelende tieten aan het kijken ben. En hoe meer ik naar die tieten kijk, hoe meer ik er te zien krijg. 't Is een vicieuze cirkel.
Ik durf niet meer op de search button (vergrootglas) drukken van mijn Instagram als er volk bij is.

Ik krijg direct een heel overzicht met zaken die mij mogelijks kunnen interesseren. Eén en al tetten, auto's, vechten en nog meer tetten. Bah.

Ik durf niet meer op de search button (vergrootglas) drukken van mijn Instagram als er volk bij is.

Ik krijg direct een heel overzicht met zaken die mij mogelijks kunnen interesseren. Eén en al tetten, auto's, vechten en nog meer tetten. Bah.
Ik zie 15 filmpjes/foto's in het overzicht waarvan 12 met borsten, 1 over een koppel met suggestieve poses, 1 filmpje over "groot geschapen" en 1 filmpje met een Pool in winterjas die black metal bands met elkaar vergelijkt.

Op FB ook tijdlang ook zeer suggestieve filmpjes gezien met vrouwen die doorschijnende kledij droegen en dan onder de douche stapten. Natuurlijk dat ge als vent blijft kijken.

Bij mij is het ook tieten en fitfluencers als ik op die search knop druk. En bij die fitfluencers heb je dan nog eens 50% kans dat het ook gewoon wiebelende tieten zijn.

Ik verzet me er niet meer tegen en heb het gewoon geaccepteerd 🤡 🤷‍♂️
Ik zal me pas zorgen beginnen maken op de dag dat het me niet meer zou interesseren.

Idem :)
Welkom in de zoomer generatie waar zo goed als alles 'fake' is.

Zelfste gedoe bij zang sinds autotune zijn intrede deed jaren geleden.
Ik snap niet dat mensen dat uit vrij willen beluisteren of erger nog geld aan willen geven.
Dat was voor mij al een reden dat ik zo goed als geen moderne radio zenders meer beluister.
Al zeker bij alles wat onder de noemer hip hop of R&B word gezet.

Welkom in de zoomer generatie waar zo goed als alles 'fake' is.
Ach kom, dat is toch niks nieuws.
In onze jeugd hadden we evengoed playbackers en onnozele dance groepkes die met een niet ingeplugde gitaar op een podium stonden om muziek te maken waar geen gitaar in zat.

Dat het onnozel is, volg ik wel 100%. Maar dat was het vroeger dus ook al.

Ach kom, dat is toch niks nieuws.
In onze jeugd hadden we evengoed playbackers en onnozele dance groepkes die met een niet ingeplugde gitaar op een podium stonden om muziek te maken waar geen gitaar in zat.

Dat het onnozel is, volg ik wel 100%. Maar dat was het vroeger dus ook al.

Ik heb het over de kwaliteit van muziek en zang op radio en tv, niet over de chiro die wat playbacked om zich te amuseren... :crazy:
En dat was niet zo 'vroeger' neen. Want die technische evolutie was er nog niet in de jaren negentig.

Als ik nu een lied hoor waar men met autotune werkt dan hoor ik dat op nog geen 2 minuten en kan ik er ook niet blijven naar luisteren.

DPD, nondedju. 10 minuutjes van huis en net dan komen ze, droppen ze een briefje in de bus en zijn ze weer weg met hun pakketje. En op hun website zeggen ze dat ze me niet hebben gezien. Bij Post NL of Bpost leggen ze dat dan gewoon onder de carport en klaar. Nu weet ik begot niet of ze dat morgen opnieuw gaan aanbieden of overmorgen of pas volgende week.

"Unfortunately, redirection options are not available for this parcel."

Wat Lint beschrijft is er al minstens van de jaren 90: gitaar voor de show op het podium. Cher met I Believe was de eerste 'ster' die zo uitgebreid en duidelijk gebruik maakte van autotune. Verder had ge zelfs fake zangers zoals Milli Vanilli. J-Lo, Britney gebruikten ook voice stand-ins voor sommige nummers.

Ik heb het over de kwaliteit van muziek en zang op radio en tv, niet over de chiro die wat playbacked om zich te amuseren... :crazy:
En dat was niet zo 'vroeger' neen. Want die technische evolutie was er nog niet in de jaren negentig.

Als ik nu een lied hoor waar men met autotune werkt dan hoor ik dat op nog geen 2 minuten en kan ik er ook niet blijven naar luisteren.
Mja en vroeger bestonden er geen elektrische gitaren. Evolutie is een ding.

Wat Lint beschrijft is er al minstens van de jaren 90: gitaar voor de show op het podium. Cher met I Believe was de eerste 'ster' die zo uitgebreid en duidelijk gebruik maakte van autotune. Verder had ge zelfs fake zangers zoals Milli Vanilli. J-Lo, Britney gebruikten ook voice stand-ins voor sommige nummers.
Om Milk Inc en andere dancesensaties niet te vergeten!

Recruiters. Wie zijn ze? Wat doen ze? En waarom zijn ze er zo ontzettend slecht in?
Of zijn er echt mensen die met +10j ervaring in IT terug naar support gaan?

Een vertegenwoordiger van een gedupeerde aan de deur gehad, die geld wou eisen van de vorige eigenaar van dit huis. We wonen hier nota bene al zes jaar.

Recruiters. Wie zijn ze? Wat doen ze? En waarom zijn ze er zo ontzettend slecht in?
Of zijn er echt mensen die met +10j ervaring in IT terug naar support gaan?
Hoe zijn er dan nog andere functies in den IT? Die dienen toch om tegen u te zeggen dat ge uw pc eens terug moet opstarten of uw kabels eens terug in moet steken enz...
Een vertegenwoordiger van een gedupeerde aan de deur gehad, die geld wou eisen van de vorige eigenaar van dit huis. We wonen hier nota bene al zes jaar.
Hebt ge ze geld gegeven voor de moeite om langs te komen?

Ik krijg nog altijd post voor de vorige eigenaar van zijn werk. Meneer woont in Spanje.
Gebeld naar Comité P en het O.M. om te zeggen dat CSI BG op Pol&Actua al veel verder staat met hun onderzoek omtrent het ongeval met de step in Brussel.

Jonges jonges jonges.
Die volgen al lang dit forum om die reden, ge hoeft het niet meer zelf te vertellen

Terug
Bovenaan